...en vanochtend zat-ie gewoon om 10:30u in de kerk. Weer een topprestatie!quote:Op zondag 6 november 2005 11:13 schreef Mindlight het volgende:
Van die keeper, dat wist ik niet, zeker dan respect voor zijn prestatieMoet voor hem ook erg gaaf geweest zijn.
Rode stropdas om?quote:Op zondag 6 november 2005 14:34 schreef Henk-Wim het volgende:
[..]
...en vanochtend zat-ie gewoon om 10:30u in de kerk. Weer een topprestatie!
Dat zit er dik in, samen met Da Cruz, JKFC en El Maestro. Die waren er gisteren al om te "scouten" en zij hadden het over een actie met condooms. Weet jij daar iets van?quote:Op zondag 6 november 2005 11:35 schreef F1Bas het volgende:
MM kom je volgende week ook naar IJselmeervogels toe?
Ja dat zijn van die ballonnen die redelijk lijken op condooms maar dat zijn het uiteraard nietquote:Op zondag 6 november 2005 15:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, samen met Da Cruz, JKFC en El Maestro. Die waren er gisteren al om te "scouten" en zij hadden het over een actie met condooms. Weet jij daar iets van?
Van der Hor is idd vreemd, kreeg ie nog een kaart gisteren?quote:Op zondag 6 november 2005 16:40 schreef methodmich het volgende:
Yuki Ozawa deed het goed op de back, nummer 3 (Raymond Ernst dacht ik) speelde goed tegen Human. Die vielen me het meest op, evenals Ramon Barendregt, altijd gevaarlijk.
Geert Bakker was een dolle stier en Mark van der Hor blijft een raar mannetje.
eeeh nee maar ik heb er wel heel lang voor gestaan, ik vond de rooie wat fanatiekerquote:Op maandag 7 november 2005 23:11 schreef Mindlight het volgende:
Paultjuhh, was jij ook degene die voor de wedstrijd voor de vogels stond te filmen net voor de ballonnen de lucht in gingen?
Die indruk kreeg ik ook, op een klein deel in het midden van de lange zijde bij de blauwe na.quote:Op maandag 7 november 2005 23:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
eeeh nee maar ik heb er wel heel lang voor gestaan, ik vond de rooie wat fanatieker
quote:Jack van den Berg verlaat ASWH na vijf jaar
8 november
Jack van den Berg
Jack van den Berg heeft een aanbod van ASWH om zijn contract te verlengen afgewezen. Dat betekent dat de amateurkampioen na vijf seizoenen op zoek moet naar een nieuwe trainer.
In die vijf jaar is Van den Berg twee keer kampioen geworden met ASWH. Het afgelopen seizoen werd het hoogtepunt - de amateurtitel - behaald. Van den Berg heeft bij zijn beslissing zijn verstand laten spreken en niet het clubhart. Het bestuur zegt die beslissing alleen maar te kunnen respecteren.
De waardering voor zijn prestaties van de afgelopen jaren is echter groot geweest, zegt het bestuur in een persbericht. Verder is de samenwerking altijd zeer hecht geweest, zowel met bestuur, spelers als technische staf.
ik ben al op iets anders gezetquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
De topscorer van de hoofdklasse B is vandaag jarig. 27 geworden.
En paultjuhhh, ik zal achter de goal zwaaien naar je dan zaterdag.
geen voetbal helaasch iets andersquote:Op donderdag 10 november 2005 18:40 schreef methodmich het volgende:
Zonde paultjuhhh. Waar moet je nu heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |