Oh. Doeiquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:44 schreef speknek het volgende:
Ik ga op vakantie naar Kos, dag allemaal.
naar kots?quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:44 schreef speknek het volgende:
Ik ga op vakantie naar Kos, dag allemaal.
12 uur is nog vroeg, ik werd om 14:00 wakkerquote:Op zondag 7 augustus 2005 10:05 schreef Tomasso het volgende:
Mogge. Was van plan naar Monaco aan de Maas te gaan, het weer ziet er hier niet zo super uit![]()
En m'n broer is dan ook nog es van plan pas om 12 uur te gaan, omdat hij een lui varken is die wil slapen![]()
Zal weinig Monaco aan de Maas van komen vandaag
he het is 7 augustus, 2 dagen voordat ik jarig benquote:Op zondag 7 augustus 2005 15:30 schreef MMaRsu het volgende:
Nogmaals, goedemorgen, ik ben weer wakker
ik wil een biervormig ornament geschikt voor consumptie.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:44 schreef mordradead het volgende:
wil je een unit cap? het is immers een bar
tofquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:57 schreef capibar het volgende:
[..]
ik wil een biervormig ornament geschikt voor consumptie.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:42 schreef capibar het volgende:
[..]
he het is 7 augustus, 2 dagen voordat ik jarig ben![]()
thomper doet alles voor zijn xbox 360quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
thomper doet alles voor zijn xbox 360
Nee, gamecube_master wil dat ik een PSP koop, dus dat doe ik eerst.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
thomper doet alles voor zijn xbox 360
GVD dan wil ik me geld terug van tribes vengeance! je zou er een xbox 360 van kopen!quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:08 schreef Thomper het volgende:
[..]
Nee, gamecube_master wil dat ik een PSP koop, dus dat doe ik eerst.
Uiteindelijk koop ik gewoon 20 DS spellen mini games
100% gegarandeerd. Ik lees echt niks terwijl ik schijt, daar is al mijn aandacht voor nodig.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:06 schreef Gamedemon het volgende:
Thomper ik wil Donald ducks kopen, maar wat voor garantie geef je me dat ze niet gelezen zijn tijdens het schijten? want dan hoef ik ze niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |