abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 november 2005 @ 17:04:04 #211
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_32028904
quote:
Op zondag 6 november 2005 16:40 schreef methodmich het volgende:
Yuki Ozawa deed het goed op de back, nummer 3 (Raymond Ernst dacht ik) speelde goed tegen Human. Die vielen me het meest op, evenals Ramon Barendregt, altijd gevaarlijk.

Geert Bakker was een dolle stier en Mark van der Hor blijft een raar mannetje.
Van der Hor is idd vreemd, kreeg ie nog een kaart gisteren?
Bakker is toch wel een goeie voetballer hoor, gisteren negatief?
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_32028964
Gele kaart voor Van der Hor inderdaad.

Bakker is wel goed, maar zodra er iets tegenzit begint ie te zeiken en te schoppen. Gisteren ook geel. Paul Verboom was nog boos op enkele jonge ventjes achter zijn doel. Ik heb hem tot rust gemaand, weet niet of ie het hoorde trouwens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32066408
Deze al gezien Mindlight? http://www.amateurtifonederland.tk/

Staan jullie ook bij.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 7 november 2005 @ 21:52:29 #214
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_32070197
Kende de site niet, aardig om te zien
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 7 november 2005 @ 23:01:56 #215
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_32072514
Morgen staat de samenvatting van Spakenburg - Ijsselmeervogels online op RTV Utrecht.nl

link --> http://media.rtvutrecht.nl/96325

Zaterdag film ik bij Ijsselmeervogels - ASWH
dus maandag weer kijken naar namen en rugnummers
of dinsdag op dezelfde link !
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 7 november 2005 @ 23:11:46 #216
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_32072842
Paultjuhh, was jij ook degene die voor de wedstrijd voor de vogels stond te filmen net voor de ballonnen de lucht in gingen?
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 7 november 2005 @ 23:12:38 #217
80791 crew  Paul
pi_32072875
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:11 schreef Mindlight het volgende:
Paultjuhh, was jij ook degene die voor de wedstrijd voor de vogels stond te filmen net voor de ballonnen de lucht in gingen?
eeeh nee maar ik heb er wel heel lang voor gestaan, ik vond de rooie wat fanatieker
  maandag 7 november 2005 @ 23:35:27 #218
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_32073731
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:12 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

eeeh nee maar ik heb er wel heel lang voor gestaan, ik vond de rooie wat fanatieker
Die indruk kreeg ik ook, op een klein deel in het midden van de lange zijde bij de blauwe na.
pi_32095024
De topscorer van de hoofdklasse B is vandaag jarig. 27 geworden.

En paultjuhhh, ik zal achter de goal zwaaien naar je dan zaterdag.
www.thuisuiteten.nl
pi_32123967
En de kogel is door de kerk:
quote:
Jack van den Berg verlaat ASWH na vijf jaar

8 november

Jack van den Berg

Jack van den Berg heeft een aanbod van ASWH om zijn contract te verlengen afgewezen. Dat betekent dat de amateurkampioen na vijf seizoenen op zoek moet naar een nieuwe trainer.

In die vijf jaar is Van den Berg twee keer kampioen geworden met ASWH. Het afgelopen seizoen werd het hoogtepunt - de amateurtitel - behaald. Van den Berg heeft bij zijn beslissing zijn verstand laten spreken en niet het clubhart. Het bestuur zegt die beslissing alleen maar te kunnen respecteren.

De waardering voor zijn prestaties van de afgelopen jaren is echter groot geweest, zegt het bestuur in een persbericht. Verder is de samenwerking altijd zeer hecht geweest, zowel met bestuur, spelers als technische staf.

www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 9 november 2005 @ 20:37:05 #221
80791 crew  Paul
pi_32127636
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
De topscorer van de hoofdklasse B is vandaag jarig. 27 geworden.

En paultjuhhh, ik zal achter de goal zwaaien naar je dan zaterdag.
ik ben al op iets anders gezet

[ Bericht 15% gewijzigd door Paul op 09-11-2005 20:45:43 ]
pi_32155150
Zonde paultjuhhh. Waar moet je nu heen?
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 10 november 2005 @ 20:11:26 #223
80791 crew  Paul
pi_32157691
quote:
Op donderdag 10 november 2005 18:40 schreef methodmich het volgende:
Zonde paultjuhhh. Waar moet je nu heen?
geen voetbal helaasch iets anders
pi_32174398
En de nieuwe club van Jack van den Berg is bekend. In het seizoen 2006/2007 zal Jack op de bank zitten in Barendrecht. De plaatselijke club doet op dit moment mee om promotie naar de hoofdklasse en Barendrechter Van den Berg wil er iets gaan opbouwen zoals bij ASWH. Het bestuur wil op termijn structureel bij de eerste 6 kunnen spelen en die uitdaging gaat Jack nu dus aan. Hij zal herenigd kunnen worden met Erwin van der Linden en Walter van Ommeren, vorig jaar deel uitmakend van de succesvolle ASWH-selectie.

Ik vind dit persoonlijk een fijnere keuze dan DOTO, Quick Boys, Kozakken Boys of Spakenburg. Duidelijk is dat Jack niet aan geld heeft gedacht.
www.thuisuiteten.nl
pi_32175899
Leuk dat hij naar Barendrecht gaat inderdaad, die man gaat echt voor de ultieme uitdaging.
That's all folks!
pi_32178656
Bij SHO is het nooit een succes geworden, wel een leuke keuze dit idd!
pi_32187165
Bij SHO was hij er denk ik nog niet klaar voor. Hij heeft bij ASWH goed gewerkt natuurlijk. Kreeg wel een goede organisatie van André Wetzel, maar heeft die zelfs verder uitgebouwd.

Hij moet overigens bij Barendrecht ook de talentvolle jeugd laten instromen.
www.thuisuiteten.nl
pi_32200216
Het programma van vandaag:

Bennekom - Kozakken Boys
De Boys zijn na een serie zeges weer wat opgeklommen en willen die lijn doortrekken, bij Bennekom dat voor de competitie zelf nog zei voor de titel te gaan en in de stand bij winst de Werkendammers weer voorbij kan

Geinoord - Sparta Nijkerk
De verrassende promovendus uit Nieuwegein staat 2 punten voor op Sparta Nijkerk, een nederlaag betekent dus minimaal één plaats zakken

GVVV - VVOG
GVVV moet nog een duel inhalen, maar staat nu 1 punt achter op VVOG. Een degradatieduel

Heerjansdam - Spakenburg
De groenzwarten staan weer laatste en zullen dus graag willen winnen, tegen de dit seizoen tegenvallende Blauwen, die bij een nederlaag serieus in de problemen kunnen komen

SDC Putten - Deltasport
Met name voor Putten is een zege zeer noodzakelijk, Deltasport heeft inmiddels weer wat lucht

SHO - DOVO
Een topduel tussen de ploegen die de tweede plaats delen. SHO is voor mij licht favoriet, op basis van wat ik van beide teams heb gezien

IJsselmeervogels - ASWH
De absolute kraker tussen de tot nu toe ongenaakbare rooien en de landskampioen. ASWH moet als één van de weinige teams in staat geacht worden om de Vogels te kloppen, vinden de Vogels ook zelf. Beide teams zullen gebrand zijn op de zege, een Ambachtse winst zal de spanning in de competitie weer een beetje terug kunnen brengen
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 12 november 2005 @ 17:19:03 #229
80791 crew  Paul
pi_32208275
Ik hoorde dat Ijsselmeervogels heeft gewonnen
pi_32208536
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 17:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik hoorde dat Ijsselmeervogels heeft gewonnen
ik lees het ook net
pi_32208949
2-0 gewonnen

Ik kon vandaag niet kijken maar ik ben benieuwd naar het verslag van MM.

[ Bericht 33% gewijzigd door F1Bas op 12-11-2005 18:11:19 ]
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32210869
Vanmiddag stond op een redelijk gevuld sportpark De Westmaat in Spakenburg-Bunschoten de wedstrijd tussen IJsselmeervogels en ASWH op het programma. Een heuse kraker, gezien het feit dat de "Rooien" na 9 duels het fraaie aantal van 25 punten verzameld hadden, en ASWH natuurlijk nog altijd landskampioen is.

In de basis bij ASWH opnieuw Marphe Redjosetiko, verder de vertrouwde namen. Ook de Vogels begonnen in zo ongeveer hun sterkste opstelling. Het leverde een openingsfase op, waarin ASWH wel probeerde snel druk te zetten, maar de Vogels toch een licht overwicht hadden. Onnauwkeurigheid in de afwerking en een paar maal goed handelen van Willem-Jan Barendregt voorkwamen echter dat ASWH snel op een achterstand zou komen. De Rooien bleken vooral gevaarlijk over de rechterflank, al mocht dat geen verrassing heten. Met de snelle Gijs van Manen en de technisch zeer vaardige André Kemper staan daar goede spelers, die soms wel wat veel ruimte kregen.

Omdat een goal uitbleef, kreeg ASWH langzaam wat meer vertrouwen en begon het ook beter te spelen, zonder dat de topvorm van eerder dit seizoen benaderd werd. Dit had ook te maken met het feit dat de IJsselmeervogels natuurlijk veel zelfvertrouwen hebben en de boel achterin goed hadden staan. Als ASWH er dan al uitkwam, was dat vaak met te weinig mensen, zodat de aanvallers het alleen moesten uitzoeken of weer terug moesten. Tussendoor kregen de Vogels nog wat aardige kansen, maar konden zij ook niet echt meer zo overtuigen als in de openingsfase. ASWH, waar Ferry van Lare al vroeg in het veld was gekomen voor Marphe, kon zodoende enkele malen een goede aanval opzetten. Helaas ontbrak het aan een beetje geluk en te weinig finesse in de eindpass. Moet wel gezegd dat Arjan Human zeker een strafschop had moeten krijgen, maar dat de arbiter dit resoluut - wellicht te resoluut - wegwuifde.

Zo ging men rusten met de brilstand nog op het bord, wat voor ASWH zeker acceptabel was. Helaas kon men die stand na rust niet lang vasthouden, want uit een vrije trap vanaf links kon Kwong-Wah Steinraht inkoppen. De lange en fysiek sterke spits was voor rust aardig in bedwang gehouden door Xander van der Veeke en Richard Lodder, maar liet ook toen al zien dat hij aan een klein beetje ruimte genoeg kan hebben. Door deze snelle 1-0 was ASWH op achtervolgen aangewezen.

Dat deed men in ieder geval wel met veel inzet, maar net als voor rust konden de aanvallen steeds net niet gevaarlijk genoeg worden. Alexander de Jong, de beste man aan Ambachtse zijde, viel in deze fase op met enkele goede ballen en een kans voor zichzelf, waar hij echter een stiftballetje probeerde in plaats van een pegel. De beste kans was echter voor Arjan Human. Op kracht werkte de Zeeuw zich langs Jeroen Rijsdijk, maar kon de bal niet voorbij Sander Duindam krijgen. Sjoerd van der Waal was er toen al ingekomen voor Jordi Boogers.

In de slotfase bracht Jack van den Berg ook nog Stefan van Dam - welke amateurclub kan zeggen dat er een international op de bank zit? - in het veld voor Roël Gorré, in een poging alles of niets te spelen. Waar ASWH misschien wel recht had op een gelijkmaker, werd een counter van de Rooien de ploeg fataal. Opnieuw Kwong-Wah Steinraht als doelpuntenmaker en de achterstand was onoverbrugbaar geworden.

Door deze nederlaag is het gat tussen de IJsselmeervogels en ASWH 13 punten geworden en is een titel zo goed als onmogelijk geworden. Wel zal ASWH in de komende drie duels, tegen op papier mindere tegenstanders, moeten proberen de maximale score te behalen om zo in ieder geval bovenin mee te blijven draaien.

Andere uitslagen vandaag:

SHO - DOVO 3-2 (knap werk van SHO, dat een 0-2 achterstand wist om te zetten en Ramon Barendregt twee keer zag scoren, waarvan de winnende vanaf elf meter 3 minuten voor tijd)
Bennekom - Kozakken Boys 2-1 (Bennekom stijgt nu naar de vierde plaats)
Geinoord - Sparta Nijkerk 1-1 (goed resultaat van de promovendus)
SDC Putten - Deltasport 1-2 (Letwory en Van Engel voor de Vlaardingers, die Putten in problemen brengen)
Heerjansdam - Spakenburg 4-3 (spektakel op de Molenwei, 1-0, 1-1, 2-1, 2-2, zelfs 2-3 voor Spakenburg, maar weer 3-3 en in blessuretijd 4-3 door aanvoerder Jeroen Koppelaar, Spakenburg nu serieus in de problemen)
GVVV - VVOG 3-0 (de Harderwijkers weer kansloos)

STAND

1. IJsselmeervogels 10-28
2. SHO 10-20
3. DOVO 10-17
4. Bennekom 10-16
5. ASWH 10-15 (+7)
6. Kozakken Boys 10-15 (+6)
7. Geinoord 10-14 (0)
8. Deltasport 10-14 (-5)
9. Sparta Nijkerk 10-12 (-4)
10. GVVV 9-10 (-3)
11. Spakenburg 10-10 (0)
12. Heerjansdam 10-10 (-15)
13. VVOG 10-8
14. SDC Putten 9-7

Volgende week de derby ASWH - Heerjansdam, terwijl IJsselmeervogels naar DOVO moet en SHO naar Sparta Nijkerk. VVOG - SDC Putten een degradatiekraker.
14.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 12 november 2005 @ 19:01:02 #233
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_32211004
Ik zie dat Geinoord het best aardig doet als nieuwkomer
pi_32211373
Die doen het verrassend goed inderdaad, maar het is wel zo'n team dat straks in een mindere fase ook ineens ver weg kan zakken. Lopen wel een beetje op hun tenen, heb ik het idee.

Overigens aardig: op de grond lag een pakje kauwgum, met daarop Spakenburg - IJsselmeervogels 0-2 en een feestend team van de Rooien. Hoezo het leeft daar erg?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 12 november 2005 @ 19:18:01 #235
26251 Eilanden
pi_32211511
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Die doen het verrassend goed inderdaad, maar het is wel zo'n team dat straks in een mindere fase ook ineens ver weg kan zakken. Lopen wel een beetje op hun tenen, heb ik het idee.

Overigens aardig: op de grond lag een pakje kauwgum, met daarop Spakenburg - IJsselmeervogels 0-2 en een feestend team van de Rooien. Hoezo het leeft daar erg?
Heb je die docu destijds niet op Nederland 3 gezien?

Geinoord doet het inderdaad verrassend goed, maar wel leuk dat een team uit de regio op dat niveau meedoet Mijn eigen club moet daarvoor nog een paar keer promoveren
pi_32211599
Wat gaan die Rooien hard, jammer dat ze nu weer drie punten zijn uitgelopen. Hopelijk komt er nog een dip bij die ploeg.
That's all folks!
pi_32211734
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 19:18 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Heb je die docu destijds niet op Nederland 3 gezien?

Geinoord doet het inderdaad verrassend goed, maar wel leuk dat een team uit de regio op dat niveau meedoet Mijn eigen club moet daarvoor nog een paar keer promoveren
Elinkwijk op zondag ook goed toch.

En die docu heb ik ook gezien ja, maar wel leuk om dat zo te zien. We hebben er ook wel opmerkingen over gemaakt. "Dat was bij de Blauwen beter" enzovoort.

Wel geinig, die kleine Vogels die op de tribune met die kleine stemmetjes keihard zitten te brullen.

En ik zie de Vogels niet echt een inzinking krijgen, niet zodanig dat ze de titel mislopen. Alles zit ze mee dit jaar, ze zitten in de kampioensroes.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 12 november 2005 @ 19:28:20 #238
26251 Eilanden
pi_32211812
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:

[..]

Elinkwijk op zondag ook goed toch.
Yup, ook goed, maar Elinkwijk is niet echt de meest sympathieke vereniging van Utrecht. Wedstrijden van diverse elftallen tussen mijn kluppie en Elinkwijk zijn meestal best fanatiek.
pi_32211866
Okee. Overigens zijn die Spakenburgers moeilijk verstaanbaar zeg.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 12 november 2005 @ 19:32:13 #240
26251 Eilanden
pi_32211930
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
Okee. Overigens zijn die Spakenburgers moeilijk verstaanbaar zeg.
Spakenburg is nog altijd provincie Utrecht, maar zelfs voor ons onverstaanbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')