pfff... niet zeuren, gewoon lezen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:17 schreef SwOoSh het volgende:
heb je ook een samenvatting hiervan?
Samenvatting: Openbaar vervoer sucks. Goed je best doen op school dus, zodat je later een goede baan krijgt en een auto kunt betalenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:17 schreef SwOoSh het volgende:
heb je ook een samenvatting hiervan?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:19 schreef -erwin- het volgende:
was dan gewoon ergens anders gaan zitten
tegen de omaatjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:28 schreef sooty het volgende:
Waarom moest die rugzak (aanvankelijk) die plaats naast je bezetten ?
door z'n grote kamelen ogen, maak ik op uit het verhaalquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:41 schreef SolarX het volgende:
Hoe wist je dat die jongen Pakistaans was?
Wellicht had-ie een schaap op schoot.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:41 schreef SolarX het volgende:
ik heb ook wellis een schaap op me schoot, en ben ook niet pakistaansquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:47 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wellicht had-ie een schaap op schoot.
Om er voor te zorgen dat zo'n mensen niet langs je komen te zitten....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:28 schreef sooty het volgende:
ik kan geen chips betalen. thnxquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:41 schreef rubinio het volgende:
ik wás lekker chips aan het eten. thnx.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:50 schreef djdano het volgende:
[..]
Om er voor te zorgen dat zo'n mensen niet langs je komen te zitten....
quote:
foto's?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:49 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
ik heb ook wellis een schaap op me schoot, en ben ook niet pakistaans![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een foto van een vies omaatje met een schapenhond ook goed?
[afbeelding]
Dat zei m'n broertje ook al toen ik hem het verhaal vertelde!quote:
Ik zat er net even in te rommelen enzo. Maar de aanwezigheid van m'n rugzak mocht niet baten; het wicht vroeg het toch.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:28 schreef sooty het volgende:
Stond op z'n voorhoofd getatoeerd. Net zoals gisteren bij Shock Doc, bij die bum.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:41 schreef SolarX het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:10 schreef Ashram het volgende:
Het klinkt gewoon te vies om waar te zijn...
Vandaag is me ook iets dergelijks overkomen.
Ik zat in het midden van de bus toen bij de 2de halte een dame in burka 2 stoelen voor me ging zitten.
...en die meurde me toch een partij!!! Zo'n indringende geur waar je gewoon geen raad mee weet. Combinatie van schaap/geit met afgedraaide oliewalm.
Elke keer als die bus naar links draaide...kreeg ik de volle laag. Ikmoest het volhouden tot einde van de rit en ik snakte naar frisse lucht tegen dan.
Persoonlijk hygiene is echt niet meer evident tegenwoordig!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Tering dat is knap ranzig. Leuk geschreven trouwens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |