quote:
En dat voor de tweede keer binnen 3 dagen. Het is gewoon gezellig, alleen ik zou willen dat ik nu echt een baan had. Dit zijn gewoon de leuke dingen van het leven en helaas kan ik dat nu niet al te vaak doen
![]()
Ik heb nog een leuke terugreis gehad ook trouwens. Een hele discussie gehad met twee gelovige metalheads. Geen idee hoe we aan de praat raakte maar al snel vroegen ze of ik gelovig was (totaal niet opdringerig ofzo). We hebben erg leuk gepraat en ze vonden het interessant om eens met iemand te praten die niet geloofd (atheïst) en ik vond het interessant om eens te praten met jonge mensen die wel geloven. Veel dingen zoals het combineren met de muziek enzo en hoe er vanuit de omgeving wordt gereageerd daarop. Erg boeiend. Het leuke is, we gaan waarschijnlijk nog een keer de kroeg in voor de gezelligheid. Op Rotterdam hebben wij iig MSN adressen enzo uitgewisseld
![]()
Leuke manier om mensen te leren kennen (en het bewijst dat ik absoluut geen sociaal dieptepunt ben zoals sommige mensen hier probeerde te suggereren).