Vriend van me heeft net een licoln continental gekocht uit 69quote:
Dansje doetquote:
Als jij m lelijk vind, is ie goedgekeurdquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:30 schreef ook_gek het volgende:
kut bak
Is dit een macro bij jou?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:30 schreef ook_gek het volgende:
kut bak
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:54 schreef Fugie het volgende:
wat dis je me opel baracuda, je weet niet eens waar je het over hebt dus misschien is het slimmer als je pas iets zegt als je weet waarover je praat...
als jij nou zoveel tijd stak in werk zoeken als dat je verspilde met fokken had je allang een fatsoenlijk leven kunne hebben.quote:
Helemaal topquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als jij m lelijk vind, is ie goedgekeurd
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
als jij nou zoveel tijd stak in werk zoeken als dat je verspilde met fokken had je allang een fatsoenlijk leven kunne hebben.
hehe thxquote:
Yep, maar ut issut waardquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:21 schreef Ballebek het volgende:
PowerBook opnieuw installeren takes some time ...
Als het goed is welquote:
dat mag nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:22 schreef daNpy het volgende:
Oei, dikke Bel Air
Vandaag nog de sjonnie uitgehangen;
de straten zijn namelijk weer nat in Eindhoven: driften!
Ik rijd net naar huis van m'n werk, collega (en tevens goede vriend) achter me. Hij had m'n auto nog niet rijdend gezien dus ik dacht ik zal hem eens wat laten zien.
We rijden daar de buurt uit en in de bocht ging ik ff op het gas... vét dwars![]()
Hij wist niet wat ie zagMeteen seinen met groot licht enzo
![]()
Ik wist niet dat het zo glad wasquote:
Omdat dat gevraagd isquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:36 schreef supra_man het volgende:
Waarom opent een GEEN-ptamodje de SC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |