Crosspost van mezelf uit het Feyenoord topic:quote:
Voorlopig nog niets nieuws. Dit heeft Jorien al eens eerder gezegd. Ben blij dat hij het wederom zegt.quote:08-08-2005: V/d Herik: Alleen gesproken met vertegenwoordiger SIR
[Bron: FR-Fans.nl / Volkskrant.nl]
De transferperikelen rond Ivoriaanse aanvaller Salomon Kalou leiden tot verwarring in en rond De Kuip. Kalou blijft bij Feyenoord, zegt voorzitter Jorien van den Herik. Maar is dat wel zo? Hoe een investeringsmaatschappij (SIR), een betrekkelijk nieuw fenomeen in het voetbal, verwarring sticht.
Feyenoord houdt staande dat aanvaller Salomon Kalou niet is verkocht en derhalve ook dit seizoen in De Kuip zal voetballen. ‘Zondag spelen we tegen NAC met Salomon Kalou, zoals we dat in alle wedstrijden van dit seizoen zullen doen’, zegt voorzitter Jorien van den Herik tegenover de Volkskrant.
"Een in de voetbalwereld onbekende investeringsmaatschappij". Zo maak je je geloofwaardig! Zeker als de naam van die investeringmaatschappij Soccer bevat...quote:De preses spreekt met klem tegen dat Feyenoord de 20-jarige Ivoriaanse aanvaller, zonder diens medeweten, zou hebben verkocht aan investeringsmaatschappij Soccer Investments and Representations (afgekort SIR), voor een bedrag van 9 miljoen euro. Dit meldde het Algemeen Dagblad zaterdag. Volgens de krant wil de in de voetbalwereld onbekende investeringsmaatschappij Kalou ter beschikking stellen aan Benfica, met de bedoeling hem na een of twee jaar door te verkopen. Saillant in dit verhaal is dat Ronald Koeman trainer is van Benfica. Broer Erwin coacht Feyenoord.
Dan gaat het hier waarschijnlijk fout. Chris zit dus een document te bespreken waar alleen ideeën instaan wat dat SIR wilt. Waarschijnlijk staat er dan een handtekening onder zodat Feyenoord heeft laten zien het document te hebben ontvangen, waarna het in de grote dossiermappen gaat en er nooit meer uitgehaald wordt. Chrisquote:‘Navraag binnen de organisatie heeft mij geleerd dat er uitsluitend een ontmoetingsgesprek is geweest met die investeringsmaatschappij’, reageert Van den Herik. ‘Die partij is bij ons overigens niet bekend onder de naam Soccer Investments and Representations. Er is alleen kennisgemaakt met de vertegenwoordiger.’
Volgens Van den Herik is het verhaal van de vertegenwoordiger aangehoord, waarna de club heeft gevraagd de ideeën schriftelijk te bevestigen. ‘Dat doen we voor de dossiervorming, en dat is een standaard-procedure. In driekwart van alle gevallen leidt een dergelijk gesprek tot niets en wordt er ook niets bevestigd. Ook nu dus niet.’
Jammer, ik had graag gezien dat Feyenoord het JD hier wel op zou spreken.quote:Ondanks de in Van den Heriks ogen incorrecte berichtgeving, eist Feyenoord geen rectificatie. ‘Waarom zouden we? Iedereen mag schrijven wat hij wil. Dat gebeurt toch al’, reageert technisch directeur Mark Wotte.
Aha, hier heeft Linsworm dus zitten liegen. Deze makelaar zei het omgekeerde, dat Feyenoord op de proppen kwam met die investeringsmaatschappij... Rodger en Jan de Misserquote:‘In Portugal heeft een investeringsmaatschappij geroepen dat ze Kalou heeft gekocht, maar daar kan geen sprake van zijn. De zaakwaarnemers Rodger Linse en Jan de Visser hebben namens Kalou wel gesproken met de mensen van Soccer Investments and Representations, die daarna een bod bij Feyenoord hebben neergelegd’, zegt Wotte.
Mooi.quote:‘Het bod dat is gedaan tijdens onze oefenstage in China, was veel te laag. Feyenoord is ook niet bereid Kalou te laten vertrekken. We houden hem gewoon aan zijn tweejarig contract. Wat dat betreft is ons standpunt onveranderd.’
"Blablabla van een investeringsmaatschappij, waarvan ik de naam ben vergeten."quote:Jan de Visser spreekt deze lezing tegen. ‘Op verzoek van Wotte hebben Rodger en ik woensdag in Den Haag en op Schiphol gesproken met technisch directeur Vega van Benfica en Nelio Lucas van een investeringsmaatschappij, waarvan ik de naam ben vergeten. Benfica had zich eerst keurig bij ons gemeld, dus toen hebben wij gezegd: als Feyenoord toestemming geeft, kunnen we praten.
Wie speelt er nou een smerig spelletje over de ru van Kalou? Die zaakwaarnemers wilden dus met die investeringsmaatschappij gaan praten, niet Feyenoord...quote:‘Wotte liet Rodger per sms weten dat we met de man van die investeringsmaatschappij konden praten, maar dat vonden wij niet voldoende. Want Lucas en Vega konden ons geen schriftelijke verklaring van Feyenoord tonen, terwijl wij een mandaat wilden zien. Het enige dat Lucas riep was ‘Trust us, trust us’, maar ik vertrouw dus even helemaal niemand meer’, zegt De Visser. ‘Er is verder geen contractbespreking geweest. En nu wachten we dus maar af.’
Ik ook.quote:Van den Herik hoopt dat de storm rond De Kuip zal gaan liggen. ‘Ik hoop dat de perswaan van de dag snel ten einde komt.’
Deze zogenaamde Rotterdamse krant is anders wel continue bezig onrust te stoken bij Feyenoord. Dit is niet de eerste keer dat ze het proberen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:34 schreef Ambrosius het volgende:
JD als in Joden Dagblad. Slaat natuurlijk nergens op voor een Rotterdamse krant.
Het lijkt me toch een zeer sterk verhaal van het AD, na het stuk van de Volkskrant en zeker na het stuk van Marcel van der Kraan hierboven...quote:Feyenoord laat Kalou niet gaan
Ook Benfica krijgt keihard 'nee' na bod van 9 miljoen
Door Marcel van der Kraan
Rotterdam - Feyenoord weigert Salomon Kalou te verkopen aan een investeringsmaatschappij in Portugal, die zich afgelopen week als zoveelste kandidaat-koper voor de Afrikaanse spits meldde. De clubleiding ontkent in alle toonaarden dat er achter de rug van de Ivoriaan een akkoord is gesloten over een transfer, waarmee hij uiteindelijk bij Benfica zou belanden.
Salomon Kalou, zo zeggen de Rotterdammers, begint komende zondag gewoon tegen NAC aan de competitie in het roodwitte shirt van Feyenoord. ,,Een vertrek van Kalou is niet aan de orde,'' luidt het commentaar van technisch directeur Mark Wotte. Daarmee zal de rust terugkeren bij het legioen, dat zich al weken boos maakt over de eventuele verkoop van de sterspeler.
Volgens Jan de Visser en Rodger Linse, die namens het voetbalmakelaarskantoor SP International de Feyenoord-aanvaller begeleiden, heeft Kalou zelf ook geen trek om naar Portugal te verhuizen. Het management schrok dit weekeinde van de berichten dat Kalou door Feyenoord zou zijn verkocht. Van de Stadionclub heeft men inmiddels de verzekering gekregen dat er geen enkele deal is gesloten en dat de Portugezen een week geleden alleen informeerden of ze een bod mochten doen op Kalou.
,,Er zijn er zoveel die zich ongevraagd bij de directie melden,'' zegt voorzitter Jorien van den Herik.
Omdat niemand wist of Kalou zelf wel geïnteresseerd was in een Portugees avontuur, spraken de Portugezen op Schiphol kort met Jan de Visser, de zaakwaarnemer van Kalou. Feyenoord was daar niet bij aanwezig. De uit vertegenwoordigers van de Investeringsmaatschappij en een bestuurslid van Benfica bestaande delegatie ging onverrichterzake naar huis, omdat het management van Kalou geen zaken wilde doen.
Toch rolde er later in de week een aanbieding van bijna 9 miljoen euro bij Feyenoord binnen. Voor dat bedrag wordt Kalou, zo had voorzitter Jorien van den Herik al eerder verzekerd, niet verkocht. Niet aan de Portugezen, niet aan PSV, aan niemand.
Dat de club in eerste instantie wel even heeft geluisterd naar de Zuid-Europese delegatie (die de speler bij meerdere clubs kon stallen) is normaal. Elk officieel bod voor Kalou wordt in Rotterdam-Zuid geregistreerd en in het dossier van de speler opgenomen. Wotte: ,,Het is mijn taak om alle biedingen die binnenkomen te inventariseren en voor te leggen aan het bestuur.''
Miljoenen
Als er vroeg of laat een buitenlandse club een bod op tafel legt, dat in de buurt van de 15 miljoen euro komt, zou Feyenoord naïef zijn als het geen zaken doet. Maar op dit moment houdt Feyenoord Kalou aan zijn contract, omdat zowel de clubleiding als trainer Erwin Koeman ervan overtuigd is dat mét Kalou aan boord de Champions League kan worden gehaald. Lukt dat komend seizoen, dan haalt Feyenoord automatisch al miljoenen binnen.
Salomon Kalou, wiens contract in de Kuip in 2007 afloopt, houdt er zelf inmiddels ook rekening mee dat hij bij Feyenoord blijft. Naar Benfica, zo zeggen zijn zaakwaarnemers, gaat hij zeker niet. ,,Hij heeft eerder zelf Valencia afgezegd, omdat hij per se een Nederlands paspoort wilde hebben. Valencia is een hele grote club in een prachtige competitie. Als je daar 'nee' tegen zegt, ga je vervolgens niet naar Portugal,'' legt Jan de Visser uit.
Feyenoord-trainer Erwin Koeman was zaterdag zo boos over de aanhoudende onrust rond zijn elftal, dat hij besloot zijn spelers na afloop van het vriendschappelijke partijtje in Schijndel (2-2) een spreekverbod op te leggen. ,,Ik wil rust rond de ploeg. Kalou is niet de kwade genius in deze zaak. Hij wist niet eens wat er speelde.''
Misschien eerst even afwachten of ze het bij het rechte eind hebben en dan een oordeel klaarhebben.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Deze zogenaamde Rotterdamse krant is anders wel continue bezig onrust te stoken bij Feyenoord. Dit is niet de eerste keer dat ze het proberen.
Nee, ik weet al genoeg. Mocht Chris van Nijratten uiteindelijk gelijk hebben, dan neem ik alles terug wat ik over het ad heb gezegd.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Misschien eerst even afwachten of ze het bij het rechte eind hebben en dan een oordeel klaarhebben.
Ik denk dat beide versies een kern van waarheid bevatten.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, ik weet al genoeg. Mocht Chris van Nijratten uiteindelijk gelijk hebben, dan neem ik alles terug wat ik over het ad heb gezegd.
Waarom zou je dat doen? Het is toch al duidelijk? Jorien heeft in de Volkskrant gezegd dat er niets van klopt. Dat artikel heb ik ontleed om zo het verhaal van het ad te ontkrachten. Het ad lult dus gewoon uit z'n nek en er is niets gebeurt.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:54 schreef xJapser het volgende:
Waarom belegt Feyenoord niet gewoon een persconferentie met beide spelers aan de tafel, Jorientje erbij en dan eens duidelijkheid verschaffen. Dit is toch allemaal te ziek voor woorden wat er binnen die club gebeurd?????
Maar nee...de trouwe fans worden stom gehouden. Als ik een Feyenoordsupporter zou zijn zou ik dit toch niet pikken en toch eens met een zooi medesupporters de hoofdingang blokkeren en duidelijkheid eisen.
Lijkt me toch dat het AD iets uit te leggen heeft...quote:'Kuijt niet verkocht aan investeerders'
RIJSWIJK - Feyenoord-spits Dirk Kuijt zal zeker niet meewerken aan een constructie om hem te verkopen aan een investeringsmaatschappij. Dat zei maandag zijn zaakwaarnemer Rob Jansen. "Het hele verhaal van de verkoop van Kuijt is onzin. Dirk zal zo'n contract nooit tekenen."
Het Algemeen Dagblad bracht maandag naar buiten dat Feyenoord ook de transferrechten van spits Kuijt heeft verkocht aan een internationale investeringsmaatschappij. Eerder onthulde de krant dat de Rotterdamse club negen miljoen euro zou hebben verdiend aan de verkoop van de transferrechten van Salomon Kalou aan het bedrijf Soccer Investments and Representations. Bij Kuijt zou het overigens niet om 100 procent van de rechten gaan, maar om 50 procent.
"Het verhaal is voor 100 procent onzin", benadrukte Jansen. " Feyenoord heeft mij ervan verzekerd dat zij geen overeenkomst hebben met dit bedrijf. En wij hebben er al helemaal niets mee te maken. Dirk zal ook nooit meewerken aan een dergelijke constructie."
bron: telegraaf.nl
Ik begin het ook een rara zaak te vinden dat het AD niet met meer op de proppen komt, volgens mij is het AD toch écht pro-Feyenoord, maar met dit soort beichten zwengel je de rumoer aan en dat is niet goed voor Feyenoord.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:15 schreef Gert het volgende:
Waarom komt het AD niet met het bewijs? Of ze hebben het niet, of ze willen het hele verhaal uitmelken en komen daar morgen of overmorgen pas mee.
De Telegraaf is in deze nog meer pro-Feyenoord dan het ad... Ik weet niet wat Feyenoord ooit fout heeft gedaan bij het ad, maar volgens mij willen ze Feyenoord toch echt ergens op terug pakken ofzo. Anders kan ik dit niet verklaren.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:22 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik begin het ook een rara zaak te vinden dat het AD niet met meer op de proppen komt, volgens mij is het AD toch écht pro-Feyenoord, maar met dit soort beichten zwengel je de rumoer aan en dat is niet goed voor Feyenoord.
Ik mag toch hopen dat deze kwestie iets meer voeten in aarde heeft dan een persoonlijke vete, maar we zullen zien.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De Telegraaf is in deze nog meer pro-Feyenoord dan het ad... Ik weet niet wat Feyenoord ooit fout heeft gedaan bij het ad, maar volgens mij willen ze Feyenoord toch echt ergens op terug pakken ofzo. Anders kan ik dit niet verklaren.
Misschien beginnen ze daardoor zó getergd aan de competitie dat ze iedereen met huid en haar opvreten.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:30 schreef JooB het volgende:
Hij gaat lekker. Nog nooit zo'n kut-voorbereiding op een seizoen gezien.
quote:Ronaldinho naar Feyenoord
Door Chris van Nijnatten en Christiaan Ruesink
Wij hebben documenten waarop staat dat dezelfde bij iedereen in het wereldje bekende Soccer Investments and Representations Ronaldinho hebben losgeweekt bij de FC Barcelona. De Braziliaan wordt nu ondergebracht bij Feyenoord, waarbij de Rotterdammers slecht 20% van zijn oude salaris hoeven te betalen. Na een periode van 2 jaar wordt de huidige wereldkampioen doorverkocht aan FC Omniworld.
Zie hieronder het door ons onderschept document
quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:22 schreef Tomasso het volgende:
Het AD schijnt morgen wederom met nieuwe documenten komen en meer bewijsvoering omtrent Feyenoord en die investeringsmaatschappij. Het is een aantal mensen gelukt om dit artikel nu al in te zien:
[..]
Het AD gaat anders wel flink op zijn bek als het niet waar blijkt te zijn...quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:24 schreef Stefkuh het volgende:
Wel heerlijk deze gecreëerde chaos hoor
Het AD kan zijn sportafdeling wel opdoeken als dit een hoax is, want ik vind dit een behoorlijke beschuldiging aan het adres van Feyenoordquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Het AD gaat anders wel flink op zijn bek als het niet waar blijkt te zijn...
Zou van Nijnatten dan zo'n soort document hebben weten te bemachtigen? Een dossierstuk?quote:Volgens Van den Herik is het verhaal van de vertegenwoordiger aangehoord, waarna de club heeft gevraagd de ideeën schriftelijk te bevestigen. ‘Dat doen we voor de dossiervorming, en dat is een standaard-procedure. In driekwart van alle gevallen leidt een dergelijk gesprek tot niets en wordt er ook niets bevestigd. Ook nu dus niet.’
maar Feyenoord zegt ook geen overeenkomst met SIR te hebben..quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:39 schreef Sloggi het volgende:
Het AD beweert toch ook niet dat ze al weg zijn. Er wordt alleen geschreven dat Feyenoord een overeenkomst heeft met SIR over Kalou en Kuyt en dat het alleen doorgaat als die 2 zelf meewerken.
ADquote:8-8-2005 | 18:35
FEYENOORD DOET AANGIFTE WEGENS VALSHEID IN GESCHRIFTE
Feyenoord doet vanavond bij de politie aangifte van valsheid in geschrifte nu blijkt dat het Algemeen Dagblad een contract in handen is gespeeld met daarop valse handtekeningen van de Feyenoord-leiding, die te maken hebben met de in dit dagblad verschenen publicaties dat Salomon Kalou en Dirk Kuyt zouden zijn verkocht aan een investeringsmaatschappij. Bovendien zal Feyenoord een rectificatie eisen van het AD over de gesuggereerde verkoop van beide spelers. Met de in het AD genoemde investeringsmaatschappij heeft Feyenoord geen zaken gedaan.
AD kan er weinig aan doen als er iemand een legitiem ogend document aflevert met handtekeningen van het Feyenoord-bestuur. Je zou het kunnen navragen, maar kan je nog steeds 4 reacties krijgen:quote:
Hahaha, nee in dit soort gevallen moét je het navragen. Dit is een journalistieke blunder van formaat.quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:22 schreef PirE het volgende:
AD kan er weinig aan doen als er iemand een legitiem ogend document aflevert met handtekeningen van het Feyenoord-bestuur. Je zou het kunnen navragen
Helemaal met je eens. Dit zei ik ook al in het Feyenoord topic:quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:22 schreef PirE het volgende:
[..]
AD kan er weinig aan doen als er iemand een legitiem ogend document aflevert met handtekeningen van het Feyenoord-bestuur. Je zou het kunnen navragen, maar kan je nog steeds 4 reacties krijgen:
a: Club ontkent het, het is ook niet waar
b: Club ontkent het, het is waar
c: Club geeft het toe, maar vraagt het nog even stil te houden om de details uit te werken
d: Club geeft het toe en krant publiceert het als primeur.
AD heeft het voor waar aangenomen en het gepubliceerd. De enige die een probleem heeft is de persoon die de valse handtekeningen heeft gezet.
Overigens is dit ook nog een optie:
- Het hele verhaal is waar van A tot Z, maar Kuijt en Kalou willen beiden niet tekenen bij die maatschappij (door alle media-aandacht) waardoor de hele deal niet doorgaat. Feyenoord zal dan ook gewoon blijven ontkennen dat er ooit sprake is geweest van een deal.
Feyenoord zegt niet alleen dat ze vals zijn, ze doen ook aangifte van valsheid in geschrifte, tevens hebben ze ten alle tijden ontkend met dat SIR in zee te zijn gegaan...quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:03 schreef The_M het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Dit zei ik ook al in het Feyenoord topic:
Even voor de goede orde: Feyenoord zegt dat die handtekeningen vals zijn, maar dat betekent niet dat ze ook daadwerkelijk vals zijn. Het is natuurlijk ook heel goed mogelijk dat ze dit zeggen om het legioen rustig te houden. Want bewijs in een rechtzaak maar eens wie die handtekening heeft gezet. En al helemaal als Kalou en Kuijt hebben gezegd dat ze hier niet van gediend zijn is het natuurlijk het beste om net te doen alsof ze niet zelf die handtekeningen hebben gezet. Ik hoop het niet voor jullie en voor het nederlandse voetbal, maar juich niet te vroeg.....
PS: de zaakwaarnemer van Kalou had toch 2 weken geleden al gezegd dat hij van Feyenoord met Benfica mocht gaan praten over Kalou, dus waar kwam dat dan vandaan?
Het is het woord van Feyenoord tegenover het woord van SIR. Je denkt toch niet dat mensen binnen Feyenoord de eigen leiding gaan verlinken? En bij het tekenen van zo'n contract achter de rug van andere mensen om zijn lijkt mij maar heel weinig mensen aanwezig....Ik hoop echt dat van het hele verhaal niets klopt en dat Feyenoord gelijk heeft (het gaat immers ook ten koste van de naam van het nederlandse voetbal) maar in de voetballerij worden er wel vuilere spelletjes gespeeld, dus ik kijk nergens meer van opquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:21 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Feyenoord zegt niet alleen dat ze vals zijn, ze doen ook aangifte van valsheid in geschrifte, tevens hebben ze ten alle tijden ontkend met dat SIR in zee te zijn gegaan...
Zo'n valse aangifte zal dan door meerdere mensen moeten zijn gedaan, dat komt altijd uit. Zo'n risico zie ik ze niet nemen.
Nou wordt net gedaan of Feyenoord "even" een valse aangifte doet om de rust te bewaren. Dat geloof je toch zelf niet mag ik hopen?![]()
Dus jij denkt dat iedereen die er iets van weet onder ede maar even een potje gaat staan te liegen om de naam van Feyenoord te redden?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:30 schreef The_M het volgende:
[..]
Het is het woord van Feyenoord tegenover het woord van SIR. Je denkt toch niet dat mensen binnen Feyenoord de eigen leiding gaan verlinken? En bij het tekenen van zo'n contract achter de rug van andere mensen om zijn lijkt mij maar heel weinig mensen aanwezig....Ik hoop echt dat van het hele verhaal niets klopt en dat Feyenoord gelijk heeft (het gaat immers ook ten koste van de naam van het nederlandse voetbal) maar in de voetballerij worden er wel vuilere spelletjes gespeeld, dus ik kijk nergens meer van op![]()
quote:Feyenoord naar politie wegens oplichterij
Van onze verslaggevers
Het contract waaruit Algemeen Dagblad uitgebreid heeft gepubliceerd, is door Feyenoord gisteren als 'vals' bestempeld. Dat gebeurde nadat clubjurist Joris van Benthem en directeur Chris Woerts op het kantoor van de krant het document hadden ingezien.
Salomon Kalou en Dirk Kuyt.
,,Iemand heeft er belang bij om dit contract in de openbaarheid te brengen. We betreuren het zeer dat dat is gebeurd, want wij hebben er veel last van. We willen rust rond de club en niet deze onzin over spelers van ons'', aldus manager Jan D. Swart.
Feyenoord maakte gisteren bekend dat de club naar de politie stapt om aangifte te doen van valsheid in geschrifte. Om bewijsmateriaal te vergaren, heeft Feyenoord het Algemeen Dagblad verzocht een kopie van het gewraakte document ter beschikking te stellen. Ook wil de club weten wie het contract naar de media bracht.
In een onderhoud met deze krant benadrukte zowel Swart als Woerts dat Feyenoord nooit zaken heeft gedaan op de wijze zoals in het contract wordt gesteld.
,,Deze spelers willen we helemaal niet kwijt en al helemaal niet op deze manier. Het slaat nergens op. We zijn heel benieuwd naar degene die ons deze streek levert'', aldus Woerts.
Bij Feyenoord is men er heilig van overtuigd dat niemand van zowel de dagelijkse leiding als de Raad van Commissarissen ergens een dergelijk contract heeft ondertekend. ,,En al wás het zo, dan nog zou zo'n papier met slechts één ondertekenaar namens Feyenoord geen rechtsgeldigheid hebben'', stelde Woerts.
Feyenoord heeft stellig de indruk dat de publiciteit rond het al dan niet valse contract alles te maken heeft met de positie van Kalou. De spits heeft een nog twee jaar doorlopend contract, maar heeft te kennen gegeven naar PSV te willen.
Die wens onderstreepte hij recent in een interview met deze krant. ,,PSV is mijn club'', aldus Kalou, die wel benadrukte dat hij zijn contract zonder morren wil uitdienen als Feyenoord hem niet naar Eindhoven laat gaan.
De zaakwaarnemer van Dirk Kuyt, Rob Jansen, mengde zich gisteren op verzoek van het NOS-Journaal eveneens in de discussie. Hij sprak zijn verbazing uit over de kwestie. ,,Hier valt Feyenoord en de betrokken krant weinig kwalijk te nemen, als de boel bewust belazerd is door iemand. Maar het moet wel goed worden uitgezocht.
,,Het is een interessante zaak. Dit heeft niemand uit zijn duim gezogen. Ergens zit er iemand die er belang bij heeft gehad om het op deze manier te doen. Ik ben heel benieuwd wie dat is, en waarom het zo gegaan is. Uitzoeken dus die zaak.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |