Is 'ie niet. Nooit geweest ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:50 schreef Sjoewe het volgende:
AMD64 Harde PTASC-kern? Wat heb ik gemist?
Ik dacht alquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:51 schreef supra_man het volgende:
[..]
Is 'ie niet. Nooit geweest ook.
Kreator staat in mn fb te geilenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:45 schreef supra_man het volgende:
[..]
ijsmeis ook.![]()
Straks kan iedereen van Fok een PTA SC openen, wat blijft er dan nog over van PTA Kreator was al fel tegen vrouwen in PTA, en liet dat nogmaals blijken bij aanstelling van Mutz als mod
wtf zit je dan vaag te lullen in je vorige stukquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:51 schreef supra_man het volgende:
[..]
Is 'ie niet. Nooit geweest ook.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:49 schreef supra_man het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om wie-het-eerst-een-PTA SC-kan-openen, maar dat jan doedel zomaar de PTA SC binnen kan vallen. Na Mrx1968 en AMD64 is de harde kern ineens een slappe zooi geworden met ijsmeis en mukie.
Ben jij een relkloon van tjabbo oid?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:52 schreef supra_man het volgende:
Nou, kan hermandepermban Mukie ff wegjagen?
Whahaha nee dat zal helpenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ben jij een relkloon van tjabbo oid?
Wel, jullie deden het goed tegen AMD64 en Mrx1986. Nadat ze verjaagd werden, was iedereen ineens zonder slag of stoot welkom. Nou vraag ik het je.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wtf zit je dan vaag te lullen in je vorige stuk![]()
tjabbo is het nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ben jij een relkloon van tjabbo oid?
Maar die waren ook stront irritant:Dquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:55 schreef supra_man het volgende:
[..]
Wel, jullie deden het goed tegen AMD64 en Mrx1986. Nadat ze verjaagd werden, was iedereen ineens zonder slag of stoot welkom.![]()
Ik volg PTA al toen U-IerZzZ nog mod was (kennen jullie Pronxxx nog? Nou, die heeft dus een ban)
Leef jij ook nog?quote:
Ik mis Uquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:55 schreef supra_man het volgende:
[..]
Wel, jullie deden het goed tegen AMD64 en Mrx1986. Nadat ze verjaagd werden, was iedereen ineens zonder slag of stoot welkom. Nou vraag ik het je.
Ik volg PTA al sinds U-IerZzZ nog mod was (kennen jullie Pronxxx nog? Nou, die heeft dus een ban)
uierquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:55 schreef supra_man het volgende:
[..]
Wel, jullie deden het goed tegen AMD64 en Mrx1986. Nadat ze verjaagd werden, was iedereen ineens zonder slag of stoot welkom.![]()
Ik volg PTA al toen U-IerZzZ nog mod was (kennen jullie Pronxxx nog? Nou, die heeft dus een ban)
Amdquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
uierdamm wat was dat een vriendjes politiek toen
![]()
aaaaaah hoi pronwe hebben je gemist
![]()
je wil mukie toch niet gaan vergelijken met die 2 he![]()
Ik was al even blij bang dat je jezelf dan toch voorgoed tegen een boom had geparkeerd...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:58 schreef Youp het volgende:
[..]
sjoewe!!
ja ik leef zeker nogheb je lang niet gezien man
Haha, ik ben die user niet. BroesWillems ben ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar die waren ook stront irritant:D
Hoes't met je Pony dan?
Toch wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
uierdamm wat was dat een vriendjes politiek toen
![]()
aaaaaah hoi pronwe hebben je gemist
![]()
je wil mukie toch niet gaan vergelijken met die 2 he![]()
Ooohquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:00 schreef supra_man het volgende:
[..]
Haha, ik ben die user niet. BroesWillems ben ik ook niet.
Wel ben ik door opperhoofd ook_gek toegelaten tot harde kern. Heb ik keer iets om trots op te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |