abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29452090
Zit ik even lekker te winkelen komt er weer zo'n straatverkoper-gestapo-wijf naar me toe.

"Heb je even tijd"
ik heel vriendelijk: "Nee, helaas".

En dan herhaald ze mij "Neeeeeee helaaaas" om waarschijnlijk stoer te doen tegen haar mede-verkoper-gestapo's. Strontziek word ik ervan. Dat heb ik al wel vaker gehad. Je wordt behandeld als een stuk stront als je niets van ze wilt, maar ondergekwijlt als ze wel wat van ze wil. Nepschop voor dit tuig. Gefrustreerde bitches moeten gewoon hun kop houden. Volgende keer zeg ik gewoon keihard "NEIN", ik denk dat dit gestapo-tuig dat beter snapt dan een vriendelijk antwoord.
pi_29452113
Goedzo.

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_29452219
Beetje gefrustreerd vanavond?
pi_29452439
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:02 schreef Juup© het volgende:
Beetje gefrustreerd vanavond?
Nee, het forum doet het eindelijk weer snel zodat ik mijn gal kan spuwen.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:12:04 #5
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_29452478
Je loog dus ,groot gelijk dat ze je herhaalde
Klaar?
Ik niet!
pi_29452498
ze hebben je in elk geval goed gehoord
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_29452567
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:13 schreef Tafkahs het volgende:
ze hebben je in elk geval goed gehoord
Volgende keer zeg ik:

"Hey skatje, wil je me ff lekker pijpen, geil hoertje van me"

Kijken of ze dat herhaald.
pi_29452576
Het is altijd irritant als mensen je antwoord herhalen
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:17:53 #9
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29452639
geef ze van repliek berends
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:18:49 #10
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_29452662
Genieten.

Stoephoer.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:19:49 #11
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_29452695
Had dan gezegd 'ja ik heb wel tijd, maar geen zin om naar jouw gezeik te luisteren'
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_29452704
gisteren ook bij een winkel centrum hier,

"Goeden dag heeft u even tijd"

"Ehm"

"weet u dat er honden bla bla bla worden afgemaakt bla bla bla"

"dieren hebben geen pijn en ze kunnen niet even naar een doctor"

ik had al 4 x gezegt dat ik geen donateur wou worden wijst ze opeens naar mijn stropdas (waar een shell logo opsta waarvoor ik werk)

durft ze nog te zeggen "volgens mij verdien jij bakken met geld en kun je best wel 4 euro missen"

gelukig gaf ze het zelf op, want als ze hun charmes in de strijd gooien trek ik meestal aan het kortste eind
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_29452741
Vandaag kwam ik er een tegen .
"heb je eventjes een minuutje tijd?"
-eh...nee, sorry!
"okay, prettige dag nog!"

.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:21:58 #14
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29452747
quote:
durft ze nog te zeggen "volgens mij verdien jij bakken met geld en kun je best wel 4 euro missen"

als er een goede doelen verkoper op me af komt zeg ik altijd "ik betaal al belasting". Zijn ze meteen stil
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:23:41 #15
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29452826
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:16 schreef Vector_SLD het volgende:
Het is altijd irritant als mensen je antwoord herhalen

strontziek word ik van deze gasten
pi_29452918
ze gaan tegenwoordig heel ver hoor om iemand een automatische incasso aan te smeren.

"ben jij dan geen natuur vriend?"

"heb je thuis geen huisdieren?"

of dees vond ik ook te ver gaan:

"wat voor auto rij je in?"

was wel wel lief klein chinese meisje maar der "verkooppraat" ging te ver
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_29452920
Jansen en janssen!
pi_29453038
Antwoord in een niet bestaande taal.
pi_29453225
Que?
pi_29453295
Je moet gewoon zeggen voordat zij iets iet kunnen zeggen 'Nee. Sorrie. Neeheeneen. Geen tijd. Mond dicht!'
pi_29453304
Ze worden steeds brutaler "Hey, ben je doof ofzo!?" is blijkbaar een heel normale uitroep als je met een hoofdtelefoon op aan het winkelen bent en dat tuig niet opmerkt. Ga weg, stommerd, schreeuw niet door mijn Venetian Snares heen
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
pi_29453401
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:45 schreef gathering_storm het volgende:
Ze worden steeds brutaler "Hey, ben je doof ofzo!?" is blijkbaar een heel normale uitroep als je met een hoofdtelefoon op aan het winkelen bent en dat tuig niet opmerkt. Ga weg, stommerd, schreeuw niet door mijn Venetian Snares heen
Ja, dat bedoel ik eigenlijk; ze worden steeds brutaler en asocialer .
pi_29453435
Eigenlijk zou je moeten oproepen tot geweld tot deze mensen. Ik zou er best eentje op hun bek willen slaan. Maar dan blijken ze een foldertje te hebben tegen zinloos geweld .
pi_29453460
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:50 schreef pberends het volgende:
Eigenlijk zou je moeten oproepen tot geweld tot deze mensen. Ik zou er best eentje op hun bek willen slaan. Maar dan blijken ze een foldertje te hebben tegen zinloos geweld .
Gewoon doen!

Er kan alleen iets veranderen als het structureel gebeurt
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_29453524
Ik heb ze nog niet brutaal meegemaakt. Laat dat alsjeblieft snel gebeuren! Heb ik weer eens wat te lachen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')