Welke damequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:45 schreef -Trinity- het volgende:
Môge heren. En dame.
goeiemorge..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:45 schreef -Trinity- het volgende:
Môge heren. En dame.
En *ploef* ineens was ze er weerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
goeiemorge..
en weltrustenik ga slapen
Truste Imberrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:59 schreef Imberr het volgende:
ik ga nu echt slapen
tot vanavond mensen![]()
Volgens mij doen die hetquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:10 schreef Ayaxola het volgende:
Wat heb ik vannacht lekker geslapen.Alleen een beetje schor van gisteravond maar dat heb ik er wel voor over!
He Mo
Doen de plaatjes in de Fok!-bijbel het al weer? Die moet je anders ook lezen Imberr!
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:19 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, hij doet het weer
De FOK! Bijbel.
ajax geweest?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:10 schreef Ayaxola het volgende:
Wat heb ik vannacht lekker geslapen.Alleen een beetje schor van gisteravond maar dat heb ik er wel voor over!
He Mo
Doen de plaatjes in de Fok!-bijbel het al weer? Die moet je anders ook lezen Imberr!
whehequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:19 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, hij doet het weer
De FOK! Bijbel.
Leuk is die hequote:
Zie TT, MIJN topicquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:44 schreef brainster het volgende:
Imberr, ons topic, wat doe je
Môgâh mensen
i knowquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie TT, MIJN topic![]()
(komende mag jij doen)
En Imberrrrrrrrr slaapt net(nadat ik d'r even op d'r cam heb mogen bewonderen
), ik moet zeggen, d'r fotoboek foto's kloppen best wel goed
.
Vertelquote:
Shit spamquote:
Lucky bastardquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:00 schreef BObNL het volgende:
Hoi ik real life als we toch zo beginnen
dat houd ik voor mezelfquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
VertelIk heb namelijk niet meer gezien als dat je op de foto's ook ziet
Wat hij zegtquote:
trustequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat hij zegt
Ik lees het vanavond wel, want nu ga ik slapen![]()
![]()
![]()
![]()
serieus?¿quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:47 schreef brainster het volgende:
[..]
Je hebt hem niet goed in de wiki gezet
edit: Maar ik heb het even goed veranderd
Toen hadden we nog niet zo'n stoere OP. Misschien dat niemand hem terug kon vinden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
serieus?¿![]()
nouja, dank daarvoor
Ik had deeltje 13 trouwens wel toegevoegd, die miste om de een of andere reden?
Jij wel dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:33 schreef B_BOY het volgende:
neen maar ik was even weg.
gaat er vanaaf nog iemand in tilburg uit?
Ik waag me niet om mijn moeders computer, die zit bomvol met spyware en adware enzo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:11 schreef BObNL het volgende:
Ik ben een vergeefse poging aan het doen mijn moeders computer te maken
instaleer vista vind ze vast leukquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:11 schreef BObNL het volgende:
Ik ben een vergeefse poging aan het doen mijn moeders computer te maken
ja... die zusjes zijn hopeloos... alleen maar IEbars... popups.. verkeerde download programma's miljoenen spyware,virussen... en dat hangt dan aan mijn netwerkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:16 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv is al eens een middag bezig geweest met dat spyware tehuis van mijn zusje
Hier hetzelfde verhaal, ze wordt alleen woest as ik dr pc op ga, waarschijnlijk is ze bang dat ik dr msn logs lees ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:17 schreef spenky het volgende:
[..]
ja... die zusjes zijn hopeloos... alleen maar IEbars... popups.. verkeerde download programma's miljoenen spyware,virussen... en dat hangt dan aan mijn netwerk![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:23 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal, ze wordt alleen woest as ik dr pc op ga, waarschijnlijk is ze bang dat ik dr msn logs lees ofzoMeestal gebeurt die grote schoonmaak als ze weg is
(de laatste keer zat dat ding zo vol met troep en automatisch opstartende programma's, dat dr geheugen al vol zat als ik dr pc alleen nog maar aanzette
)
nope...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:27 schreef B_BOY het volgende:
maarre gaat er vanaaf niemand van jullie in tilburg uit?
bij mij niet?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:31 schreef B_BOY het volgende:
die is er gewoon bij mij.
vraag ik me ook af... paar dagen geleden ging het nog super... maar de laatse dagen....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:36 schreef Casparovvv het volgende:
mensen, wat is dit voor dood topic?
Fok! is alweer iets snellerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:39 schreef spenky het volgende:
[..]
vraag ik me ook af... paar dagen geleden ging het nog super... maar de laatse dagen....![]()
jesjquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:43 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Fok! is alweer iets sneller
Mogguh
ick spreeck niech zo goet oudHollandischquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:47 schreef Casparovvv het volgende:
Ick stel voor dat wij in oudHollandsch weder gaan.
Ick raackte helemaal niemanchquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:50 schreef Casparovvv het volgende:
Daar raackt U een zeer Duitsche, Germaansche variant van onze taal.
probeer IEquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:52 schreef B_BOY het volgende:
as ik naar usericon manager wil gaan krijg ik een leeg firefox venster
quote:Fraeye historie ende al waer
Mach ic u tellen, hoort naer.
Het was op enen avontstonde
Dat karel slapen begonde
Tengelem op den rijn.
Dlant was alle gader sijn.
Hi was keyser ende coninc mede.
Hoort hier wonder ende waerhede
Die lazen wij ook in 4 VWO!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:54 schreef brainster het volgende:
Oud-Nederlandsch
Wat heb ik daar veel lol aan beleefd tijdens het lezen van Karel ende Elegast.
[..]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:54 schreef brainster het volgende:
Oud-Nederlandsch
Wat heb ik daar veel lol aan beleefd tijdens het lezen van Karel ende Elegast.
[..]
Ik ben blijven zitten in de 4e, en ik heb 2 keer Karel ende Elegast ingeleverd als boekverslag!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Die lazen wij ook in 4 VWO!
geweldig
werckze.quote:
Ik had er een asbak van gemaakt als ik jou wasquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:01 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv maakt een kras op zijn Greenday cd
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:05 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik had er een asbak van gemaakt als ik jou was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |