Imberr is het fok woordenboek aan het lezenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 05:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vorige keer dat ik hier kwam, was er meer leven in dit topic
juistem.. ben er al tijdje mee bezig eig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 05:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Imberr is het fok woordenboek aan het lezenDat zou eigenlijk verplicht moeten zijn voor alle newbie's
Eventjes gezellig buurtenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 05:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pliesie?
Wat kwam Oom Agent doen?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 05:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
juistem.. ben er al tijdje mee bezig eig.elke avond weer wat erbij.. ben nu de topics over Alberto aan t checken
ROFL!!
![]()
![]()
ooh geweldig!!
![]()
Ja gewoonquote:
nja..had alleen over de park checken gehoord maar wist nooit wat t nou pcies wasquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 05:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja gewoonDat je Alberto nu pas leert kennen
mompelt iets over newbie
Nu welquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 05:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
nja..had alleen over de park checken gehoord maar wist nooit wat t nou pcies was![]()
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 06:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
jammer dat je de meeste plaatjes in die topics niet meer kan zien![]()
LOLquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 06:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Dit Het grote SMS-jes die niet voor jou bedoeld zijn topic #1 is ook een leuk topic.
Werkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 06:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
* verveelt zich
Waarom zijn jullie nog op?
Jaquote:
Zo ik ben weer thuisquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 06:30 schreef DaMook het volgende:
Ik ben weg. Opruimen en dalijk naar huis
Tot over 1 uurtje ofzo
Goedemorgenquote:
Welke damequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:45 schreef -Trinity- het volgende:
Môge heren. En dame.
goeiemorge..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:45 schreef -Trinity- het volgende:
Môge heren. En dame.
En *ploef* ineens was ze er weerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
goeiemorge..
en weltrustenik ga slapen
Truste Imberrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:59 schreef Imberr het volgende:
ik ga nu echt slapen
tot vanavond mensen![]()
Volgens mij doen die hetquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:10 schreef Ayaxola het volgende:
Wat heb ik vannacht lekker geslapen.Alleen een beetje schor van gisteravond maar dat heb ik er wel voor over!
He Mo
Doen de plaatjes in de Fok!-bijbel het al weer? Die moet je anders ook lezen Imberr!
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:19 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, hij doet het weer
De FOK! Bijbel.
ajax geweest?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:10 schreef Ayaxola het volgende:
Wat heb ik vannacht lekker geslapen.Alleen een beetje schor van gisteravond maar dat heb ik er wel voor over!
He Mo
Doen de plaatjes in de Fok!-bijbel het al weer? Die moet je anders ook lezen Imberr!
whehequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:19 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, hij doet het weer
De FOK! Bijbel.
Leuk is die hequote:
Zie TT, MIJN topicquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:44 schreef brainster het volgende:
Imberr, ons topic, wat doe je
Môgâh mensen
i knowquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie TT, MIJN topic![]()
(komende mag jij doen)
En Imberrrrrrrrr slaapt net(nadat ik d'r even op d'r cam heb mogen bewonderen
), ik moet zeggen, d'r fotoboek foto's kloppen best wel goed
.
Vertelquote:
Shit spamquote:
Lucky bastardquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:00 schreef BObNL het volgende:
Hoi ik real life als we toch zo beginnen
dat houd ik voor mezelfquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
VertelIk heb namelijk niet meer gezien als dat je op de foto's ook ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |