quote:Achter de rug van Salomon Kalou om heeft Feyenoord de spits verkocht aan de investeringsmaatschappij Soccer Investments and Representations.
Dat bedrijf kocht voor negen miljoen euro de transferrechten van de 20-jarige Ivoriaan. De investeringsmaatschappij wil Kalou ter beschikking stellen aan de Portugese topclub Benfica, de club van trainer Ronald Koeman. Met de bedoeling hem na één of twee jaar voor een mega-bedrag door te verkopen aan een veel grotere club. In deze constructie betaalt Benfica, dat Kalou voor vijf jaar wil contracteren, het salaris van de spits en een 'lease-bedrag'.
Omdat de FIFA alleen een overeenkomst tussen clubs als rechtsgeldig ziet, moet er een deal worden gesloten tussen de Portugese topclub en Feyenoord. Dat kan alleen als Kalou zelf op het aanbod van Benfica in gaat. Gisteren en eergisteren was Benfica's technisch directeur Vega in Nederland, maar tot een ontmoeting met Kalou kwam het niet. De transfer staat derhalve nog steeds op losse schroeven.
De investeringsmaatschappij zal in dat geval Kalou aan een andere club verkopen. Feyenoord weigerde eerder in te gaan op een aanbieding van PSV dat Kalou wilde overnemen voor een soortgelijk bedrag. Technisch directeur Mark Wotte zei meerdere malen dat de spits bij Feyenoord zou blijven. Ook toen de overeenkomst met de investeringsgroep al rond was.
Weinig kans, aangezien die maatschappij puur op winst uit is. Dus moet PSV een extreem bedrag betalen, en dat is niet mogelijk voor PSV.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:10 schreef Suijk het volgende:
Lijkt me lachen als die investeringsmaatschappij Kalou aan psv verkoopt.
Ja, ik bedoel eigenlijk dat psv dan dat 'leasen' zeg maar overneemt, wat er nu staat, en dat Kalou dan na 1 of 2 jaar voor heel veel geld wordt verkocht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:11 schreef Djekko het volgende:
[..]
Weinig kans, aangezien die maatschappij puur op winst uit is. Dus moet PSV een extreem bedrag betalen, en dat is niet mogelijk voor PSV.
Ah zoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel eigenlijk dat psv dan dat 'leasen' zeg maar overneemt, wat er nu staat, en dat Kalou dan na 1 of 2 jaar voor heel veel geld wordt verkocht.
quote:Feyenoord wil Kalou ook niet kwijt aan Benfica
De irritatie in het kamp Salomon Kalou was gisteren vooral gebaseerd op de gedachte dat Feyenoord hem wel zou willen verkopen aan naar verluidt Benfica, maar niet aan Psv, waar Kalou zelf naar toe wil. Volgens Psv heeft Tonnie Bruins Slot namens die club geïnformeerd.
In De Gelderlander weerlegde Mark Wotte echter dat verhaal. "Wij zijn gebeld door een Portugese investeringsmaatschappij, waarvan we de naam kennen maar die we niet zullen onthullen. Die mensen informeerden of Salomon Kalou te koop was. Daarop heb ik verteld dat dat niet het geval was. Wij willen Kalou, ik zeg het nog maar eens, niet kwijt."
Psv ontkent overigens een derde bod gedaan te hebben, zo meldt de krant en zal ook geen nieuw bod meer doen.
Daar lijkt me het AD teveel kwaliteitskrant voor...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:29 schreef golfer het volgende:
Volgens mij compleet onzinbericht in de eerste post van dit topic.
En buiten medeweten van Kalou om, is het gewoon schandalig natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:34 schreef TC03 het volgende:
Als het zo is vind ik wel opvallend in elk geval. Aan de ene kant wel slim: je verkoopt Kalou maar hij blijft spelen bij je eigen club. Aan de andere kant, ¤9 miljoen is misschien weinig.
Geloof jij bovenstaand verhaal nou echt zelf?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:52 schreef cultheld het volgende:
Oh wat laag van Wotte zeg. Maar ja, hij is dan ook white trash, dus van hem kun je dat wel verwachten eigenlijk. Nu zou ik als ik Kalou was zeker naar de rechter gaan, want Feyenoord probeert gewoon mensenhandel te realiseren.Wotte
Net zoals al die Zuid-Amerikaanse voetballers die onder die ene groep van Ambramovitch en consorten vallen ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:00 schreef cultheld het volgende:
Als het waar is, dan zijn de Feyenoord-voetballers voortaan met recht 'havenslaven' te noemen.
Die Zuid Amerikanen zullen er zelf voor gekozen hebben en er zeker niet slechter van worden. Ik kan me niet voorstellen dat Kalou hier zelf voor kiest dus dan zou het mensenhandel zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Net zoals al die Zuid-Amerikaanse voetballers die onder die ene groep van Ambramovitch en consorten vallen ?
Ben erg benieuwd hoe dit afloopt, het gaat natuurlijk allang nergens meer over.
En wat als het wel echt blijkt te zijn?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:13 schreef Tomasso het volgende:
Negen miljoenVeel te weinig voor Kalou. Daarom betwijfel ik de echtheid van dit bericht ook wel, des te meer omdat de directie van Feyenoord de spelersgroep had beloofd dat Kalou dit seizoen blijft. Daarnaast heeft Wotte meerdere malen gezegd Kalou niet te koop is, alleen voor een bedrag van 15 miljoen of hoger (Robben-achtige bedragen)...
Echtheid bericht volgens mij: 3/10
Dan gaat dit nog heel wat losmaken in Nederland en heeft Kalou een zeer goede basis voor een tuchtzaak bij de KNVB.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En wat als het wel echt blijkt te zijn?
Dan mag gaat Mark aan de schandpaalquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En wat als het wel echt blijkt te zijn?
Ach, psv speelde zo ook het spelletje met Simons...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:26 schreef RedGuy het volgende:
Als het waar is heeft Feyenoord (Wotte) dat vies gespeeld.
Wees blij, die speelde echt dramatisch gisteren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach, psv speelde zo ook het spelletje met Simons...
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:31 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Wees blij, die speelde echt dramatisch gisteren..
Feyenoord.nlquote:'WE HOUDEN KALOU AAN ZIJN CONTRACT, PUNT UIT'
Salomon Kalou wordt door Feyenoord aan zijn contract gehouden. Er is géén sprake van een verkoop aan een investeringsmaatschappij, zoals het Algemeen Dagblad vanmorgen meldt. 'Het lijkt wel of de halve wereld met Kalou bezig is. Maar we hebben maar één duidelijk en helder standpunt en dat is dat we Salomon Kalou aan zijn contract houden, punt uit’, aldus Jorien van den Herik vanmorgen.
Feyenoord betreurt de stemmingmakerij rond zijn aanvaller. Van den Herik: 'Wij willen rust. Dat weten de zaakwaarnemers van Kalou. Dat weet PSV. Dat weten ook andere gegadigden en die investeringsmaatschappij - waar nu weer over gesproken wordt - ken ik niet eens. Er zijn er zoveel die zich ongevraagd bij de directie melden. Het enige wat juist is, is dat we al heel lang bezig met de oprichting van een spelersfonds met professionele partijen. Maar staat de zaak van Kalou volledig buiten.'
Waar rook is, is vuur. Dat lijkt me duidelijk. En Feyenoord loopt al langer rond met Kalou om hem te verkopen. Je kan niet aan de ene kant 15+ miljoen vragen of anders maar een speler houden zodat hij over 2 seizoenen voor ¤0.00 weggaat. Om dat bedrag te rechtvaardigen moeten ze minsten dit jaar CL-voetbal halen en dan volgend seizoen de halve finale halen in de CL (dan pak je ongeveer ¤10 miljoen). Dan kom ik nog steeds ¤5 miljoen te kort. Feyenoord zal ook een RVC hebben en die kijken toch ook naar het financiele plaatje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:52 schreef cultheld het volgende:
Oh wat laag van Wotte zeg. Maar ja, hij is dan ook white trash, dus van hem kun je dat wel verwachten eigenlijk. Nu zou ik als ik Kalou was zeker naar de rechter gaan, want Feyenoord probeert gewoon mensenhandel te realiseren.Wotte
Nogmaals, er is niets van waar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Waar rook is, is vuur. Dat lijkt me duidelijk. En Feyenoord loopt al langer rond met Kalou om hem te verkopen. Je kan niet aan de ene kant 15+ miljoen vragen of anders maar een speler houden zodat hij over 2 seizoenen voor ¤0.00 weggaat. Om dat bedrag te rechtvaardigen moeten ze minsten dit jaar CL-voetbal halen en dan volgend seizoen de halve finale halen in de CL (dan pak je ongeveer ¤10 miljoen). Dan kom ik nog steeds ¤5 miljoen te kort. Feyenoord zal ook een RVC hebben en die kijken toch ook naar het financiele plaatje.
Maar als je het bericht ook goed leest staat er belangrijks in alinea 3. Het hele feestje gaat niet door als Kalou nee zegt. Het klinkt nou niet echt aannemelijk dat je als speler op zo'n bod ingaat, je wordt dan echt een slaaf van een investeringsbedrijf. Als Kalou nee zegt dan kan Feyenoord ook gewoon naar buiten brengen dat er helemaal geen sprake is geweest van een verkoop aan een investeringsmaatschappij.
Het succesje van afgelopen jaar is die boeren echt naar het hoofd geschoten...quote:PSV ZIET FEYENOORD ALS OPLEIDINGSINSTITUUT
AMSTERDAM, zaterdag
Even een open deur intrappen: beloften in het topvoetbal zijn minder waard dan een vat olie dezer dagen. Ooit keken de drie Nederlandse topclubs Ajax, Feyenoord en PSV in elkaars blauwe ogen en beloofden elkaar met rust te laten. In geval van belangstelling voor elkaars spelers zouden de voorzitters naar voren worden geschoven om zonder moddergooien tot een oplossing te komen.
Als de belangen groeien, worden dergelijke afspraken altijd vergeten. De soap rond Salomon Kalou over een transfer naar PSV, of een langer verblijf bij Feyenoord staat daarvoor model. Het imago van het profvoetbal, clubs, makelaars en spelers loopt in ieder geval een flinke deuk op door de affaire Kalou. De buitenwereld wordt bevestigd in het vooroordeel dat voetballers geldwolven zijn, makelaars slechts interesse tonen in transfers en dus geld en clubs normen en waarden overboord gooien wanneer die niet in hun straatje passen.
Simpel gesteld: Kalou gaat voor de sportieve, maar vooral de financiële verbetering naar PSV en die club wenst een doorlopend contract van twee jaar niet te respecteren ondanks het verzoek van de ’collegaclub’ uit Rotterdam niet langer lastig gevallen te worden.
Inmiddels heeft technisch-directeur Guus Hiddink van PSV voorzichtig op de rem getrapt. Hij wil namens PSV pas in actie komen als Feyenoord aangeeft te willen praten over een transfer van Kalou. Hoewel Hiddink de spits nog steeds graag strikt voor PSV, valt met hem niet te praten over allerhande trucs om Kalou te ’ontvoeren’. Met zijn opstelling voedt Hiddink het publieke geheim dat hij en PSV-voorzitter Rob Westerhof niet altijd op één lijn zitten. Westerhof vertelde dat de PSV-directie een gang van Kalou naar de kantonrechter of arbitragecommissie het overwegen waard vond. Dat idee counterde Hiddink. Hij wist er als directielid van PSV niets vanaf en hij staat er niet achter.
In het kamp Kalou trekken ze inmiddels ook hun voet terug. Zijn zaakwaarnemers waren zelfs verbolgen over de juridische weg die PSV voor ogen stond om een transfer af te dwingen. Of dat niet de keus is van de speler in kwestie?
Vooruitlopen op een spoedarbitrage of gang naar de kantonrechter heeft dus weinig zin. Evenmin te speculeren over financiële en sportieve positieverbetering, wat een transfer van Feyenoord naar PSV is voor Kalou.
Wel interessant zijn de geruchten over de rol van Chelsea op de achtergrond. De Londense club werd al eerder in verband gebracht met Kalou. Ze bekeken hem met Roman Abramovich als delegatiehoofd zelfs tijdens Ajax- Feyenoord. De clubleiding vond het te vroeg Kalou naar Engeland te halen en het werkte tegen de speler dat hij van buiten de Europese Gemeenschap is. Bij PSV, dat met Chelsea al een deal heeft voor verdediger Alex, zou hij in twee jaar kunnen doorgroeien naar een hoger niveau en intussen het Nederlanderschap verkrijgen.
De lijntjes tussen de betrokkenen zijn overduidelijk aanwezig. Peter Kenyon, directeur van Chelsea, haalde Robben op bij PSV en deed eerder als directeur van Manchester United zaken met Rodger Linse, die destijds de belangen behartigde van Ruud van Nistelrooy. Linse is ook de zaakwaarnemer van Salomon Kalou. Wat te denken van ex-PSV’er Frank Arnesen, die Tottenham Hotspur deze zomer verruilde voor Chelsea, waar hij zich focust op de jeugdafdeling en -scouting. De Deen is natuurlijk als geen ander op de hoogte van Kalou’s ontwikkeling.
Uit de hele affaire valt wel op te maken dat Feyenoord, op papier een club uit de topdrie, door PSV wordt gezien als opleidingsinstituut. Als PSV deze ambitie daadwerkelijk wil aantonen dan moeten de Eindhovenaren met een bod komen dat door Feyenoord onmogelijk valt af te wijzen. Acht miljoen euro voor Kalou lijkt veel, maar is het niet als je het afzet tegen de 18 miljoen euro die PSV vorig jaar ontving van Chelsea voor Arjen Robben, die toen op een vergelijkbaar punt stond in zijn sportieve carrière. Of de bijna acht miljoen euro die Villarreal op tafel legde voor AZ-verdediger Jan Kromkamp.
Het standpunt van Feyenoord dat de club van een transfer van Kalou beter moet worden is vanzelfsprekend. Met het te ontvangen geld moet de verloren kwaliteit worden goedgemaakt. Anders is sprake van een dubbelslag: PSV verzwakt een concurrent én wordt tegelijkertijd zelf sterker. Aan de andere kant moet Feyenoord zich niet blindstaren op tientallen miljoenen, zelfs niet voor de Nederlander Kalou. PSV en Ajax gelden voor de top van Europa als opleidingsinstituten, die hun geld over decennia lang waard zijn met de Romario’s, Ronaldo’s en Zlatans van deze wereld. Die status ontbeert Feyenoord in Europa, wat zich laat voelen in de transfersom.
Wie heeft dit geschreven?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het succesje van afgelopen jaar is die boeren echt naar het hoofd geschoten...![]()
Geen idee, ik zag het op een ander forum staan.quote:
Waar komt dit vandaan? Als het van een voetbaljournalist komt dan zit hij maakt hier toch wel een grote fout. Je kan de situatie van Robben niet vergelijken met die van Kalou hoe graag het Feyenoord-kamp dat dan ook wil. En weer die verwijzing naar Chelseaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:25 schreef Tomasso het volgende:
Acht miljoen euro voor Kalou lijkt veel, maar is het niet als je het afzet tegen de 18 miljoen euro die PSV vorig jaar ontving van Chelsea voor Arjen Robben, die toen op een vergelijkbaar punt stond in zijn sportieve carrière. Of de bijna acht miljoen euro die Villarreal op tafel legde voor AZ-verdediger Jan Kromkamp.
[..]
Het succesje van afgelopen jaar is die boeren echt naar het hoofd geschoten...![]()
En terecht als dat artikel niet waar blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:52 schreef Siemerink het volgende:
Feyenoord kennende is het nog niet klaar met het Algemeen Dagblad (Chris van Nijnatten en Christiaan Ruesink).
Valentijn Driessen, in zijn column in de Telegraaf van vanochtend.quote:
Het AD gaat wel vaker de fout in. Misschien iets minder dan de Telegraaf, maar als ze van een betrouwbare bron iets spectaculairs horen dan zoeken ze het vaak niet na. Zo hebben ze op basis van de baas van Trust tal van onzinverhalen over de Formule 1 geschreven. Als er nu iemand van de kring rond Feyenoord zoiets als dit meldt staat het al redelijk snel in de krant.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:16 schreef Suijk het volgende:
Maar het AD is normaal gesproken redelijk pro-feyenoord en met deze stelligheid iets vermelden, dat doe je ook niet zomaar zonder bronnen.
Ik vind juist in deze zaak de Telegraaf veel beter berichten dan het AD...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:16 schreef Suijk het volgende:
Maar het AD is normaal gesproken redelijk pro-feyenoord en met deze stelligheid iets vermelden, dat doe je ook niet zomaar zonder bronnen.
Wat verstaat deze meneer onder 'zelf opgeleid'? Volgens mij is dit als een speler uit de jeugd komt, en dit is bij geen van hen het geval.quote:PSV en Ajax gelden voor de top van Europa als opleidingsinstituten, die hun geld over decennia lang waard zijn met de Romario’s, Ronaldo’s en Zlatans van deze wereld.
Opleiden voor het grote werk in Europaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat verstaat deze meneer onder 'zelf opgeleid'? Volgens mij is dit als een speler uit de jeugd komt, en dit is bij geen van hen het geval.![]()
Hetzelfde verhaal, ze doen het echter af als een feitquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Studio Sport heeft weer een verrassende wending meldden ze net.
Of zou het over die inversteringsgroep gaan?
Ik vind het wel interessant dat het AD zo overtuigd is van het gelijk. Als ze alleen wat vage bronnen hadden, hadden ze het een gerucht een zachte dood laten sterven. Ben benieuwd of ze maandag met wat extra info de achtergronden van het verhaal kunnen belichten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal, ze doen het echter af als een feit![]()
Gelul dus...
Als ie keihard staat te liegen dat Feyenoord niets van die verkoop aan die investeringsmaatschappij af weet en het achteraf wel waar blijkt te zijn, is hij zijn geloofwaardigheid voor de rest van zijn carriere ook mooi kwijt.quote:
Volgens mij heeft hij in het verleden al genoeg krediet verspeeld bij Feyenoord. Wanneer dit een leugen zou zijn, dan betekent dat idd het einde van z'n carrierequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ie keihard staat te liegen dat Feyenoord niets van die verkoop aan die investeringsmaatschappij af weet en het achteraf wel waar blijkt te zijn, is hij zijn geloofwaardigheid voor de rest van zijn carriere ook mooi kwijt.
Nou absoluut - en het AD beweert dat ze documenten hebben - ik vind het wel spannend als het niet zo tragisch was voor die jongen zelf. Maar Troost en Van den Herik moeten echt opstappen als dit verhaal waar is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ie keihard staat te liegen dat Feyenoord niets van die verkoop aan die investeringsmaatschappij af weet en het achteraf wel waar blijkt te zijn, is hij zijn geloofwaardigheid voor de rest van zijn carriere ook mooi kwijt.
Als Kalou zelf niet wil dat gaat het never nooit niet door. Als hij Nederlander wil worden dan kan hij niet in het buitenland gaan spelen. En je voetbalt binnen no-time in Rusland of de Oekraine als je je laat hoereren door een investeringsmaatschappij.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:44 schreef Suijk het volgende:
Ik weet het ook niet. Denk wel dat Kalou eigenlijk de enige echte verliezer zal zijn.
Daar heb ik zo mijn twijfels over, voetballers zijn een speelbal. Als het aan Kalou lag, speelde hij allang bij PSV.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Als Kalou zelf niet wil dat gaat het never nooit niet door.
Absoluut, rare actie van Feyenoord als het echt waar blijkt te zijn. Beide Nederlandse clubs zijn niet echt lekker bezig op deze manierquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:44 schreef Suijk het volgende:
Ik weet het ook niet. Denk wel dat Kalou eigenlijk de enige echte verliezer zal zijn.
Kalou zal zelf zijn handtekening moeten zetten onder het contract met die investeringsmaatschappij. Feyenoord is blijkbaar accoord gegaan met het voorstel om Kalou aan die groep te verkopen. Nu moet die groep Kalou en zijn zaakwaarnemers (dat is altijd makkelijke) gaan overtuigen dat het een slimme zet is om te tekenen. Het grootste nadeel in deze. De zaakwaarnemers verdienen geld bij iedere transfer en ze zullen dan ook niet snel een transfer afwijzen, meestal gaan ze een speler pushen om te tekenen. Het is dan aan de speler om voet bij stuk te houden als hij niet naar die club wil. Ik ken Kalou niet goed, maar ik twijfel er wel aan of hij nee durft te zeggen tegen een grote som geld.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:19 schreef Noca het volgende:
[..]
Absoluut, rare actie van Feyenoord als het echt waar blijkt te zijn. Beide Nederlandse clubs zijn niet echt lekker bezig op deze manier
Is kalou verplicht bij een club te gaan spelen als die investeringsmaatschappij en een club (Benfica?) er uit zouden komen? Ik hoop het toch niet?
Voor Benfica zou het ook niet goed zijn als je een speler krijgt die helemaal niet bij je wil spelen. Kan het me dus niet voorstellen...
PSV presteert al 30 jaar systematisch beter dan Feyenoord en speelt voor de 11e keer in successie CL. Is de afgelopen 10 jaar steeds 1e of 2e geworden in de HCE. EN Kalou kan bij PSV 5 keer zoveel verdienen. Het gaat niet om vorig seizoen, het gaat er om dat Kalou naar een club gaat die SPORTIEF VEEL STERKER IS.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:54 schreef Siemerink het volgende:
Alles wat om PSV circelt moet eens beseffen dat vorig jaar een positieve uitschieter naar boven was. Accepteer de status van topclub in Nederland. Meer dan dat zit er structureel niet in. Daar komt iedereen dit jaar wel achter.
Ja hoor. Ik zie geen verschil met andere spelers van Oranje.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:17 schreef Stpan het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die dit profiteurtje in Oranje willen zien spelen?
En hoeveel keer van die 11 maal zijn ze in de poulerondes eruit geknikkerd?quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:29 schreef Spideyman het volgende:
[..]
PSV presteert al 30 jaar systematisch beter dan Feyenoord en speelt voor de 11e keer in successie CL.
Jammer he, dat hij niet komt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:29 schreef Spideyman het volgende:
[..]
PSV presteert al 30 jaar systematisch beter dan Feyenoord en speelt voor de 11e keer in successie CL. Is de afgelopen 10 jaar steeds 1e of 2e geworden in de HCE. EN Kalou kan bij PSV 5 keer zoveel verdienen. Het gaat niet om vorig seizoen, het gaat er om dat Kalou naar een club gaat die SPORTIEF VEEL STERKER IS.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:29 schreef Spideyman het volgende:
SPORTIEF VEEL STERKER IS.
Mwah, Kalou is slagroom op de taart. We hebben Simons immers ook al voor jullie neus weggekaaptquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:29 schreef Spideyman het volgende:
[..]
EN Kalou kan bij PSV 5 keer zoveel verdienen.
quick link: http://www.omroep.nl/radio1/live64.asxquote:Tussen 15.00u en 16.00u Nijnatten over Kalou op Radio 1.
Gaat-ie naar PSV?
Gaat-ie via een ingewikkelde constructie naar Benfica?
Dit zijn volgens de presentator de issues.
Luisterzzz..
1988quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:09 schreef Kaap het volgende:
[..]
En hoeveel keer van die 11 maal zijn ze in de poulerondes eruit geknikkerd?
Heeft p$v in die 30 jaar ook al eens de CL gewonnen en de wereldbeker gepakt zoals Ajax en Feyenoord dat gedaan hebben?
Zou toch wel es tijd worden, als jullie echt zo waanzinning zijn als je zegt.![]()
Geloof je dat gewauwel nou echt zelf of is het alleen bedoeld om te provoceren?quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Mwah, Kalou is slagroom op de taart. We hebben Simons immers ook al voor jullie neus weggekaapt![]()
Maar kom op, jullie zien toch ook wel in dat drie kampioenschappen in 30 jaar wel heel weinig is om nog steeds als "topclub" bestempeld te worden? Leuke stadionclub dat Feyenoord, maar wel een subtopper hoor.
kut, gemist.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:10 schreef LuNaTiC het volgende:
het begint nu dus, met de hoofdredacteur van het AD
Morgen komen ze met een nieuw stuk, en hij klinkt erg zeker van zijn zaak dat het allemaal waar is. Goed research gedaan en veel betrouwbare bronnen...
zal mij benieuwen. Ben benieuwd of er koppen gaan rollen mocht het toch echt waar zijn
Zoals ik het lees (AD-artikel etc.) is Kalou achter zijn rug om verkocht aan die investeringsmaatschappij die hem dan bij Benfica dumpen om hem over 2 jaar voor geld te verkopen aan een andere club.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:26 schreef Spideyman het volgende:
Raarrrrrrrrrr
Heeft Feyenoord dan toch keihard zitten liegen? Baseert Chris van Nijnatten zich op maar één bron? Wil Kalou dan toch geen Nederlander worden?
quote:Chris van Nijnatten: Bericht in AD is 100% waar
Gister plaatste het Algemeen Dagblad een artikel waarin gemeld werd dat Salomon Kalou verkocht was voor 9 miljoen euro aan de investeringsmaatschappij Soccer Investments and Representations. Vervolgens werd dit artikel door verschillende mensen bij Feyenoord (Van Den Herik en Wotte) ontkent.
Toch is het bericht van het Algemeen Dagblad waar volgens Chris van Nijnatten, journalist bij het Algemeen Dagblad. De journalist verklaarde zojuist in radioprogramma Langs de Lijn dat het veel besproken bericht voor 100% waar is.
In een Portugese krant staat zelfs al te lezen dat Salomon Kalou voor 9 miljoen euro voor 5 jaar naar Benfica verhuist. Morgen plaatst het AD een nieuw artikel om de transfer van Salomon Kalou te bewijzen.
bron: www.soccernews.nl
Ik denk juist dat als het verhaal van het AD waar is, hij juist eerder naar PSV gaat. Als hij er een rechtzaak van maakt staat hij een stuk sterker als blijkt dat Feyenoord hem achter zijn rug heeft verkochtquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:42 schreef Jajong het volgende:
Zolang ie niet naar P$V gaat vind ik t niet erg, dan worden we allemaal maar makkelijker kampioen.
Dit is sowieso onzin want een speler kan niet zonder zijn eigen goedkeuring worden verkocht...quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:11 schreef The_M het volgende:
[..]
Ik denk juist dat als het verhaal van het AD waar is, hij juist eerder naar PSV gaat. Als hij er een rechtzaak van maakt staat hij een stuk sterker als blijkt dat Feyenoord hem achter zijn rug heeft verkocht![]()
Meteen zwaaienquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:16 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Dit is sowieso onzin want een speler kan niet zonder zijn eigen goedkeuring worden verkocht...
![]()
Nee, dat gaat dus niet... Je denkt toch niet dat als jou baas je contract verkoopt aan een ander bedrijf dat er ook maar 1 regel van dat contract rechtsgeldig is?quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:19 schreef The_M het volgende:
[..]
Meteen zwaaienLekker triest
![]()
Feyenoord heeft hem waarschijnlijk dus wel zonder zijn goedkeuring verkocht, dus staat hij sterker als het tot een rechtzaak komt.
Dat mag je uiteraard vinden, maar mocht de consctructie zo zijn zoals het AD beschrijft dan moet je toch wel met een bek vol tanden staan aangezien je PSV voor vanalles hebt uitgemaakt, het eigen bestuur is dan nog vel erger bezig en riekt zeer naar neo-slavernij.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:18 schreef Kaap het volgende:
Ach liever dat ie voor 9 miljoen naar Benfica gaat dan voor 10 miljoen naar p$v.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |