Weet ik veel wie orspronkelijk bent. Maar niemand van de harde kern is geband voor onbepaalde tijd. Daar bij komt dat je niet goed op de hoogte bent. Want AMD64 is nooit harde kern geweest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:05 schreef supra_man het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt, nu ben je zo hypocriet als de ziekte.
En nee, ik vertel niet wie ik destijds was. For the records, bijna 40 klonen van mijn hand zijn inmiddels geband. Je begrijpt het dus, neem geen moeite om mijn orginele account te achterhalen.
Je kent me niet en mag me niet, knap hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:14 schreef supra_man het volgende:
[..]
Kaste en ik. En niet van fok.
Ik mag jou niet. Kan gebeuren, toch?
Die wilde gewoon heel erg graagquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:15 schreef ook_gek het volgende:
Want AMD64 is nooit harde kern geweest.
jep.... gezeur hier nuquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:14 schreef Sjoewe het volgende:
Ik geloof niet dat ik dit typ: maar zelfs Alexxxxx is gezelliger dan supra_man
Je... je.. hebt me verraden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
doe geen moeite, fa's weten allang wie je bent
Dat is zo gedaan, hoef je niet eens een fa voor te zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
doe geen moeite, fa's weten allang wie je bent
Nooit beweerd overigens. Het was de toetsenbord, heus waarquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want AMD64 is nooit harde kern geweest.
Das zo standaardquote:
ik weet nog steeds niet wie je bentquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:16 schreef supra_man het volgende:
[..]
Je... je.. hebt me verraden?![]()
Nu moet ik weer een nieuwe proxy aanslingeren.
Never change a winning conceptquote:
breek hemquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:17 schreef supra_man het volgende:
[..]
Nooit beweerd overigens. Het was de toetsenbord, heus waar!
vertel eens want ik weet het nog steeds nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is zo gedaan, hoef je niet eens een fa voor te zijn
Man, dat was mijn zoveelste kloon. Lopen ze tegenwoordig achter?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet wie je bent![]()
maar vanaf Pr0nXXX wisten ze het al joh![]()
word je dr al bijna geil van?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:21 schreef Sjoewe het volgende:
JA EN WAT EEN LEUKE AVOND KEIHARDE SEKSGELUIDEN UIT DE KAMER HIER NAAST
Dat mag ik niet postenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vertel eens want ik weet het nog steeds niet![]()
Als ik iets onprettig vind is het horen hoe mijn huisgenoot gorgelend aan het klaar komen is...quote:
kan ik me heel goed voorstellenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik iets onprettig vind is het horen hoe mijn huisgenoot gorgelend aan het klaar komen is...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |