Hey, dat is een leuk idee! Grappig, ik zet hem al bij favorietenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:17 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Ik heb een site gemaakt waarop ik al mijn postcrossing kaartjes zet. Ik zal je de link geven dan heb je een beetje een idee wat je kan verwachten. Hoewel het er nog niet veel zijn maar je kan bij de links door klikken naar paool's en lin's kaartjes en daar staan er meer. http://home.wanadoo.nl/jovikane/postcrossing.html
Er staat wel iets op wat een code zou kunnen zijn, maar die code is niet bekend op de site. Dus ik denk eigenlijk dat het de plaatsnaam is waar die persoon woont, ESP00 staat er. Maar ES is de code van Spanje, en de code van Finland is FI, dus ik denk eerder dat het de plaatsnaam is dan de code.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:45 schreef Sonja27 het volgende:
Klopt! Ik ben ook een keer vergeten de code er op te zetten maar wist zelf bij wie dat was dus heb die persoon maar een berichtje gestuurd met de code.
Espoo is idd een plaatsje bij Helsinki...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Er staat wel iets op wat een code zou kunnen zijn, maar die code is niet bekend op de site. Dus ik denk eigenlijk dat het de plaatsnaam is waar die persoon woont, ESP00 staat er. Maar ES is de code van Spanje, en de code van Finland is FI, dus ik denk eerder dat het de plaatsnaam is dan de code.
Okay, dankewel! Dan staat er zeker weten dus geen code op.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Espoo is idd een plaatsje bij Helsinki...
Wat een olijk vrouwmenschquote:Other info: Hi!
I'm a 27 years old female! I'm married and live at the Baltic Sea! I like penpalling, making and swapping nice & creative decos, scrapbooking and collecting postcards! I'm also a huge fan of "Lord of the Rings"! :-)
I also love travelling and there are so many great places in the world, I would love to visit! But unfourtunately, travelling is very expenisve! So, this is a great way to see many pictures from all over the world! Because of this, I prefer viewcards from cities and countrys with more than one picture or viewcards with lighthouses, typical landscapes or wildlife of your country! :-)
Please DON'T send me advertising cards or postcards, that show art (paintings or sculptures)! I really don't like them! I would love to see real photos of your hometown or country! Thanks so much! :-))
By the way, if you don't know what to write and if your mother tongue isn't englisch or german, so write me a sentence in your mother tongue! I'm curious about other languages! But don't forget to translate it in english or german, so that I can understand it! ;-) Thanks! :-))
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat een olijk vrouwmensch
Ik zoek morgen een mooie kaart uit en dan op de post naar Duitsland!
Binnen Europa kost dat 80 cent ofzo?
Idd, staat ook in de faq. Hotmail heeft een soort anti-spambeleid waardoor je zulke mailtjes van die site niet kan ontvangen. Gelukkig is daar gmail!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:27 schreef Laura 2000 het volgende:
Is al opgelost! Het lag aan hotmail, ik heb maar ff m'n gmail opgegeven.
Buiten Europa is het 85 centquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:52 schreef DeHovenier het volgende:
En in de rest van de wereld?
ze spelt unfortunately verkeerd
Nee, nu directquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk idee, binnenkort ook maar eens gaan doen
Want volgende maand kan het niet meerquote:
Noujaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want volgende maand kan het niet meer
Ik ga het ook zeker doenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:53 schreef Vava het volgende:
[..]
Noujaje kan overdrijven hoor
maar echt het is erg leukdus hoe eerder je je aanmeldt hoe beter
krijg je meer kaarten
Goedzoquote:
hotmail? schijnt het niet altijd te doen...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:52 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm ik heb nu maar 3 adressen van de 5 binnen gekregen. Die andere 2 mailtjes komen maar niet.
tja, is in dit topic al eerder gebeurdquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
Naja toch maar ff m'n emailadres vervangen dan.
Hoe doe jij dat dan? Heb je nu gewoon een vast adres in NZ?quote:
Hoe ik het bedoel, ik dacht dat je op reis was in OZ/NZquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:21 schreef Jaguarized het volgende:
En de 5e ook binnen. Vandaag even vijf kaartjes versturen. Hopelijk krijg ik dan ook eens wat.
@Vava: hoe bedoel je?Ik heb een vast adres ja.
aaah coolquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:28 schreef Jaguarized het volgende:
Nee voor een half jaartje.Maar ik zit er nu wel over na te denken om in september 2007 terug te gaan om af te studeren en eventueel te kijken of ik hier werk kan vinden.
Interessantquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:40 schreef Jaguarized het volgende:
Net andersom.Ik ga in juli 2006 via Korea terug naar Nederland. Dan in september 2007 terug naar NZ voor mijn afstudeerstage en kijken of ik daarna werk kan vinden.
Ik studeer hier bij AUT, een van de universiteiten in NZ's grootste stad. Doe een aantal productievakken (Radio en Televisie), journalistiek en photoshop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |