Feyenoord heeft in de eerste onderhandelingen aangegeven dat er te praatte viel. In eerste instantie gaven ze aan nog een gedeelte van de economische rechten te willen behouden. Wat ze later weer anders wilden en later wilden ze weer helemaal niet praten.......quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:48 schreef Dorus_ het volgende:
Even het topic nieuw leven inroepen (al ben ik eigenlijk wel blij dat het zo goed als over is...)
Maar ik hoorde Hiddink gisteren bevestigen dat kalou in Eindhoven is geweest en dat hij heeft gepraat met Hiddink. Dat mag toch helemaal niet volgens de FIFA regels? Er moet toch eerste overeenstemming met de clubs zijn voordat een club met een speler mag gaan praten?
Dus Feyenoord zou dan toestemming gegeven moeten hebben om met PSV te gaan praten, lijkt me vreemd.
Op bezoek kun je moeilijk verbieden lijkt me. Contractbesprekingen houden is een ander verhaal, dat mag niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:48 schreef Dorus_ het volgende:
Even het topic nieuw leven inroepen (al ben ik eigenlijk wel blij dat het zo goed als over is...)
Maar ik hoorde Hiddink gisteren bevestigen dat kalou in Eindhoven is geweest en dat hij heeft gepraat met Hiddink. Dat mag toch helemaal niet volgens de FIFA regels? Er moet toch eerste overeenstemming met de clubs zijn voordat een club met een speler mag gaan praten?
Dus Feyenoord zou dan toestemming gegeven moeten hebben om met PSV te gaan praten, lijkt me vreemd.
Ja, als je wilt ben je de taal binnen 3 jaar erg goed machtig, zodat iedere Nederlander zonder gehoorproblemen je verstaat, de ene voetballer neemt het wat serieuzer dan de ander inderdaad en iemand die zó dolgraag Nederlander wil worden kan geen negatievere reclame meebrengen dan z'n mond open te trekken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:18 schreef Stefkuh het volgende:
Wat mij trouwens wel irriteert, dat Salomon niet veel snelelr, vel beter Nederlands praat. het feir dat er onlangs geen ondertitels bij zijn antwoorden te zien waren, maakte het mij nou niet makelijker hem te verstaan. Gewoon een intensieve cursus moet toch kunnen lijkt mij??
Binnen 3 jaar? Ik ken genoeg mensen die het binnen een jaar geleerd hebben.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:22 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja, als je wilt ben je de taal binnen 3 jaar erg goed machtig, zodat iedere Nederlander zonder gehoorproblemen je verstaat, de ene voetballer neemt het wat serieuzer dan de ander inderdaad en iemand die zó dolgraag Nederlander wil worden kan geen negatievere reclame meebrengen dan z'n mond open te trekken.
Laat Kalou maar mooi de normale weg bewandelen om Nederlander te worden.
Zoals vaker op dit forum vermeld door mijn persoontje;quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:03 schreef ErikT het volgende:
Ik vraag me af wat de VBL-ers van de rechtzaak vinden die de dildo over wie dit topic gaat heeft aangespannen tegen Verdonck.
Mijn mening is dus duidelijk: het land uit met die idioot.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:34 schreef Gunner het volgende:
Ik heb nog nergens een officieel bericht gelezen dat hij weg is ?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:34 schreef Gunner het volgende:
Ik heb nog nergens een officieel bericht gelezen dat hij weg is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |