tru idd. en laten staanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:20 schreef sp3c het volgende:
ik vind het nix voor nws
Mag ik meebetalen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:26 schreef Imberr het volgende:
de DSM in Geleen! ik zeg t je! dan word geleen en half sittard weggevaagd![]()
NOT![]()
Interessante theorie. Alleen is Theo v. Gogh op 02-11 gestopt met roken...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:38 schreef Herald het volgende:
als het leven een film zou zijn, dan had ik nu gezegd dat de komende aanslag het mobiele nummer van Osama zou onthullen. Pim + Theo + aanslag = 0605112***
Er waren toen nogal wat toeristen uit Australie op Bali, vakantie vierenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Interessante theorie. Alleen is Theo v. Gogh op 02-11 gestopt met roken...
@TS: Wat heeft Bali met Australië te maken ?
ja maar wáár??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:07 schreef Biancavia het volgende:
14 mei 2067.
alsof die niet nu al gescreend wordtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Mocht een van jullie het uiteindelijk goed 'geraden' hebben, dan speel ik dit topic uiteraard gelijk door aan de AIVD he
Ehm, hebben ze dat nu al expliciet als reden genoemd, of hebben we dat vooral zelf als reden verzonnen waarom ze het mogelijk wel eens zouden kunnen gaan doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:15 schreef brrrrrrt het volgende:
En een nieuwe:
- Ze haten homo's, dat noemden ze pas als een speciale reden om het westen te haten;
(dus plekken met veel homo's maken extra kans)
Voor hetzelfde geld kiezen ze Denemarken, Polen of Italië als volgende doelwit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:24 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik leg wel eens een kaartje en nav msn gisteravond, trok ik wat kaarten ivm dezelfde vraag als TS,
met symbolen erop.
Het ging om de kaarten:
Vos(rossebuurt?), Post(KPN?),Anker(haven?),Hart(centrum?),Vogel(vliegtuig?Schiphol?)...
Ik zeg niet dat ik geloof in de kaarten maar ik leg ze gewoon voor fun..
Wat is morgen 7 jaar geledenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:32 schreef Monidique het volgende:
Morgen is het zeven jaar geleden. Morgen dus.
Dat het 7 augustus 1998 was.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wat is morgen 7 jaar geleden
Toen was er de Al-Qaeda-aanslag in Nairobi trouwens:quote:
oh dan wordt het de Gay paradequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:15 schreef brrrrrrt het volgende:
En een nieuwe:
- Ze haten homo's, dat noemden ze pas als een speciale reden om het westen te haten;
(dus plekken met veel homo's maken extra kans)
Wanneer is dat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh dan wordt het de Gay parade![]()
Te laat!quote:
Waarom niet afgelopen week bij het Zomercarnival dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:34 schreef LangeJan het volgende:
Ik denk Rotterdam zondag a.s. met die F1 Demo.
ja zal wel weer een tram zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom niet afgelopen week bij het Zomercarnival dan?
In 2004 hadden ze een 1.000.000 bezoekers. Weet de cijfers niet van 2005 maar nog steeds veel begreep ik.
Ik denk dat we ondanks de berichten voorlopig nog niets te vrezen hebben eigenlijk.
Maar ALS het gebeurt: zie mijn post boven.
laat ze maar komen ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:51 schreef Nicje het volgende:
Idd, Sail is een mooie aangelegenheid. Hoofdstad, drukte, bezienswaardigheden. Laat ze maar komen de teringleiers
misschien omdat er een symbolische datum moet zijn?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom niet afgelopen week bij het Zomercarnival dan?
In 2004 hadden ze een 1.000.000 bezoekers. Weet de cijfers niet van 2005 maar nog steeds veel begreep ik.
Ik denk dat we ondanks de berichten voorlopig nog niets te vrezen hebben eigenlijk.
Maar ALS het gebeurt: zie mijn post boven.
Oh wat mooi! Het aloude NIMBY effect in werkingquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gelieve nergens in Amsterdam.
En dat staat waar? Het terroristen handboek?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:18 schreef zhe-devilll het volgende:
misschien omdat er een symbolische datum moet zijn?
Vreemde is ze pakken nooit hooggeplaatstenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:19 schreef skiczukie het volgende:
Paleis Soestdijk. Misschien.
daar woont niemand meer in ( als het goed is )quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:19 schreef skiczukie het volgende:
Paleis Soestdijk. Misschien.
Lees eerste bericht ..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat staat waar? Het terroristen handboek?
Ja? Dus? En nu?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh wat mooi! Het aloude NIMBY effect in werking![]()
Omdat mensen daar niet bang van worden. Mensen worden WEL bang als iets gepakt wordt waar ze zelf vaak mee te maken hebben. Openbaar vervoer dus..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Vreemde is ze pakken nooit hooggeplaatsten
Je weet niet wat het is wel?quote:
Ja dus de mensen moeten bang worden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat mensen daar niet bang van worden. Mensen worden WEL bang als iets gepakt wordt waar ze zelf vaak mee te maken hebben. Openbaar vervoer dus..
Paleis Soestdijk
Ja. Terrorisme. Terror = ANGST.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja dus de mensen moeten bang worden?
Die mensen in de regering zijn gekozen via een democratische weg. Wat dus inhoud dat 'de boerenlul' ook verantwoordelijk is.quote:Waarom moeten de mensen bang worden die niets kunnen veranderen aan wat de regering aan het doen is!!! Dus conspiracy! Men doet dit met een reden!
Een politiek figuur raakt het hele land, de boerenlul is onbekend en onbekendheid , zal enkel zijn/haar familie raken en dat is wederom een handvol nietszeggende figuren die niets kunnen uitrichten naar een regering toe, en ze al zeker niet kunnen overtuigen te stoppen met bv de soldaten in Irak. Dus slim? Vind ik dus niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja. Terrorisme. Terror = ANGST.
[..]
Die mensen in de regering zijn gekozen via een democratische weg.Als deze correct gebeurd is dat een goed standpunt.
Wat dus inhoud dat 'de boerenlul' ook verantwoordelijk is.
Stel ik ben een boerinnenlul, dan ben ik het nog niet eens met wat die regering beslist ben ik dan verantwoordelijk???
Daarbij is het de gedachte dat de leiders wellicht eens beslissen een andere koers te gaan varen omdat anders hun geliefde kiezers het onderspit delven.
Nou ik neem aan dat 500 minder kiezers niet zoveel verschil zou uitmaken dus dat geloof ik niet zozeer...
Best slim bekeken van zo'n terrorist..
Een terrorist kan dus beter de boerenlul afmaken ipv een politiek figuur. Niemand die daar ECHT om geeft. Maar wel om z'n familie, vrienden, buren etc..
Lekker ge-quote weerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Een politiek figuur raakt het hele land, de boerenlul is onbekend en onbekendheid , zal enkel zijn/haar familie raken en dat is wederom een handvol nietszeggende figuren die niets kunnen uitrichten naar een regering toe, en ze al zeker niet kunnen overtuigen te stoppen met bv de soldaten in Irak. Dus slim? Vind ik dus niet.
*zucht* Bekijk het nou eens vanuit het standpunt van de terrorist!quote:Stel ik ben een boerinnenlul, dan ben ik het nog niet eens met wat die regering beslist ben ik dan verantwoordelijk???
Verkeerd uitgangspunt. 400.000 mensen die bang zijn hetzelfde lot te ondergaan maakt wel degelijk uit.quote:Nou ik neem aan dat 500 minder kiezers niet zoveel verschil zou uitmaken dus dat geloof ik niet zozeer...
Eén politiek figuur raakt het hele land. Maar zoals iedereen weet is dat weer snel vergeten. Fortuyn is daar een mooi voorbeeld van. Temeer omdat politici toch gehaat zijn EN omdat er een zekere afstand is tussen politici en het grote publiek.quote:Een politiek figuur raakt het hele land, de boerenlul is onbekend en onbekendheid , zal enkel zijn/haar familie raken en dat is wederom een handvol nietszeggende figuren die niets kunnen uitrichten naar een regering toe, en ze al zeker niet kunnen overtuigen te stoppen met bv de soldaten in Irak. Dus slim? Vind ik dus niet.
En dit topic gaat niet over Bush en/of Amerika, maar over Nederland.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:45 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik denk dat bv, stel dat, ze Bush zelf raken ( familie etc) , dat er wel veel sneller beslissingen genomen zullen worden!
Daarin staat een zelf getrokken conclusie van TS. Sorry, maar daar hecht ik weinig waarde aan. Niets persoonlijks hoor...quote:
Bedoel je niet niet: 7/7/2005 --> 2.0.0.5 --> 2+5 = 7 ---> 3x7 = 777 = hemels getalquote:(7/7, precies een jaar, een maand en een dag na 9/11 enz.)
Madrid, London, New York zijn geen landenquote:- Ze vallen liefst landen aan die betrokken zijn bij de oorlogen in Afghanistan/Irak;
(Madrid, Londen, New York, Bali want Australie)
Zucht nog dieper!!!! Indirect heeft dit er wel mee te maken hoor?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dit topic gaat niet over Bush en/of Amerika, maar over Nederland.
*zucht nog eens diep*
Hééééél indirect ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zucht nog dieper!!!! Indirect heeft dit er wel mee te maken hoor?
Velen oordelen dan ook op basis van gevoel en niet op basis van feiten. De kans dat er een aanslag komt in Nederland is vele malen kleiner dan de kans dat er morgen iemand in het verkeer om het leven komt. Wat dat betreft zou je beter een topic kunnen openen waarin men kan voorspellen op welke snelweg er volgende week een dode valt. Gegarandeerd succes.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:15 schreef brrrrrrt het volgende:
d.w.z. de aanslag in NL, waarvan iedereen hoopt dat hij er niet komt - maar velen zien het als een kwestie van tijd..
Das een ONZ-topicquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:00 schreef JustJunior het volgende:
Dubbel. Slotje
Help hier al-Qaeda! Terreur-hotspots in Nederland.
Sterker nog: DAT topic IS al dichtquote:
Oh. Nouja, ik zag er de humor niet van inquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je weet niet wat het is wel?
Wel? Dan moet je toegeven dat het best flauw is om zo te reageren, niet?
NIMBY (NIM.bee) acronym. A person who hopes or seeks to keep some dangerous or unpleasant feature out of his or her neighborhood. —NIMBYism (NIM.bee.iz.um) noun. The attitude of such a person.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh. Nouja, ik zag er de humor niet van in.
Ja, zo ver was ik ook alquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
NIMBY (NIM.bee) acronym. A person who hopes or seeks to keep some dangerous or unpleasant feature out of his or her neighborhood. —NIMBYism (NIM.bee.iz.um) noun. The attitude of such a person.
N.I.M.B.Y = Not In My Back Yard
![]()
Mooi...als je nu ook zhe-devilll nog even overtuigd?quote:
't moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:24 schreef Barcelona het volgende:
Hmm, ik vindt het wel spannund..Misschien kunnen we iets van een pool organiseren ofzo??
Maar dan moet het wel zo zijn dat als je op a'dam cs hebt ingezet, je minder krijgt uitgekeerd dan bijvoorbeeld het Rembrandtplein ofzo, aangezien de eerste veel waarschijnlijker is als de 2e..
![]()
Leden van Al Qaeda en medewerkers van de AIVD zijn uitgesloten van deelname aan de pool uiteraard, om gokken met voorkennis te voorkomen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:24 schreef Barcelona het volgende:
Misschien kunnen we iets van een pool organiseren ofzo??
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Leden van Al Qaeda en medewerkers van de AIVD zijn uitgesloten van deelname aan de pool uiteraard, om gokken met voorkennis te voorkomen.
Hoort dat mes bij je avatar?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/737097/2/50#29471679]zaterdag 6 augustus 2005 19:59
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/737097/2/50#29471679]zaterdag 6 augustus 2005 19:59]
Hoort dat mes bij je avatar?
Pilletje hier, pilletje daarquote:
Pil jij? Ik pil nietquote:
Ik ben een man dus ik pil ook nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Pil jij? Ik pil niet![]()
ff ontopic blijven he
![]()
Back to the future?quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:34 schreef Razor21 het volgende:
... met Sail 2004.
precies, vandaar dat ik ook verwacht dat het in Utrecht CS zal gebeuren daar zal de inpact het grootst zijnquote:Op zondag 7 augustus 2005 15:40 schreef Lkw het volgende:
[..]
Back to the future?
Ach, áls er een aanslag in Nederland beraamd wordt, zullen ze wel weer een trein of metro pakken, vermoed ik. Is veel makkelijker dan zo'n evenement waar iedereen toch al op z'n hoede is. In Engeland hebben ze Live8 ook Live8 gelaten en een dag later het OV gepakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |