jij staat ook gedeeld 19e ?quote:Op maandag 19 september 2005 22:06 schreef Dos37 het volgende:
2 puntjes
dat is maar een kleine moeite hoorquote:Op maandag 19 september 2005 23:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij staat ook gedeeld 19e ?
diek bedankt voor je antwoord !
zeg, kan het zijn dat ik mezelf mis?quote:Op maandag 19 september 2005 21:35 schreef dndiek het volgende:
STAND NA 6 VRAGEN
---
Ik hoop dat de lijst zonder fouten is, als je een fout ziet of een opmerking hebt merk ik het wel
als het een kleine moeite is.quote:Op maandag 19 september 2005 23:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
dat is maar een kleine moeite hoor![]()
Inderdaad jij staat helemaal onderaan. Ik was jou vergeten met knippen/ plakken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:32 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
zeg, kan het zijn dat ik mezelf mis?
mooi, hoor ik er weer bij op plaats 50quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Inderdaad jij staat helemaal onderaan. Ik was jou vergeten met knippen/ plakken.![]()
Excuses daarvoor!
Septemberquote:22. In welke maand maakt Mark van Bommel zijn eerste competitie treffer voor Barca ?
ik had ook verwacht dat hij een weekje later zou scoren !quote:Op zondag 25 september 2005 12:08 schreef Chielus het volgende:
Kutttt.... 1 week te laat. Had hem pas volgende week verwacht.... weer geen punten.
Nee hoor, numero_uno. Je hebt oktober ingevuldquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:20 schreef numero_uno het volgende:
22. In welke maand maakt Mark van Bommel zijn eerste competitie treffer voor Barca ? Oktober
kijk naar je zelf opgestelde ranglijst na 6 vragenquote:Op maandag 26 september 2005 12:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee hoor, numero_uno. Je hebt oktober ingevuld![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
Overigens gaat iedereen er in deze dus vanuit dat HSV de UEFA Cup haalt ten koste van Valencia?
De goede antwoorden staan door het topic heen. Als ik meer tijd heb zal ik een nieuwe tussenstand posten met de beantwoorden vragen erbij.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:36 schreef Ixnay het volgende:
Wat zijn eigenlijk alle goede antwoorden tot nu toe?
Aha, toch jammer.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:17 schreef dndiek het volgende:
Vorig seizoen is er niemand geweest die de punten heeft bijgehouden..... dus daar is niet echt een eindstand van
ik zal vandaag of morgen eventjes kijkenquote:Op woensdag 9 november 2005 10:43 schreef PyTh het volgende:
dndiek, zou jij als je er de tijd voor hebt een nieuwe tussenstand willen geven?![]()
That would be highly appreciated![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 9 november 2005 13:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
ik zal vandaag of morgen eventjes kijken
ik net nietquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, vandaar dat PyTh een stand wilde. Mijn score klopt in ieder geval Dndiek!
we weten het bijnaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:24 schreef Dylan Dog het volgende:
In navolging op het topic van 2004-2005 (Strakke groene broek 2004-2005) op veler verzoek wederom een nieuw Voorspel-topic
Categorie B (3 punten per juist antwoord)
16. Kwalificeert Hiddink zich voor het WK met Australië?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |