- economie ? hoezo dan ? leg eens uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:56 schreef McCarthy het volgende:
tegenstander:
- het is slecht voor de economie
- het is een andere vorm van slavernij
- als het op echt knokken aankomt knijp ik er toch wel tussen uit dus aan mij heb je niks
wat denk je zelf, je ontrekt mensen aan de arbeidsmarkt. Mensen die anders waarde hadden kunnen toevoegen en nu kuilen ana het graven zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:59 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
- economie ? hoezo dan ? leg eens uit
elke slaaf krijgt "loon". Al was het maar voedsel om in leven te blijvenquote:- slavernij ? neehoor, je krijgt betaalt als je in dienst bent
Het kost een jaar van iemand zijn leven, die hij anders productief had kunnen besteden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:59 schreef LangeTabbetje het volgende:
- slavernij ? neehoor, je krijgt betaalt als je in dienst bent
prima, ben jij de eerste die we naar het front sturenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:58 schreef zoalshetis het volgende:
voorstander:
Zoals iedere ex-dienstplichtige militair je kan vertellen, ging aan de dienstplicht een medische keuring vooraf. Die keuring elimineerde sowieso de groepen die je noemt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:00 schreef TimT het volgende:
..
Mensen met een handicap, ziekte of beperking moeten worden ontzegd ontzien.
...
Soldaten hebben in pricipe geen salaris nodig, want ze zijn in dienst van de overheid die ze al voorziet van eten en onderdak.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:59 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
- slavernij ? neehoor, je krijgt betaalt als je in dienst bent
Ik kreeg een salaris toen ik in dienst zatquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Soldaten hebben in pricipe geen salaris nodig, want ze zijn in dienst van de overheid die ze al voorziet van eten en onderdak.
Eens is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:13 schreef wenneke1 het volgende:
[..]
Dit heeft meer met discipline en een vast ritme aanleren te maken dan met de verwachting dat er oorlog is. Voor veel 18 jarigen is het goed eens te leren dat ze soms moeten luisteren en dingen doen die niet zo prettig zijn.
ik denk dat ze me beter op een meer strategische positie moeten zetten, kannonenvlees is meer voor anderen dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:06 schreef McCarthy het volgende:
[..]
prima, ben jij de eerste die we naar het front sturen![]()
Waar te komen? Jouw overige argumenten zijn mij ook niet geheel duidelijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:21 schreef TimT het volgende:
Waarom is het ongewenst? Omdat je dan inspanning moet doen om ergens te komen. Omdat je opvoedingsondersteuning krijgt. Omdat je niet de lux meer heb om met een WWB uitkering op de bank te zitten omdat je van het VMBO bent afgegooid. Omdat je dan je baantje bij één of andere friettent mist? Zodat je in het weekend niet vernielingen kan aanrichten etc.
TS lijkt zijn eigen vriendenkring op de gehele samenleving te projecteren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:59 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Waar te komen? Jouw overige argumenten zijn mij ook niet geheel duidelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |