Daar kijkt tegenwoordig toch geen hond naar?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik las in een post van pberends dat hij bij BvD zat deze week.
Morgenavond is de eerste uitzending weer. Dus ik zou maar kijken, dan heb je zeker een alibi.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Geen idee, is hij weer begonnen met zijn uitzendingen soms?
Als je de transactiekosten er vanaf haalt wel. Zonder tegenbericht ga ik er van uit dat je je "geld" van D66 weghaalt en dat het minus de transactiekosten naar het CDA gaat.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:02 schreef JanMichiel het volgende:
Ik doe alles van D66 weg en stop het allemaal in het CDA. Kan dat?
Als je mee wil doen kan je elk moment beginnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:51 schreef Floripas het volgende:
Ik wil ook graag meedoen. Moet ik nu beginnen?
In welke verhouding? 50:50?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:56 schreef Floripas het volgende:
Ok. Ik zet alles op Christenunie en SP.
Werkt dat zo?
Als je wil weten hoe het precies werkt moet je even de openingspost lezen. Zoals je het nu zegt is de enige mogelijkheid dat er 50 euro op de CU en 50 euro op de SP komt te staan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:56 schreef Floripas het volgende:
Ok. Ik zet alles op Christenunie en SP.
Werkt dat zo?
Ik heb een poging gedaan de openingspost te begrijpen, maar het ging niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als je wil weten hoe het precies werkt moet je even de openingspost lezen. Zoals je het nu zegt is de enige mogelijkheid dat er 50 euro op de CU en 50 euro op de SP komt te staan.
In het kort komt het er op neer dat je in het begin 100 euro hebt. Die mag je verdelen over de partijen. Een transactie mag nooit meer dan 50 euro zijn. Voor elke transactie (behalve de 1e) wordt er 2% transactiekosten in rekening gebracht.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan de openingspost te begrijpen, maar het ging niet.
Wellicht ben ik niet geschikt voor dit spel.![]()
Yep.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:25 schreef Floripas het volgende:
Okee. Dus aan de hand van wat ik denk dat de uitslag wordt, zet ik geld in? Dus anderhalve euro op de SGP, enzovoorts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |