abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29463551
Maar het AD is normaal gesproken redelijk pro-feyenoord en met deze stelligheid iets vermelden, dat doe je ook niet zomaar zonder bronnen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29463751
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 12:16 schreef Suijk het volgende:
Maar het AD is normaal gesproken redelijk pro-feyenoord en met deze stelligheid iets vermelden, dat doe je ook niet zomaar zonder bronnen.
Het AD gaat wel vaker de fout in. Misschien iets minder dan de Telegraaf, maar als ze van een betrouwbare bron iets spectaculairs horen dan zoeken ze het vaak niet na. Zo hebben ze op basis van de baas van Trust tal van onzinverhalen over de Formule 1 geschreven. Als er nu iemand van de kring rond Feyenoord zoiets als dit meldt staat het al redelijk snel in de krant.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:44:37 #53
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29464072
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 12:16 schreef Suijk het volgende:
Ik vind juist in deze zaak de Telegraaf veel beter berichten dan het AD...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 13:03:56 #54
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29464500
quote:
PSV en Ajax gelden voor de top van Europa als opleidingsinstituten, die hun geld over decennia lang waard zijn met de Romario’s, Ronaldo’s en Zlatans van deze wereld.
Wat verstaat deze meneer onder 'zelf opgeleid'? Volgens mij is dit als een speler uit de jeugd komt, en dit is bij geen van hen het geval.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 13:26:32 #55
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_29464933
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 13:03 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat verstaat deze meneer onder 'zelf opgeleid'? Volgens mij is dit als een speler uit de jeugd komt, en dit is bij geen van hen het geval.
Opleiden voor het grote werk in Europa
pi_29464938
Opleidingsinstituut hoeft niet te betekenen helemaal zelf opgeleid...
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 16:20:36 #57
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29467787
Het is sowieso een slecht geschreven stuk. Die conclusie "PSV ziet Feyenoord als opleidingsinstituut" wordt echt uit het niets getrokken. Wanneer je dat complete stuk leest moet je daar juist van maken "Chelsea ziet PSV als opleidingsinstituut". En daar gaat pas wat van kloppen wanneer er naast Alex nog een of meer "huurlingen" worden geplaatst in Eindhoven.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 16:39:57 #58
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_29468133
Hoe was die affaire met Ronald en Frank de Boer ook alweer afgelopen? Gingen ze d.m.v. een rechtzaak naar Barca of gaf Ajax uiteindelijk toch het groene licht?
  Moderator zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:15:56 #59
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29469884
neuzen.nl:

"Net als tweelingbroer verlengde Frank zijn contract bij Ajax tot medio 2004. Dat contract zat hij echter net als Ronald niet uit. De tweeling wilde na het WK in Frankrijk niet langer voor Ajax voetballen. Ajax werkte niet mee en uiteindelijk spanden Frank en Ronald een arbitragezaak aan, die ze verloren. Op 16 september 1998 maakten ze hun comeback in de Champions League wedstrijd tegen Croatia Zagreb. In de winterstop verdwenen de West-Friezen echter alsnog naar Barcelona. "
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_29472915
Studio Sport heeft weer een verrassende wending meldden ze net.

Of zou het over die inversteringsgroep gaan?
pi_29473996
Sjaak Troost
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 22:00:01 #62
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29474029
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 21:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Studio Sport heeft weer een verrassende wending meldden ze net.

Of zou het over die inversteringsgroep gaan?
Hetzelfde verhaal, ze doen het echter af als een feit

Gelul dus...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_29474774
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 22:00 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Hetzelfde verhaal, ze doen het echter af als een feit

Gelul dus...
Ik vind het wel interessant dat het AD zo overtuigd is van het gelijk. Als ze alleen wat vage bronnen hadden, hadden ze het een gerucht een zachte dood laten sterven. Ben benieuwd of ze maandag met wat extra info de achtergronden van het verhaal kunnen belichten.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 22:43:36 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29474841
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 21:58 schreef cultheld het volgende:
Sjaak Troost
Als ie keihard staat te liegen dat Feyenoord niets van die verkoop aan die investeringsmaatschappij af weet en het achteraf wel waar blijkt te zijn, is hij zijn geloofwaardigheid voor de rest van zijn carriere ook mooi kwijt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_29475011
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 22:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Als ie keihard staat te liegen dat Feyenoord niets van die verkoop aan die investeringsmaatschappij af weet en het achteraf wel waar blijkt te zijn, is hij zijn geloofwaardigheid voor de rest van zijn carriere ook mooi kwijt.
Volgens mij heeft hij in het verleden al genoeg krediet verspeeld bij Feyenoord. Wanneer dit een leugen zou zijn, dan betekent dat idd het einde van z'n carriere
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29476042
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 22:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Nou absoluut - en het AD beweert dat ze documenten hebben - ik vind het wel spannend als het niet zo tragisch was voor die jongen zelf. Maar Troost en Van den Herik moeten echt opstappen als dit verhaal waar is.

Ik heb geen flauw idee wie ik moet geloven.
pi_29477369
Ik weet het ook niet. Denk wel dat Kalou eigenlijk de enige echte verliezer zal zijn.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 7 augustus 2005 @ 00:52:50 #68
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29477575
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 00:44 schreef Suijk het volgende:
Ik weet het ook niet. Denk wel dat Kalou eigenlijk de enige echte verliezer zal zijn.
Als Kalou zelf niet wil dat gaat het never nooit niet door. Als hij Nederlander wil worden dan kan hij niet in het buitenland gaan spelen. En je voetbalt binnen no-time in Rusland of de Oekraine als je je laat hoereren door een investeringsmaatschappij.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29482759
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 00:52 schreef PirE het volgende:

[..]

Als Kalou zelf niet wil dat gaat het never nooit niet door.
Daar heb ik zo mijn twijfels over, voetballers zijn een speelbal. Als het aan Kalou lag, speelde hij allang bij PSV.
  zondag 7 augustus 2005 @ 11:19:57 #70
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29482861
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 00:44 schreef Suijk het volgende:
Absoluut, rare actie van Feyenoord als het echt waar blijkt te zijn. Beide Nederlandse clubs zijn niet echt lekker bezig op deze manier

Is kalou verplicht bij een club te gaan spelen als die investeringsmaatschappij en een club (Benfica?) er uit zouden komen? Ik hoop het toch niet?

Voor Benfica zou het ook niet goed zijn als je een speler krijgt die helemaal niet bij je wil spelen. Kan het me dus niet voorstellen...
  zondag 7 augustus 2005 @ 11:37:03 #71
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29483127
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 11:19 schreef Noca het volgende:

[..]

Absoluut, rare actie van Feyenoord als het echt waar blijkt te zijn. Beide Nederlandse clubs zijn niet echt lekker bezig op deze manier

Is kalou verplicht bij een club te gaan spelen als die investeringsmaatschappij en een club (Benfica?) er uit zouden komen? Ik hoop het toch niet?

Voor Benfica zou het ook niet goed zijn als je een speler krijgt die helemaal niet bij je wil spelen. Kan het me dus niet voorstellen...
Kalou zal zelf zijn handtekening moeten zetten onder het contract met die investeringsmaatschappij. Feyenoord is blijkbaar accoord gegaan met het voorstel om Kalou aan die groep te verkopen. Nu moet die groep Kalou en zijn zaakwaarnemers (dat is altijd makkelijke) gaan overtuigen dat het een slimme zet is om te tekenen. Het grootste nadeel in deze. De zaakwaarnemers verdienen geld bij iedere transfer en ze zullen dan ook niet snel een transfer afwijzen, meestal gaan ze een speler pushen om te tekenen. Het is dan aan de speler om voet bij stuk te houden als hij niet naar die club wil. Ik ken Kalou niet goed, maar ik twijfel er wel aan of hij nee durft te zeggen tegen een grote som geld.

Als hij al getekend heeft dan is hij een speelbal van de investeerders. Als Shaktar 1 miljoen meer wil betalen voor Kalou dan gaat Kalou gewoon in Donetsk spelen, weigert hij dan zit je met contractbreuk en de daaraan verbonden juridische stappen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:17:01 #72
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_29483856
Zijn er nog steeds mensen die dit profiteurtje in Oranje willen zien spelen? Wat een clubhart heeft die jongen. Als hij nou een aanbieding van Barcelona op zak had en al 3 jaar gepresteerd had voor Feyenoord........

Vreemd overigens dat 'Bureau achter het Standbeen' nog geen enkele keer door de media is benaderd om te participeren in de Kalou-soap. Toch de FOK!-zaakwaarnemer die hem als reservespeler van Excelsior herkende als groot talent .
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:29:22 #73
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29484066
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 11:54 schreef Siemerink het volgende:
Alles wat om PSV circelt moet eens beseffen dat vorig jaar een positieve uitschieter naar boven was. Accepteer de status van topclub in Nederland. Meer dan dat zit er structureel niet in. Daar komt iedereen dit jaar wel achter.
PSV presteert al 30 jaar systematisch beter dan Feyenoord en speelt voor de 11e keer in successie CL. Is de afgelopen 10 jaar steeds 1e of 2e geworden in de HCE. EN Kalou kan bij PSV 5 keer zoveel verdienen. Het gaat niet om vorig seizoen, het gaat er om dat Kalou naar een club gaat die SPORTIEF VEEL STERKER IS.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_29484225
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:17 schreef Stpan het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die dit profiteurtje in Oranje willen zien spelen?
Ja hoor. Ik zie geen verschil met andere spelers van Oranje.
pi_29484692
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:29 schreef Spideyman het volgende:

[..]

PSV presteert al 30 jaar systematisch beter dan Feyenoord en speelt voor de 11e keer in successie CL.
En hoeveel keer van die 11 maal zijn ze in de poulerondes eruit geknikkerd?

Heeft p$v in die 30 jaar ook al eens de CL gewonnen en de wereldbeker gepakt zoals Ajax en Feyenoord dat gedaan hebben?

Zou toch wel es tijd worden, als jullie echt zo waanzinning zijn als je zegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')