Nou, als Linse smsjes krijgt van het nummer van Wotte zou je natuurlijk zeggen dat ie ze heeft verstuurd ook, en dan is ie idd niet echt te vertrouwen, maar nu dat contract is vervalst is natuurlijk alles mogelijk. Ik weet niet wie erachter zit, maar dan zou ik me kunnen indenken dat z'n nummer is "gejat" ofzo... Het is natuurlijk niet onmogelijk. En ik geloof Wotte wel als ie zegt dat ie alleen naar die wedstrijd van TH is wezen kijken en niet in die club is geweest met Scholten want die schijnt niet eens de mogeliheid te hebebn gehad om op die datum in Londen te zijn...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Dorus, even eerlijk: vertrouw jij Wotte nog?
het is toch te zot voor woorden dat dergelijke zware materie via een medium als SMS geregeld wordt..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:50 schreef Noca het volgende:
Je hoort trouwens ook erg weinig van die investeringsmaatschappij zelf...lijkt me toch dat die ook hun zegje wel willen doen
SMSjes versturen via een ander nummer kan dacht ik wel via het internet.
Het lijkt wel apart idd maar ik snap dat wel, anders moet je voor ieder dingetje elkaar gaan bellen. Voordeel daarvan is wel dat je deze onzin over die smsjes niet hebtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
het is toch te zot voor woorden dat dergelijke zware materie via een medium als SMS geregeld wordt..
Ik zie de uitverkoop van de beste Feyenoord-spitsen van de laatste jaren niet als 'ieder dingetje' eerlijk gezegd, daarom vond ik het al raar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:20 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Het lijkt wel apart idd maar ik snap dat wel, anders moet je voor ieder dingetje elkaar gaan bellen. Voordeel daarvan is wel dat je deze onzin over die smsjes niet hebt![]()
Dat heeft hij al vanaf dag 1 verteld en het lijkt me ook het beste voor iedereen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:22 schreef Dorus_ het volgende:
Kalou heeft trouwens wel verklaard dat hij gewoon zonder morren bij Feyenoord zal spelen als ze hem aan zijn contract houden, eindelijk eens een keertje wat beter nieuws...
Daarom lijkt het me ook niet dat het echt via sms gegaan is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik zie de uitverkoop van de beste Feyenoord-spitsen van de laatste jaren niet als 'ieder dingetje' eerlijk gezegd, daarom vond ik het al raar.
Gewoon bellen of het persoonlijk regelen, anders via officiele weg op papier.
Beide namen werden toch weer 1?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:34 schreef Erasmusch het volgende:
Sportclub Feyenoord is ook de amateurclub en eigenaar van de Kuip. Jorien is voorzitter/president-commissaris van Feyenoord Rotterdam NV.
Ik dacht eerst dat het wel eens een prank kon zijn van een stagiair met Psv-sympathieen, die ff een kopietje had gemaakt en doorgemeeld naar het AD.
Die onderhandelingen zij stukgelopen. Feyenoord wou het stadion weer in eigen beheer krijgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Beide namen werden toch weer 1?
Sowieso snap ik niet waarom PSV hier iets mee van doen zou hebben op zo'n omslachtige wijze.
Dit noem ik geen geintjes meer, zeker nu zowel Feyenoord als het AD de loopgraven hebben opgezocht, ik denk ook niet dat een gemiddelde stagiair zo'n goede hoax kan maken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die onderhandelingen zij stukgelopen. Feyenoord wou het stadion weer in eigen beheer krijgen.
Niks, had net zo goed een ajax-fan als vb kunnen gebruiken. Als ik bij Psv stage zou lopen en zon document in handen krijg, is het wel verleidelijk om ff een geintje uit te halen.
Mwa, nu loopt het een beetje uit de hand ja en weet niet hoe het precies zit met die SMSjes. Maar als je dat document moet archiveren is het een kleine moeite m ff onder de xerox te gooien en wat krabbeltjes onder te zetten en te mailen naar sport@ad.nl. Maar goei, ik ben er nu ook van overtuigd dat dat hier niet meer het geval isquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dit noem ik geen geintjes meer, zeker nu zowel Feyenoord als het AD de loopgraven hebben opgezocht, ik denk ook niet dat een gemiddelde stagiair zo'n goede hoax kan maken.
Of anders was het vast Westerhof!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:03 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mwa, nu loopt het een beetje uit de hand ja en weet niet hoe het precies zit met die SMSjes. Maar als je dat document moet archiveren is het een kleine moeite m ff onder de xerox te gooien en wat krabbeltjes onder te zetten en te mailen naar sport@ad.nl. Maar goei, ik ben er nu ook van overtuigd dat dat hier niet meer het geval is
Die dikzak van een Jack van Gelder zie ik er ook wel voor aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Of anders was het vast Westerhof!
Op www.voetbal.nl staat een heel verslag.....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:00 schreef Suijk het volgende:
Kent iemand Portugees (MM?). Die vertaling van de netwerk-sites wantrouw ik altijd..
http://www.ojogo.pt/21-170/Artigo489103.htm
Best wel ja, ik had niet gedacht dat het helemaal niet zou kloppen. Je zou toch denken dat ze wel enig onderzoek verrichten wanneer ze zo'n document in handen krijgen, hoe zijn ze er eigenlijk aan gekomenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:21 schreef JooB het volgende:
Met de rectificatie van het AD komt dus (hopelijk) een einde aan deze hele trieste soap. Wat een blamage voor een van de grootste dagbladen van Nederland...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |