pfff... niet zeuren, gewoon lezen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:17 schreef SwOoSh het volgende:
heb je ook een samenvatting hiervan?
Samenvatting: Openbaar vervoer sucks. Goed je best doen op school dus, zodat je later een goede baan krijgt en een auto kunt betalenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:17 schreef SwOoSh het volgende:
heb je ook een samenvatting hiervan?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:19 schreef -erwin- het volgende:
was dan gewoon ergens anders gaan zitten
tegen de omaatjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:28 schreef sooty het volgende:
Waarom moest die rugzak (aanvankelijk) die plaats naast je bezetten ?
door z'n grote kamelen ogen, maak ik op uit het verhaalquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:41 schreef SolarX het volgende:
Hoe wist je dat die jongen Pakistaans was?
Wellicht had-ie een schaap op schoot.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:41 schreef SolarX het volgende:
ik heb ook wellis een schaap op me schoot, en ben ook niet pakistaansquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:47 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wellicht had-ie een schaap op schoot.
Om er voor te zorgen dat zo'n mensen niet langs je komen te zitten....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:28 schreef sooty het volgende:
ik kan geen chips betalen. thnxquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:41 schreef rubinio het volgende:
ik wás lekker chips aan het eten. thnx.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:50 schreef djdano het volgende:
[..]
Om er voor te zorgen dat zo'n mensen niet langs je komen te zitten....
quote:
foto's?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:49 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
ik heb ook wellis een schaap op me schoot, en ben ook niet pakistaans![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een foto van een vies omaatje met een schapenhond ook goed?
[afbeelding]
Dat zei m'n broertje ook al toen ik hem het verhaal vertelde!quote:
Ik zat er net even in te rommelen enzo. Maar de aanwezigheid van m'n rugzak mocht niet baten; het wicht vroeg het toch.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:28 schreef sooty het volgende:
Stond op z'n voorhoofd getatoeerd. Net zoals gisteren bij Shock Doc, bij die bum.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:41 schreef SolarX het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:10 schreef Ashram het volgende:
Het klinkt gewoon te vies om waar te zijn...
Vandaag is me ook iets dergelijks overkomen.
Ik zat in het midden van de bus toen bij de 2de halte een dame in burka 2 stoelen voor me ging zitten.
...en die meurde me toch een partij!!! Zo'n indringende geur waar je gewoon geen raad mee weet. Combinatie van schaap/geit met afgedraaide oliewalm.
Elke keer als die bus naar links draaide...kreeg ik de volle laag. Ikmoest het volhouden tot einde van de rit en ik snakte naar frisse lucht tegen dan.
Persoonlijk hygiene is echt niet meer evident tegenwoordig!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Tering dat is knap ranzig. Leuk geschreven trouwens.
Swaffelenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:22 schreef rebel84 het volgende:
[..]
Dat zei m'n broertje ook al toen ik hem het verhaal vertelde!
Maar nee, ik wilde d'r niet palen. Misschien wel eigenlijk met een paal voor d'r kop slaan.
quote:Omasnotje
Ik stond laatst naast een omaatje die in dr broek gepoept had.. word je ook niet echt vrolijker van..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:21 schreef tonja het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben ooit eens gekrabd door zo'n ongewassen senior. Heeft nog behoorlijk gezweerd toen.
Jij inspecteert op je knietjes de vloer van je kamer?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:33 schreef rebel84 het volgende:
Update: Ik vond zojuist een gekrompen donkergroen hard stukje snot op de grond van mijn slaapkamer. Naast de stoel waar mijn broek overheen hing. Ik vrees het ergste.
Waar baseer jij deze uitspraak op?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:33 schreef Klein_Duiveltje het volgende:
[..]
Jij inspecteert op je knietjes de vloer van je kamer?![]()
Jij denkt echt dat zoveel mensen hun neusinhoud opvreten?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:04 schreef pentas het volgende:
99% van de mensen peuteren in hun neus, 98% stopt het resultaat in hun mond, de rest draait er een snotballetje van, en schiet deze weg. Dus doe niet zo schijnheilig.
je username zorgt er voor dat ik moiete heb een doodsverwensingsban te ontlopenquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
is er al iets bekend over de nationaliteit van de oma?
Dat kan en dat is geheel jouw probleem. En daar heb ik geen enkele moiete mee.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je username zorgt er voor dat ik moiete heb een doodsverwensingsban te ontlopen
Misschien kan TS dat later ook, maar nu is het niet later het is nuquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:22 schreef BettyWeter het volgende:
[..]
Samenvatting: Openbaar vervoer sucks. Goed je best doen op school dus, zodat je later een goede baan krijgt en een auto kunt betalen
Aanhanger, met al het afgekeurd vleesquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:23 schreef Yvet24 het volgende:
Geweldig... eigenlijk moeten ze een keuring uitvoeren voor mensen de bus in kunnen... en dan verschillende delen in een bus maken ...
Net zoals ze ooit 'ns bij de negers en de joden deden.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:23 schreef Yvet24 het volgende:
Geweldig... eigenlijk moeten ze een keuring uitvoeren voor mensen de bus in kunnen... en dan verschillende delen in een bus maken ...
Ik zal 'ns kijken ja. Ik was echt positief verrast door de reacties allemaal.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:09 schreef Cherise-Ice het volgende:
Jammer, dan moet je misschien een krant gaan zoeken waar je stukjes voor mag schrijven op free-lance basis ofzo.
Ik denk dat een hoop meer mensen jou schrijfwerk wel kunnen waarderen...
Dude, jij moet schrijver wordenquote:
Via Overvecht in elk geval. Daar moest ik eruit op de Hudsondreef, bij allemaal auto-dealers. Op een gegeven moment zat ik wat op de straatnaambordjes te letten en echt alle straten in die hele wijk eindigen gewoon op 'dreef'.quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:03 schreef Dallie_v1.02 het volgende:
"stadsbus 6 naar Zuilen"
welke route is dat ongeveer?
Daar kun je idd Overvecht aan herkennen als iemand iets aan je vraagt; eindigt het op "dreef" dan is het Overvechtquote:Op maandag 8 augustus 2005 17:15 schreef rebel84 het volgende:
[..]
Via Overvecht in elk geval. Daar moest ik eruit op de Hudsondreef, bij allemaal auto-dealers. Op een gegeven moment zat ik wat op de straatnaambordjes te letten en echt alle straten in die hele wijk eindigen gewoon op 'dreef'.Ik denken dat ik er al bijna was en dus ook verlost zou zijn van die oma, zat ik nog dik 10 minuten in die bus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |