Dat klopt als een zwerende klok.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:25 schreef George-Butters het volgende:
Precies! Coen! Je slaat de duim op zijn kop!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik bel je wel even, jouw nummer staat er toch.
Alleen als je gescoord hebt. En zelfs dan niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:27 schreef George-Butters het volgende:
soms is het best fijn om te knuffelen met iemand van hetzelfde geslacht. Wel op een mannelijke manier natuurlijk, zonder sexuele bijbedoelingen.
wedervragen stellen is vrouwelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is mijn Italiaans krediet alweer verschoten?
Meldt!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja hij is homo, ja hij kán vervelend zijn maar come on, wie is dat niet af en toe?
Inderdaad. Wie is er niet af en toe homo?
Kan dat dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:27 schreef George-Butters het volgende:
soms is het best fijn om te knuffelen met iemand van hetzelfde geslacht. Wel op een mannelijke manier natuurlijk, zonder sexuele bijbedoelingen.
Wedervragen stellen is vrouwelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:30 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
wedervragen stellen is vrouwelijk
Precies. Wijven worden tipsy, mannen worden gewoon dronken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:39 schreef George-Butters het volgende:
beschonken zijn is voor homo's
Ach ja. Schagen, niet?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:42 schreef Monidique het volgende:
Ik word ook wel dronken,, maar op het moment ben ik nog een beetje wazig van gisteren. En morgen ook weer de hele dag zuipen... Ongelooflijk.
Je hebt het bij het verkeerde eind, makker:quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wedervragen stellen is vrouwelijk.
Of:
Wedervragen stellen is Vrouwelik
Nu in Meki-shop!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:49 schreef Tafkahs het volgende:
Met Dr. W op mijn ranch, dat is pas vrouwelijk!
Bah, laat me nou gewoon even zeuren, Johanquote:
Als 'ie maar niet naar de Osdorp Posse luistert.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:55 schreef sizzler het volgende:
Oh, en we hebben er een nieuwe mod bij.
Jullie raden nooit wie....
Het plaatje is overigens van Paasvee, héél wat anders dan Popweekend, hoor. Te goed voor die kermis? Twijfelachtig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ken wel een buitengewoon mooi meisje uit Schagen, maar dat is te goed voor die kermis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |