deze ronde 2 strafschoppen toch ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:00 schreef dndiek het volgende:
Volgens mij zijn er pas 2 strafschoppen gegeven
Reuser 1e speelronde (mis)
G. Van Dijk 2e speelronde (raak)
Ze gingen er alletwee inquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
deze ronde 2 strafschoppen toch ?
die tegen moensging op de paal
en die van Quansah ging erin toch ?
dat was amstelcup waarschijnlijkquote:Op maandag 5 september 2005 23:14 schreef Dos37 het volgende:
Omniworld heeft ook nog wedstrijd gewonnen of wel
denk dat dit de goede invulling is !!quote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef dndiek het volgende:
Met deze vraag kun je volgens mij 2 punten verdienen als je goed had dat de penalty gescoord was of niet; de keeper, de wedstrijd en de strafschopnemer leverde bonuspunten op!
Dus er zijn volgens mij wel degelijk punten gescoord bij deze vraag
Dus het zou zijn
Gescoord: 2 punten
Speler: Lammens: 1 bonuspunt
Keeper: Moens: 1 bonuspunt
Wedstrijd: RBC- Willem II: 1 bonuspunt
Als het niet zo is, hoor ik het graag. Ik wacht even met verwerken van de vraag op de bevestiging
AS Monaco- Stade Rennes 0-2quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:56 schreef Chielus het volgende:
Morgen antwoord vraag 13
In Ordnungquote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef dndiek het volgende:
DD, is de puntenverdeling zoals ik al eerder postte, als je dat even wil bevestigen of verbeteren kan ik deze vraag ook nog mee nemen in de tussenstand......
BVD
jij staat ook gedeeld 19e ?quote:Op maandag 19 september 2005 22:06 schreef Dos37 het volgende:
2 puntjes
dat is maar een kleine moeite hoorquote:Op maandag 19 september 2005 23:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij staat ook gedeeld 19e ?
diek bedankt voor je antwoord !
zeg, kan het zijn dat ik mezelf mis?quote:Op maandag 19 september 2005 21:35 schreef dndiek het volgende:
STAND NA 6 VRAGEN
---
Ik hoop dat de lijst zonder fouten is, als je een fout ziet of een opmerking hebt merk ik het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |