LOLquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:40 schreef Floripas het volgende:
Zo?
Tenzij nieuwe partijen een zetel halen, komt dit toch altijd weer op 100 uit? Wat er bij de een afgaat, komt er bij de ander weer op.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
LOL![]()
Als dat samen 100 is wel, ja. Moet ik hem zo meenemen?
Nee, maar zolang er dezelfde onderzoeksmethode gehanteerd wordt is de afwijking redelijk stabiel, en dus valt er wel een waarde aan te geven ...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:48 schreef Gargoylesla het volgende:
Die peilingen kloppen volgens mij echt geen flikker van...
Je moet 100 (honderd) punten verdelen over minimaal twee partijen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:31 schreef Floripas het volgende:
Hum.
Ik hou me er wel gewoon buiten.
Tenzij iemand mij even wil assisteren?
Okee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:36 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Je moet 100 (honderd) punten verdelen over minimaal twee partijen.
Zoals ik al eerder zei kan dat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Okee.
Ik zet 50 op SP en 50 op Christenunie.
Dat kon toch dan?
Inleidingquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:39 schreef MrX1982 het volgende:
Ik eis verder een onafhankelijk onderzoek omtrent de tweede plaats van Sidekick
Deze 'regel' is voor tweeėrlei uitleg vatbaar, is "partij" hier de aan het spel deelnemende partij, d.i. de fok!userentiteit, of de politieke partij waarop ingezet is?quote:Om dit concept iets meer variatie te geven geldt de regel dat er maximaal 50 euro per partij per week mag worden gewisseld.
En hier dan eindelijk eenduidig:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:08 schreef Sidekick het volgende:
Die 55 euro kan je dus niet in 1 week eraf halen.
Bijna eenduidig, is het ¤50 voor of na verrekening transactiekosten?quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:11 schreef Sidekick het volgende:
Je kan maar maximaal 50 euro verplaatsen.
Spelleider verplaatst hier 66,64 van zijn eigen inzet. Dat is 33% meer dan volgens de regels is toegestaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:59 schreef Sidekick het volgende:
Ik ga deze week de winst van de SP incashen, en ik zie voor de LPF ook geen groei meer.
Daarnaast denk ik dat ChristenUnie en de PvdA na een verlies van vorige week wel weer wat kunnen groeien.
SP en LPF zijn in totaal 66,64 euro waard. Na 2% transactiekosten blijft daar 65,31 over om te verdelen. Daarvan zet ik 50 euro op de PvdA en 15,31 op de ChristenUnie.
Wederom: ruim boven de toegestane transactiewaarde.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:37 schreef Sidekick het volgende:
Ik haal 50 euro van de PvdA, en 16,08 van de ChristenUnie. Totale transactiekosten bedragen dan 1,32.
Die 64,76 verdeel ik vervolgens over de VVD en CDA; 40 euro op de VVD en 24,76 op het CDA.
Het gaat om 50 euro per (politieke) partij (zonder transactiekosten, om gelijk je twee vragen te beantwoorden); een regel die niet is geschonden aangezien het gaat om een optelsom van twee verschillende transacties die ieder beneden de 50 euro bleven. Zeikwijf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 07:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Spelleider verplaatst hier 66,64 van zijn eigen inzet. Dat is 33% meer dan volgens de regels is toegestaan.
Maar dan klopt het nog steeds niet volgens mij:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het gaat om 50 euro per (politieke) partij (zonder transactiekosten, om gelijk je twee vragen te beantwoorden); een regel die niet is geschonden aangezien het gaat om een optelsom van twee verschillende transacties die ieder beneden de 50 euro bleven. Zeikwijf.
Die 50 euro van de PvdA was al met transactiekosten, dus met kosten zou er: 50/0.98 = 51.02 zijn verplaats. Dus dat is boven de toegestane 50.quote:SP en LPF zijn in totaal 66,64 euro waard. Na 2% transactiekosten blijft daar 65,31 over om te verdelen. Daarvan zet ik 50 euro op de PvdA en 15,31 op de ChristenUnie.
Ik dacht dat die 50 euro per week per partij regel niet zo moeilijk zou zijn, maar wellicht komt het door mijn notatie? Ik heb nergens meer dan 50 euro per week van een partij afgehaald, en ik heb nergens meer dan 50 euro gestort per week per partij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:07 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Maar dan klopt het nog steeds niet volgens mij:
[..]
Die 50 euro van de PvdA was al met transactiekosten, dus met kosten zou er: 50/0.98 = 51.02 zijn verplaats. Dus dat is boven de toegestane 50.
Dus toch maar 50 euro /pp met transactiekosten?
Is het ook niet, tenminste als de regel is dat je max 50 ¤ naar 1 PP mag verplaatsen nį het berekenen van de transactiekosten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:36 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik dacht dat die 50 euro per week per partij regel niet zo moeilijk zou zijn, maar wellicht komt het door mijn notatie? Ik heb nergens meer dan 50 euro per week van een partij afgehaald, en ik heb nergens meer dan 50 euro gestort per week per partij.
Net zoals je in het begin ook (twee keer) 50 euro mocht storten op een partij om je 100 euro startgeld te verdelen, zo kan dat nu ook. Ik heb alleen voor het gemakzucht bedragen bijelkaar opgeteld om in het geheel transactiekosten te berekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |