Hoi Litpho. Mijn nachtkastje torst niet zo heel erg veel hoor, ik was gisteren vergeten erbij te zeggen dat de meeste boeken gewoon in de kast staanquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:22 schreef Litpho het volgende:
En goedemiddag Christine. Is het verlichten van de zware last die je nachtkastje moet torsen nog gelukt?
Dan kom eens met een stelling die wel de moeite waard is, ipv die pubergrapjes te makenquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:18 schreef JoeyT het volgende:
Het is leuk geweest JOEY!~Foei! WTF is er met dit topic aan de hand... Er worden 20 stellingen achter mekaar neergepleurd waarvan er niet eens 1 de moeite waard is voor een discussie...
Beetje brakjes, net met Manowar opgestaan omdat dat best rustgevend was na het DnB-geweld van de avond ervoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:25 schreef Christine het volgende:
Verder heb ik iemand op msn (nu trouwens ff niet) die graag met me wil daten, maar ik weet nog niet goed wat ik ermee aan moet.
Met jou ook alles goed?
Mukie ziet gewoon nog het goede in mensen. Jammer genoeg is ze er zo goed in dat ze zonder enige moeite best wel diep kan kijken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:33 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je kan zien dat jij JoeyT nog niet zo goed kent.
Die is goedquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mukie ziet gewoon nog het goede in mensen. Jammer genoeg is ze er zo goed in dat ze zonder enige moeite best wel diep kan kijken.
Ey, me kat heet ook Mukie en is ook een troetelbeestje!quote:
Je noemt je kat naar een worstelaar ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:50 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Ey, me kat heet ook Mukie en is ook een troetelbeestje!
begin verkapte versierpoging
Ja precies. Als mijn zus en ik beide single zijn, hebben we de meest geweldige kerst.. Iedere keer als er een vriendje bij was, verpestte die hetquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:54 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Doordat iedereen met zijn/haar partner gaat samenklitten en geen tijd meer heeft voor jou klopt dat wel deels ja. Als je veel single vrienden hebt heb je er minder last van.
Hij heeft ondertussen wel een reputatie op dat gebied..quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je noemt je kat naar een worstelaar ?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:59 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Ja precies. Als mijn zus en ik beide single zijn, hebben we de meest geweldige kerst.. Iedere keer als er een vriendje bij was, verpestte die het![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |