quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:58 schreef Monolith het volgende:
Hmm misschien dat de (altijd makkelijke) kritiek van de SP op Donner een verklaring biedt?
Dat was van gister, terwijl de peiling 7 dagen loopt. Ofwel: in slechts 1/7de deel van de gepeilden is dat meegenomen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:23 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ben je de motie van wantrouwen van gister nu alweer vergeten
Ik denk dat solliciteren bij een opiniepeilingsbureau misschien niet zo'n goed idee is dan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:31 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zit waarschijnlijk het eerste bij ¤0
Dat hangt van de stemming in het land af denk ik. De eerste begroting van Balkenende-II bracht niet echt een juichstemming tot stand volgens mij. Veel bezuinigingen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:49 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Prinsjesdag komt er aan, volgens mij is dat nog nooit gunstig geweest voor oppositie...
pssstquote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef Parabola het volgende:
[..]
pssst
herinneringsschopjeik post wel niet meer zo veel, maar ik blijf het wel volgen.
Parabola staat er zelfs eerste mee.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:04 schreef Rusty1979 het volgende:
weet je wat het leuke is...ik heb ooit 1x een berichtje in dit topic gezet met mijn begininleg en heb nooit meer iets gewijzigd...en toch sta ik op een mooie 4e plaats
Geen idee, is hij weer begonnen met zijn uitzendingen soms?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:40 schreef freako het volgende:
[..]
Waar komt die De Vries opeens vandaan?
Volgens mij niet. Zou het wat met die zaak in Schiedam te maken kunnen hebben? De Vries heeft zich daar ook druk over gemaakt, hij was een van de weinigen die twijfels bleven zetten bij de veroordeling van Kees B.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Geen idee, is hij weer begonnen met zijn uitzendingen soms?
Ik las in een post van pberends dat hij bij BvD zat deze week.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:55 schreef freako het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Zou het wat met die zaak in Schiedam te maken kunnen hebben? De Vries heeft zich daar ook druk over gemaakt, hij was een van de weinigen die twijfels bleven zetten bij de veroordeling van Kees B.
je bent de sp vergetenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:33 schreef Sidekick het volgende:
De nieuwe barometer.
CDA -4
PvdA +2
VVD -1
LPF -1
GL +2
CU +1
PRDV +1
Die blijft op hetzelfde zetelaantal staan, en dus niet noemenswaardig.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:05 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Die blijft op hetzelfde zetelaantal staan, en dus niet noemenswaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |