abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30057162
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:49 schreef Shakes het volgende:
Het is principieel onjuist te denken dat een dienstplichtleger goedkoper is dan een vrijwilligers leger.
Als het puur om economische belangen zou gaan zou je gelijk hebben ja.
Ja, ik generaliseer.
  zondag 28 augustus 2005 @ 18:57:06 #152
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_30058180
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 03:06 schreef Northside het volgende:

[..]

Ooit wel eens full metal jacket gezien? Waarin de hele eenheid mag opdrukken omdat 1 gast het niet kan/wil? En dat ze die gast dan snachts met stukken zeep in sokken in elkaar rammen? Denk dat het op die manier wel geregeld wordt...
Ja die scene ken ik. En nee ik denk niet dat dat is wat er structureel zou gebeuren. Als dat namelijk wel zou gebeuren, dan zou je gewoon aangifte kunnen doen bij de poltie/marechaussee, en dan worden ze allemaal opgepakt wegens mishandeling. Dat zou niet erg handig zijn dus.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_30058681
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 18:57 schreef -erwin- het volgende:

[..]

Ja die scene ken ik. En nee ik denk niet dat dat is wat er structureel zou gebeuren. Als dat namelijk wel zou gebeuren, dan zou je gewoon aangifte kunnen doen bij de poltie/marechaussee, en dan worden ze allemaal opgepakt wegens mishandeling. Dat zou niet erg handig zijn dus.
Nee, denk ook niet dat dat structureel zou gebeuren, al kan ik me heel goed voorstellen dat dat soort dingen incidenteel wel voorkomen. Maar ik betwijfel ook of de rest van de eenheid rustig een paar uurtjes langer doorrent omdat er 1 persoon is die principiele bezwaren heeft en weigert mee te doen. Hoe het dan wel opgelost zou worden weet ik niet.
Ja, ik generaliseer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')