Je wilt een gemaskerde man onder je jas verbergen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:29 schreef -Angel- het volgende:
Als ik een handwapen wil kopen die je makkelijk onder je jas kan verbergen. Wat raad jij me dan aan?
Is het onderstaande wapen een idee? (speciaal uitvergrote foto)
[afbeelding]
Ben je nu eigenlijk niet strafbaar als topicstarter iemand neer schiet? Volgens mij namelijk welquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:45 schreef HassieBassie het volgende:
Deze: [afbeelding]
Klein, goedkoop en, niet onbelangrijk, verkrijgbaar.
Ayaan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:47 schreef djdano het volgende:
[..]
Ben je nu eigenlijk niet strafbaar als topicstarter iemand neer schiet? Volgens mij namelijk wel
Ps. Waar hebbie dat ding voor nodig?
Ja, binnenkort wordt ook mijn oude leraar geschiedenis aangeklaagd. In lessen over de tweede wereldoorlog had ie een plaatje van een auto laten zien, en toen een leerling van hem iemand doodreed begonnen de problemenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:47 schreef djdano het volgende:
[..]
Ben je nu eigenlijk niet strafbaar als topicstarter iemand neer schiet? Volgens mij namelijk wel
Ps. Waar hebbie dat ding voor nodig?
Echt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:52 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ja, binnenkort wordt ook mijn oude leraar geschiedenis aangeklaagd. In lessen over de tweede wereldoorlog had ie een plaatje van een auto laten zien, en toen een leerling van hem iemand doodreed begonnen de problemen![]()
Jij hebt duidelijk nooit rechten gehad. Op het moment dat je iemand adviseert bij een aankoop en je had kunnen vermoeden dat hij daarmee een strafbaarfeit zou gaan plegen dan ben je dus gewoon schuldig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:52 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ja, binnenkort wordt ook mijn oude leraar geschiedenis aangeklaagd. In lessen over de tweede wereldoorlog had ie een plaatje van een auto laten zien, en toen een leerling van hem iemand doodreed begonnen de problemen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |