In Ordnungquote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef dndiek het volgende:
DD, is de puntenverdeling zoals ik al eerder postte, als je dat even wil bevestigen of verbeteren kan ik deze vraag ook nog mee nemen in de tussenstand......
BVD
jij staat ook gedeeld 19e ?quote:Op maandag 19 september 2005 22:06 schreef Dos37 het volgende:
2 puntjes
dat is maar een kleine moeite hoorquote:Op maandag 19 september 2005 23:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij staat ook gedeeld 19e ?
diek bedankt voor je antwoord !
zeg, kan het zijn dat ik mezelf mis?quote:Op maandag 19 september 2005 21:35 schreef dndiek het volgende:
STAND NA 6 VRAGEN
---
Ik hoop dat de lijst zonder fouten is, als je een fout ziet of een opmerking hebt merk ik het wel
als het een kleine moeite is.quote:Op maandag 19 september 2005 23:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
dat is maar een kleine moeite hoor![]()
Inderdaad jij staat helemaal onderaan. Ik was jou vergeten met knippen/ plakken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:32 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
zeg, kan het zijn dat ik mezelf mis?
mooi, hoor ik er weer bij op plaats 50quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Inderdaad jij staat helemaal onderaan. Ik was jou vergeten met knippen/ plakken.![]()
Excuses daarvoor!
Septemberquote:22. In welke maand maakt Mark van Bommel zijn eerste competitie treffer voor Barca ?
ik had ook verwacht dat hij een weekje later zou scoren !quote:Op zondag 25 september 2005 12:08 schreef Chielus het volgende:
Kutttt.... 1 week te laat. Had hem pas volgende week verwacht.... weer geen punten.
Nee hoor, numero_uno. Je hebt oktober ingevuldquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:20 schreef numero_uno het volgende:
22. In welke maand maakt Mark van Bommel zijn eerste competitie treffer voor Barca ? Oktober
kijk naar je zelf opgestelde ranglijst na 6 vragenquote:Op maandag 26 september 2005 12:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee hoor, numero_uno. Je hebt oktober ingevuld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |