Volgens de site van de Politieke Barometer zou het verklaard kunnen worden door de angst voor de vogelgriep.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:29 schreef the_disheaver het volgende:
Hoe komt PvdD opeens op een zetel? iemand ze gehoord?
ehh...deze zijn van week 40, ipv week 41...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
<snip
De totale inleg van de partijen:
De inzetten per persoon:
Dat weet je nu al?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:36 schreef zakjapannertje het volgende:
50 euro van GroenLinks naar PvdA
Ja, waarom niet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:41 schreef Monolith het volgende:
Kan mijn huidge inzet op Wilders naar de PRDV?
Klopt. Heb het geupdate. Dank je.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:03 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
ehh...deze zijn van week 40, ipv week 41...![]()
Het was niet zozeer een vraag, maar meer een verzoek om deze transactie uit te voeren.quote:
Zolang je niet meer dan 50 per partij eraf haalt wel.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:13 schreef sizzler het volgende:
Kan ik alles op de PRDV zetten?
Topquote:Op woensdag 2 november 2005 16:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zolang je niet meer dan 50 per partij eraf haalt wel.
Ik zal trouwens vanavond of morgenavond even de score bijwerken van vorige week zodat je ziet wat er mogelijk is.
Excuus, ik heb nog even nagezocht wat SK erover te zeggen had en dat was het volgende:quote:
Je mag dus niet meer dan 50 euro per week storten op 1 partij en je mag niet meer dan 50 euro per week per partij eraf halen.quote:Ik heb nergens meer dan 50 euro per week van een partij afgehaald, en ik heb nergens meer dan 50 euro gestort per week per partij.
Helder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |