En je de achterschermen er ofwel preventief hebt afgehaald, ofwel volledig opnieuw hebt gegalvaniseerd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:44 schreef Pladeao het volgende:
Ik vind ze strontlelijk, heb zelf een kadett gehad, maar die dingen zijn niet kapot te krijgen..mits je geen muren gaat raken. lator.
Wat doet die BMW ertussen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:25 schreef Nem het volgende:
Mooie Opels ... beetje contradictie in termen, nietwaar?!
Zelfs als je McGyver loslaat op een Opel dan wordt het nog niks:
[afbeelding]
[afbeelding]
In de jaren zeventig kon oom agent nog in een Opel worden betrapt:
[afbeelding]
Maar dit is dan natuurlijk hoe een Opel het beste tot zijn recht komt: Volkomen kapot![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je ziet toch meteen dat het geen BMW is??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat doet die BMW ertussen?
-edit- of is dat nou echt een Opel met een Alpina sticker en BMW velgen![]()
Hahahaha, en zo staat Niels zijn Assie ineens op FOKquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:54 schreef Twingo_Driver het volgende:
De Gsi van een vriend van mij![]()
[afbeelding]
Astra?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:17 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet Opel de toekomst ... niet verkeerd
Haha, dat is leuk, dat is mijn wagen. Kijk voor meer foto's op http://www.louwecars.tkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:13 schreef bas-beest het volgende:
persoonlijk zou ik deze een wat andere tint groen hebben gegeven, maar de techniek is zeker ook niet te versmaden
[afbeelding]
http://home.planet.nl/~lind0924/johan/kadett.htm
site doet 't slecht in Mozilla of Mozilla Firefox
ik heb 'm idd via dat blad voor 't eerst gezien, puike wagen!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:21 schreef Shrekk het volgende:
Oja, ik sta deze maand ook in een blad met mijn kadettje. En hier komt de kleur ook niet goed tot zijn recht.
[afbeelding]
dude dat is net een rx8quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:17 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet Opel de toekomst ... niet verkeerd
Dat is inderdaad zo, maar denk niet dat dat zal staanquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:08 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ik heb 'm idd via dat blad voor 't eerst gezien, puike wagen!![]()
maar ik blijf erbij dat 'ie met de naam Shrek donkerder groen zou moeten zijn
hij heeft ook al een maand niet meer gepostquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:35 schreef DHuuf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 25 augustus, dat is een donderdag. Er komen nog meer mensen met wie ik een aantal weddenschappen heb lopen. Deze auto is namelijk gebouwd om mensen zoals jij (niet beledigend bedoeld) te laten zien dat het zeker kan.
Ik stuur je 1 week vantevoren een mailtje op het adres wat nu in je profiel staat.
De rest van de ongelovigen hier hoort dan wel van jou hoever je kin naar beneden is verhuist![]()
Met stomquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:19 schreef DS4 het volgende:
Nou heb ik het draadje geheel bestudeerd om ook eens een mooie Opel te kunnen zien, staan ze er niet in...![]()
Haha die ken ik volgens mijquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Opel Commodore
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 16-03-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
lijkt me erg lastig idd om op klompen te rijdenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:41 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Haha die ken ik volgens mijElke keer als die gast zijn deur open doet komen er eerst een paar klompen *poef* uit waar vervolgens zijn voeten inschuiven
Oja, wat ik vergat te zeggen, het is echt een ontzettend lelijke kleur, dat mat-zwart.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lijkt me erg lastig idd om op klompen te rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |