Wel leuk om ook een kaart te krijgen lijkt mequote:Op donderdag 16 maart 2006 22:55 schreef Sonja27 het volgende:
En jawel, mijn eerste kaartje is binnen! Uit de USA!
Heb je al op die link van kaart sturen geklikt? Want dan krijg je direct een mailtje met een adresquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ook aangemeld! Ben benieuwd waar m'n eerste kaartje naartoe mag. Wat zetten jullie zoal op een kaartje?
Ik mag naar Duitsland! Ben benieuwdquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Heb je al op die link van kaart sturen geklikt? Want dan krijg je direct een mailtje met een adres
Ik wist niet zo goed wat ik er op moest zetten, kwam dus neer op wat info over de foto op de kaart en NL
Heb je maar 1 kaart gedaan? Ik was zo benieuwd, ik heb er 3 aangekliktquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik mag naar Duitsland! Ben benieuwd
Hey, daar zit wat in natuurlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:52 schreef Vava het volgende:
[..]
Heb je maar 1 kaart gedaan? Ik was zo benieuwd, ik heb er 3 aangekliktAls je meer kaarten stuurt heb je ook meer kans om kaarten te krijgen denk ik
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:48 schreef Mobster273 het volgende:
overigens, kan het ook gebeuren dat je een adres binnen Nederland krijgt?
of sowieso het land waar je zelf in geregistreerd staat....
Je krijgt inderdaad via de mail een berichtje dat je kaartje is aangekomen en tot nu toe stond er altijd een persoonlijk berichtje van de ontvanger bij. Ik heb nu al ongeveer 9 kaartjes verzonden waarvan 5 naar Finland..... kennelijk zitten er daar een hoop postcrossers!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:05 schreef Vava het volgende:
Ik heb gisteren gelijk wat kaarten verstuurd, krijg je een e-mail als mensen melden dat hun kaart ontvangen is? Of moet je gewoon zo af en toe inloggen op die site om te zien dat je kaart goed is aangekomen?
Ik heb vandaag idd een mailtje gekregen dat mijn eerste kaart onvangen isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:19 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Je krijgt inderdaad via de mail een berichtje dat je kaartje is aangekomen en tot nu toe stond er altijd een persoonlijk berichtje van de ontvanger bij. Ik heb nu al ongeveer 9 kaartjes verzonden waarvan 5 naar Finland..... kennelijk zitten er daar een hoop postcrossers!
ja lachen toch...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:30 schreef Camplo het volgende:
Jullie zitten nu allemaal onbekende folks kaartjes te sturen?
ja, en we krijgen ook kaartjes van compleet onbekende mensen, leuk tochquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:30 schreef Camplo het volgende:
Jullie zitten nu allemaal onbekende folks kaartjes te sturen?
Wat staat erin? Het lijkt mij ook erg leuk om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:42 schreef Sonja27 het volgende:
Post!!!! Een kaartje uit Finland! Dit is echt leuk!
Ik heb een site gemaakt waarop ik al mijn postcrossing kaartjes zet. Ik zal je de link geven dan heb je een beetje een idee wat je kan verwachten. Hoewel het er nog niet veel zijn maar je kan bij de links door klikken naar paool's en lin's kaartjes en daar staan er meer. http://home.wanadoo.nl/jovikane/postcrossing.htmlquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:37 schreef LedZep het volgende:
[..]
Wat staat erin? Het lijkt mij ook erg leuk om eerlijk te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |