kewlquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:19 schreef hermandeperman het volgende:
En Muts, ik ben Hugo en Sjoewe aan het versieren ja![]()
BUS!!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:19 schreef Sjoewe het volgende:
GODSKLERE IS HET NOU EENS AFGELOPEN MET DIE FUCKING TRACTOR TOPICS
Ik heb me nog nooit zo bijzonder gevoeldquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:19 schreef hermandeperman het volgende:
En Muts, ik ben Hugo en Sjoewe aan het versieren ja![]()
Bus, tractor, dat zeg ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BUS!!!!
Ik kon geen tractor vinden
Als je zo doorgaat blijf ik de hele nacht wakker om je postaantal te overrulen hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik gun hem jou niet
Nou niet jaloers gaan lopen doen ehquote:
**slikt 1823 opmerkingen in**quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit zo bijzonder gevoeld![]()
Op mijn steun kan je rekenen hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat blijf ik de hele nacht wakker om je postaantal te overrulen hoor
OMGquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BUS!!!!
Ik kon geen tractor vinden
Ik maak vandaag toch geen kans... Is vast wel weer een of andere ONZ mongool die zo nodig 500 posts wil hebbenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat blijf ik de hele nacht wakker om je postaantal te overrulen hoor
Jij slikt wel meer inquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
**slikt 1823 opmerkingen in**
Ja of een of andere Fles zonder levenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik maak vandaag toch geen kans... Is vast wel weer een of andere ONZ mongool die zo nodig 500 posts wil hebben
Niet echt in de buurt neequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is de slaap bij jou ook ver te zoeken?
Shit... Betraptquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zou jij ook wel willen eh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |