quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik was al even blij bang dat je jezelf dan toch voorgoed tegen een boom had geparkeerd...
Ik ga toch zeker niks teruglezenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:00 schreef Youp het volgende:
[..]
af en toe een SCtje doorspitten wil wel helpen
Hi Youp !quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:00 schreef Youp het volgende:
herm mist wel meer
btw mukie, ik meen dat wij nog geen kennis gemaakt hebben![]()
hoi ik ben youp
je gaat me toch niet vertellen dat jij je zelf harde kern vind he? Want als je iets niet bent....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:49 schreef supra_man het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om wie-het-eerst-een-PTA SC-kan-openen, maar dat jan doedel zomaar de PTA SC binnen kan vallen. Na Mrx1968 en AMD64 is de harde kern ineens een slappe zooi geworden met ijsmeis en mukie.
hehe, wel al veel over je gehoordquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hi Youp !
Mukie is de naam, aangenaam
Je kent me dus?quote:
Goeds? Slechts?quote:
jou zus komt me bekend voorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hi Youp !
Pssssst, voor Jaap moet je een beetje oppassen, hij doet soms een beetje gekquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hi Youp !
Kan best, ze is veel op inet aanwezig.quote:
Hoor wie het zegt, nu ben je zo hypocriet als de ziekte.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat jij je zelf harde kern vind he? Want als je iets niet bent....
En AMD64 harde kern? Die komt hier nooit lijp
Mwah, na 4 jaar in de bouw te hebben gewerkt en nu al een kleine 5 jaar met voornamelijk alleen mannen met een te hoog testostereon gehalte lukt dat wel hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pssssst, voor Jaap moet je een beetje oppassen, hij doet soms een beetje gek
whaha vanalles, niks echts negatiefs iigquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Goeds? Slechts?
Maakt niet uit, niets is waar, tenzij het juist wel goed is![]()
and (almost) proud of itquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pssssst, voor Jaap moet je een beetje oppassen, hij doet soms een beetje gek
Zegt heel wat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:05 schreef supra_man het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt, nu ben je zo hypocriet als de ziekte.
En nee, ik vertel niet wie ik destijds was. For the records, bijna 40 klonen van mijn hand zijn inmiddels geband. Je begrijpt het dus, neem geen moeite om mijn orginele account te achterhalen.
maar ik ben nog net geen bouwvakkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mwah, na 4 jaar in de bouw te hebben gewerkt en nu al een kleine 5 jaar met voornamelijk alleen mannen met een te hoog testostereon gehalte lukt dat wel hoor
Gekkenwerk is het. Wel kennen wij elkaar van 3,5 jaar geleden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zegt heel wat.
Je hebt nog altijd Kasta niet verslagen
ok danquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:06 schreef Youp het volgende:
[..]
whaha vanalles, niks echts negatiefs iig![]()
Wij kennen elkaar of jij en Kasta?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:08 schreef supra_man het volgende:
[..]
Gekkenwerk is het. Wel kennen wij elkaar van 3,5 jaar geleden.
Deze keer doe ik het galant; wil je nu terugkeren naar US, ja?![]()
te makkelijk... ik hou mn mondquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:13 schreef Sjoewe het volgende:
Maar wat wil je dan doen als Mukie weg is?
Pitten. Moet weer vroeg uit rollen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:13 schreef Sjoewe het volgende:
Maar wat wil je dan doen als Mukie weg is?
Kaste en ik. En niet van fok.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wij kennen elkaar of jij en Kasta?
Dude ik post waar ik wil en anders gebruik je maar de plugin van ff
doe geen moeite, fa's weten allang wie je bentquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:05 schreef supra_man het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt, nu ben je zo hypocriet als de ziekte.
En nee, ik vertel niet wie ik destijds was. For the records, bijna 40 klonen van mijn hand zijn inmiddels geband. Je begrijpt het dus, neem geen moeite om mijn orginele account te achterhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |