Van mij krijg je een kusje hoorquote:

Van mij ookquote:

Gelukkig heeft nog iemand een leuke avond gehad.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:10 schreef Anthraxx het volgende:
Het was weer gezellig die semi-Singles meet
Met dank aan Litpho, Vork, Au3, Tristessa en mezelf.

Wij mogen niet klagenquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Gelukkig heeft nog iemand een leuke avond gehad.

En dat voor de tweede keer binnen 3 dagen. Het is gewoon gezellig, alleen ik zou willen dat ik nu echt een baan had. Dit zijn gewoon de leuke dingen van het leven en helaas kan ik dat nu niet al te vaak doenquote:

* woutf is net thuis!quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:03 schreef tommytheman het volgende:
Wat een dood topic, single's gaan vroeg slapen![]()

Heel druk . . .quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:04 schreef QyRoZ het volgende:
Druk hier.

Bizar.quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:26 schreef B.A.Trix het volgende:
Goede morgeee allemaal!Nog steeds hetzelfde topic als gistermiddag?? het moet niet gekker worden..
![]()

Christine weet wel raad met die banaan... Koppie naar beneden!quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:54 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Koppie op en gaan met die banaan!

ah jakkes, wat een binnenkomerquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Christine weet wel raad met die banaan... Koppie naar beneden!

Behoorlijkquote:

Ook goedemorgenquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Christine weet wel raad met die banaan... Koppie naar beneden!

Eensquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:
Stelling: Met de feestdagen mis je een partner meer
Er maar ff een stellinkje tegenaangooit

Nou, het forum is weer eens eindelijk snelquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het forum ook dus past het wel bij elkaar

Neuhquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:

Ik heb af en toe toch nog even nadenkwerk van het forumquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nou, het forum is weer eens eindelijk snel

Niet echt. Genoeg leuke mensen om er leuke dagen van te maken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:

Ik heb met maar 1 partner ooit echt kerst gevierd.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:

Nee.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:

Doordat iedereen met zijn/haar partner gaat samenklitten en geen tijd meer heeft voor jou klopt dat wel deels ja. Als je veel single vrienden hebt heb je er minder last van.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:

neequote:Op zondag 7 augustus 2005 11:54 schreef Metro2005 het volgende:
Dan doe ik ook maar mee:
stelling: Je eerste vriendin blijft je het langste bij

quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:54 schreef Godlike02 het volgende:
Stelling: Op 5 december ben je blij dat je geen partner hebt!
Geen kado kopen![]()

Alleen omdat de feestdagen verplichte vrije dagen zijn voor zo'n beetje iedereen zodat je normaliter nauwelijks een betere optie hebt dan met je partner op het berenvel voor de open haard te liggen. Als ik de gelegenheid zou hebben, zou ik met name de kerstdagen gewoon door werken en die paar dagen vrij ergens anders in het jaar opnemen en tijdens die paar dagen zou ik een partner niet meer of minder missen dan anders.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:

onzinquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:54 schreef Godlike02 het volgende:
Geen kado kopen![]()

quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:
Er maar ff een stellinkje tegenaangooit![]()

Gewoon geen relatie met een 7 jarig kind nemen kan ookquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:54 schreef Godlike02 het volgende:
Geen kado kopen![]()

Ik heb geen eerste vriendin.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:54 schreef Metro2005 het volgende:
Dan doe ik ook maar mee:

De jongeren houden ze uit mn buurtquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon geen relatie met een 7 jarig kind nemen kan ook![]()

Neej dat denk ik niet... Eerste vriendin was ik 11 tm 13quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:54 schreef Metro2005 het volgende:
Dan doe ik ook maar mee:

Eigenlijk heb ik een hekel aan alles wat met feestdagen heeft te maken. Een partner mis ik absoluut niet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:

Nope, Wel degene waarvan ik had, dit is echt mn eerste verliefdheid.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:54 schreef Metro2005 het volgende:
Dan doe ik ook maar mee:
Ik doe niet aan sinterklaasquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:54 schreef Godlike02 het volgende:

T was ook wel een inkoppertje... Christine en banaan in 1 zinquote:

Ik koop niet eens kado's voor mensen voor hun verjaardag. Ik koop kado's voor mensen als ik iets tegenkom waarvan ik denk "dat vind ik nou een goed kado voor die persoon". Het bevalt me een stuk beter dan op een verplichte datum uiteindelijk niet veel verder te komen dan weer eens een boekenbon.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:54 schreef Godlike02 het volgende:
Geen kado kopen![]()

Voor jou misschienquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
T was ook wel een inkoppertje... Christine en banaan in 1 zin![]()

Joe, misschien kan je eens ophouden met dissen? Een keertje is leuk, maar constant die flauwe grapjes... je moet ook een keer weten wanneer het leuk geweest is, en laat me je vertellen: het is leuk geweest.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]

quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]

Hoi Litpho. Mijn nachtkastje torst niet zo heel erg veel hoor, ik was gisteren vergeten erbij te zeggen dat de meeste boeken gewoon in de kast staanquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:22 schreef Litpho het volgende:
En goedemiddag Christine. Is het verlichten van de zware last die je nachtkastje moet torsen nog gelukt?

Dan kom eens met een stelling die wel de moeite waard is, ipv die pubergrapjes te makenquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:18 schreef JoeyT het volgende:
Het is leuk geweest JOEY!~Foei! WTF is er met dit topic aan de hand... Er worden 20 stellingen achter mekaar neergepleurd waarvan er niet eens 1 de moeite waard is voor een discussie...

Beetje brakjes, net met Manowar opgestaan omdat dat best rustgevend was na het DnB-geweld van de avond ervoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:25 schreef Christine het volgende:
Verder heb ik iemand op msn (nu trouwens ff niet) die graag met me wil daten, maar ik weet nog niet goed wat ik ermee aan moet.
Met jou ook alles goed?

Mukie ziet gewoon nog het goede in mensen. Jammer genoeg is ze er zo goed in dat ze zonder enige moeite best wel diep kan kijken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:33 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je kan zien dat jij JoeyT nog niet zo goed kent.

Die is goedquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mukie ziet gewoon nog het goede in mensen. Jammer genoeg is ze er zo goed in dat ze zonder enige moeite best wel diep kan kijken.

Ey, me kat heet ook Mukie en is ook een troetelbeestje!quote:

Je noemt je kat naar een worstelaar ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:50 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Ey, me kat heet ook Mukie en is ook een troetelbeestje!
begin verkapte versierpoging

Ja precies. Als mijn zus en ik beide single zijn, hebben we de meest geweldige kerst.. Iedere keer als er een vriendje bij was, verpestte die hetquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:54 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Doordat iedereen met zijn/haar partner gaat samenklitten en geen tijd meer heeft voor jou klopt dat wel deels ja. Als je veel single vrienden hebt heb je er minder last van.

Hij heeft ondertussen wel een reputatie op dat gebied..quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je noemt je kat naar een worstelaar ?

quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:59 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Ja precies. Als mijn zus en ik beide single zijn, hebben we de meest geweldige kerst.. Iedere keer als er een vriendje bij was, verpestte die het![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |