abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29490925
Het is of hier verkopen, of over een maandje op de rommelmarkt, dus dan ook maar even hier voor de verzamelfanaten.

Ik bied te koop aan een enorm aantal jaargangen Donald Ducken, een stuk of 15. Sinds 1998 of daaromtrent had ik een abonnement, en enkele jaren daarvoor heb ik weten op te pikken via vrienden/kennissen/markten/etc. Nu zijn het er echter genoeg geworden, dus er mogen er een paar worden verkocht. 99% in zeer goede staat, en redelijk compleet. Als je interesse hebt in een bepaalde jaargang, kijk ik het even na.

Liefst ophalen, verzenden is namelijk wel erg zwaar. Wil ik eventueel wel doen, maar de zeeeer hoge kosten zijn dan voor de koper.
pi_29491119
Vraagprijs verplicht
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_29491606
vraagprijs?:P
pi_29491624
Tsja.. op zoiets kan ik moeilijk een prijs zetten, aangezien ik er echt totaal geen verstand van heb. Ik ben bang dat ik hem veel te duur maak, of juist veel te laag onder de prijs.. en ik kan me ook niet voorstellen dat iemand de hele collectie koopt. Euhm.. tsja..10 euro per jaargang, of iets dergelijks?
pi_29763383
Kick.
pi_29765041
Wat zouden de kosten voor verzenden ongeveer zijn denk je?
......
pi_29765240
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:04 schreef Slomy het volgende:
Wat zouden de kosten voor verzenden ongeveer zijn denk je?
Als je echt alles koopt? Dan moet ik het misschien in meerdere dozen doen... komt het ook al gauw in de 20-30 kilo zone, das 13,27. Maar ik gok dat verzenden voor 1 jaargang zo'n 8 euro is. Maar wat wil je precies hebben, dan zoek ik het uit?
pi_29765404
Breugel, waar ligt dat ergens? ik woon zelf in nijmegen

heb opzich wel interesse om 8 euro per jaargang te betalen
pi_29765797
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:09 schreef Thomper het volgende:

[..]

Als je echt alles koopt? Dan moet ik het misschien in meerdere dozen doen... komt het ook al gauw in de 20-30 kilo zone, das 13,27. Maar ik gok dat verzenden voor 1 jaargang zo'n 8 euro is. Maar wat wil je precies hebben, dan zoek ik het uit?
Ik heb zelf al een hele hoop jaargangen, maar mis er een paar. Echter er staan er ook nog een aantal bij m'n zus. Ik ga het dit weekend eens uitzoeken.
......
pi_29765903
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:14 schreef Cardinoz het volgende:
Breugel, waar ligt dat ergens? ik woon zelf in nijmegen

heb opzich wel interesse om 8 euro per jaargang te betalen
Buurt van Eindhoven.
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:24 schreef Slomy het volgende:

[..]

Ik heb zelf al een hele hoop jaargangen, maar mis er een paar. Echter er staan er ook nog een aantal bij m'n zus. Ik ga het dit weekend eens uitzoeken.
Okiedokie.
pi_29863417
Na-het-weekend-kick.
pi_29866232
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 12:41 schreef Thomper het volgende:
Na-het-weekend-kick.
Even gecontroleerd, maar blijkt dat wij hier de jaargangen vanaf 1993 hebben.
Nog meer dan genoeg om een keer na te lezen , succes met de verkoop.
......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')