abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 09:46:14 #251
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29516341
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Dorus, even eerlijk: vertrouw jij Wotte nog?
Nou, als Linse smsjes krijgt van het nummer van Wotte zou je natuurlijk zeggen dat ie ze heeft verstuurd ook, en dan is ie idd niet echt te vertrouwen, maar nu dat contract is vervalst is natuurlijk alles mogelijk. Ik weet niet wie erachter zit, maar dan zou ik me kunnen indenken dat z'n nummer is "gejat" ofzo... Het is natuurlijk niet onmogelijk. En ik geloof Wotte wel als ie zegt dat ie alleen naar die wedstrijd van TH is wezen kijken en niet in die club is geweest met Scholten want die schijnt niet eens de mogeliheid te hebebn gehad om op die datum in Londen te zijn...

Even geen signature.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 09:50:54 #252
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29516415
Je hoort trouwens ook erg weinig van die investeringsmaatschappij zelf...lijkt me toch dat die ook hun zegje wel willen doen

SMSjes versturen via een ander nummer kan dacht ik wel via het internet.
pi_29516626
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:50 schreef Noca het volgende:
Je hoort trouwens ook erg weinig van die investeringsmaatschappij zelf...lijkt me toch dat die ook hun zegje wel willen doen

SMSjes versturen via een ander nummer kan dacht ik wel via het internet.
het is toch te zot voor woorden dat dergelijke zware materie via een medium als SMS geregeld wordt..
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:20:28 #254
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29516810
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 10:07 schreef Elgigante het volgende:

[..]

het is toch te zot voor woorden dat dergelijke zware materie via een medium als SMS geregeld wordt..
Het lijkt wel apart idd maar ik snap dat wel, anders moet je voor ieder dingetje elkaar gaan bellen. Voordeel daarvan is wel dat je deze onzin over die smsjes niet hebt
Even geen signature.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:22:59 #255
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29516849
Kalou heeft trouwens wel verklaard dat hij gewoon zonder morren bij Feyenoord zal spelen als ze hem aan zijn contract houden, eindelijk eens een keertje wat beter nieuws...
Even geen signature.
pi_29517126
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 10:20 schreef Dorus_ het volgende:

[..]

Het lijkt wel apart idd maar ik snap dat wel, anders moet je voor ieder dingetje elkaar gaan bellen. Voordeel daarvan is wel dat je deze onzin over die smsjes niet hebt
Ik zie de uitverkoop van de beste Feyenoord-spitsen van de laatste jaren niet als 'ieder dingetje' eerlijk gezegd, daarom vond ik het al raar.
Gewoon bellen of het persoonlijk regelen, anders via officiele weg op papier.
Yeah baby Yeah!
pi_29517143
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 10:22 schreef Dorus_ het volgende:
Kalou heeft trouwens wel verklaard dat hij gewoon zonder morren bij Feyenoord zal spelen als ze hem aan zijn contract houden, eindelijk eens een keertje wat beter nieuws...
Dat heeft hij al vanaf dag 1 verteld en het lijkt me ook het beste voor iedereen.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:40:38 #258
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29517167
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 10:37 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik zie de uitverkoop van de beste Feyenoord-spitsen van de laatste jaren niet als 'ieder dingetje' eerlijk gezegd, daarom vond ik het al raar.
Gewoon bellen of het persoonlijk regelen, anders via officiele weg op papier.
Daarom lijkt het me ook niet dat het echt via sms gegaan is.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:43:57 #259
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_29517222
Ik denk ook dat het vooral de zaakwaarnemers waren die heel graag wilde dat Kalou naar PSV gingen, Kalou zelf wil gewoon Nederlander worden en waar maakt hem niks uit denk ik.
The Most Incredible, Baby
pi_29518043
Sportclub Feyenoord is ook de amateurclub en eigenaar van de Kuip. Jorien is voorzitter/president-commissaris van Feyenoord Rotterdam NV.
Ik dacht eerst dat het wel eens een prank kon zijn van een stagiair met Psv-sympathieen, die ff een kopietje had gemaakt en doorgemeeld naar het AD.
pi_29518081
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:34 schreef Erasmusch het volgende:
Sportclub Feyenoord is ook de amateurclub en eigenaar van de Kuip. Jorien is voorzitter/president-commissaris van Feyenoord Rotterdam NV.
Ik dacht eerst dat het wel eens een prank kon zijn van een stagiair met Psv-sympathieen, die ff een kopietje had gemaakt en doorgemeeld naar het AD.
Beide namen werden toch weer 1?

Sowieso snap ik niet waarom PSV hier iets mee van doen zou hebben op zo'n omslachtige wijze.
Yeah baby Yeah!
pi_29518295
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:37 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Beide namen werden toch weer 1?

Sowieso snap ik niet waarom PSV hier iets mee van doen zou hebben op zo'n omslachtige wijze.
Die onderhandelingen zij stukgelopen. Feyenoord wou het stadion weer in eigen beheer krijgen.

Niks, had net zo goed een ajax-fan als vb kunnen gebruiken. Als ik bij Psv stage zou lopen en zon document in handen krijg, is het wel verleidelijk om ff een geintje uit te halen.
pi_29518355
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:52 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Die onderhandelingen zij stukgelopen. Feyenoord wou het stadion weer in eigen beheer krijgen.

Niks, had net zo goed een ajax-fan als vb kunnen gebruiken. Als ik bij Psv stage zou lopen en zon document in handen krijg, is het wel verleidelijk om ff een geintje uit te halen.
Dit noem ik geen geintjes meer, zeker nu zowel Feyenoord als het AD de loopgraven hebben opgezocht, ik denk ook niet dat een gemiddelde stagiair zo'n goede hoax kan maken.
Yeah baby Yeah!
pi_29518423
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:56 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dit noem ik geen geintjes meer, zeker nu zowel Feyenoord als het AD de loopgraven hebben opgezocht, ik denk ook niet dat een gemiddelde stagiair zo'n goede hoax kan maken.
Mwa, nu loopt het een beetje uit de hand ja en weet niet hoe het precies zit met die SMSjes. Maar als je dat document moet archiveren is het een kleine moeite m ff onder de xerox te gooien en wat krabbeltjes onder te zetten en te mailen naar sport@ad.nl. Maar goei, ik ben er nu ook van overtuigd dat dat hier niet meer het geval is
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 14:06:10 #265
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29519858
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:03 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Mwa, nu loopt het een beetje uit de hand ja en weet niet hoe het precies zit met die SMSjes. Maar als je dat document moet archiveren is het een kleine moeite m ff onder de xerox te gooien en wat krabbeltjes onder te zetten en te mailen naar sport@ad.nl. Maar goei, ik ben er nu ook van overtuigd dat dat hier niet meer het geval is
Of anders was het vast Westerhof!
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_29520029
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 14:06 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Of anders was het vast Westerhof!
Die dikzak van een Jack van Gelder zie ik er ook wel voor aan
pi_29539607
Kent iemand Portugees (MM?). Die vertaling van de netwerk-sites wantrouw ik altijd..

http://www.ojogo.pt/21-170/Artigo489103.htm
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 10 augustus 2005 @ 16:55:23 #268
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_29540384
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:00 schreef Suijk het volgende:
Kent iemand Portugees (MM?). Die vertaling van de netwerk-sites wantrouw ik altijd..

http://www.ojogo.pt/21-170/Artigo489103.htm
Op www.voetbal.nl staat een heel verslag.....
  donderdag 11 augustus 2005 @ 10:21:21 #269
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_29555200
Met de rectificatie van het AD komt dus (hopelijk) een einde aan deze hele trieste soap. Wat een blamage voor een van de grootste dagbladen van Nederland...
Nou doe je het weer!
pi_29555281
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:21 schreef JooB het volgende:
Met de rectificatie van het AD komt dus (hopelijk) een einde aan deze hele trieste soap. Wat een blamage voor een van de grootste dagbladen van Nederland...
Best wel ja, ik had niet gedacht dat het helemaal niet zou kloppen. Je zou toch denken dat ze wel enig onderzoek verrichten wanneer ze zo'n document in handen krijgen, hoe zijn ze er eigenlijk aan gekomen .
sig verwijderd door FA
pi_29555431
De zaak is nog niet helemaal klaar trouwens:

Kort geding
,,Het AD is uiteindelijk vrijwillig tot rectificatie overgegaan'', meldde Feyenoord donderdag op de eigen website. ,,Feyenoord heeft de kort geding-procedure die tegen de krant in gang was gezet, ingetrokken. Feyenoord rekent erop dat hiermee de zaak met het AD is afgedaan.''

Feyenoord zet de aangifte bij de politie wegens valsheid in geschrifte gewoon door. Huisjurist Joris van Benthem heeft vrijdag een afspraak met de Rotterdamse recherche. ,,Ze nemen deze unieke zaak hoog op. Daar zijn we bij Feyenoord heel blij mee. Het zal niet gemakkelijk zijn om de daders te achterhalen. Ze verblijven vermoedelijk in het buitenland. Toch gaan we gezamenlijk alles proberen op de vervalsers van de documenten en handtekeningen op te sporen.''

Bron: Home.nl
sig verwijderd door FA
  donderdag 11 augustus 2005 @ 10:35:27 #272
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_29555487
Interessant. Gaat weer een hoop tijd en geld kosten.
Nou doe je het weer!
  maandag 15 augustus 2005 @ 13:48:13 #273
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29655234
Even het topic nieuw leven inroepen (al ben ik eigenlijk wel blij dat het zo goed als over is...)

Maar ik hoorde Hiddink gisteren bevestigen dat kalou in Eindhoven is geweest en dat hij heeft gepraat met Hiddink. Dat mag toch helemaal niet volgens de FIFA regels? Er moet toch eerste overeenstemming met de clubs zijn voordat een club met een speler mag gaan praten?

Dus Feyenoord zou dan toestemming gegeven moeten hebben om met PSV te gaan praten, lijkt me vreemd.
Even geen signature.
pi_29655274
Hij heeft zelf een DVD-recorder gekregen
  maandag 15 augustus 2005 @ 13:50:51 #275
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29655322
Ja, en Hiddink ontkende dat...

Hij zal dus wel een Sony hebben gegeven
Even geen signature.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties