hij was weer net zo goed als altijdquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:20 schreef timbob het volgende:
[..]
je bent gewoon te dom voor zo 'n geniale film
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was ik. Ik hem hem al meer dan 6 keer gezien
Ik snap niet waarom mensen hem niet snappen. Erg moeilijk is ie niet.
Het is dat je het zelf zegtquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:03 schreef BVO het volgende:
Ik daal zeker nog een stuk verder in jullie achting als ik zeg blablablablablabla....
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat is jullie DD theorie, dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:52 schreef Dizer het volgende:Daar kan ik me wel in vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:18 schreef Dizer het volgende:
De dood achtervolgt ShowChat
[afbeelding]
Dank jequote:
Nee joh, dit topic mag wel even open blijven juistquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:18 schreef Dizer het volgende:
De dood achtervolgt ShowChat
[afbeelding]
*PETS!*quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:52 schreef Dizer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |