nou zeg dat wel. Heb het idee dat meer sites onnatuurlijk traag zijn. Heb zelfs al mijn router en modem opnieuw opgestart...quote:
Er wordt bij jou thuis dus geen Nederlands gesproken?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:31 schreef MrX1982 het volgende:
Ik had bij de vorige keer een vraag verkeerd gelezen
precies, meisjes van haar leeftijd horen gewoon ponies te verzorgen ofzoiets..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:15 schreef Drugshond het volgende:
Volgens mij zit Brechje de Sims-2 (nude patch) te spelen op de FOK!-server.
Ja. We spreken Engels.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:41 schreef Sidekick het volgende:
Er wordt bij jou thuis dus geen Nederlands gesproken?
LOL, en in Amerika kent men al nauwelijks linkse partijen of actiegroepen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
I'd be worried if there's nothing left but the right.
Mooie uitspraak
De demsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
LOL, en in Amerika kent men al nauwelijks linkse partijen of actiegroepen.
D'r zit een gat in m'n beschermkapje (niet zo'n ronddraaiend ding maar een latje met mesjes zeg maar), die ik steeds moet opvullen met een plakbandje. Maar hee, scheelt me weer een investering...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:25 schreef George-Butters het volgende:
ik ben gvd mijn scheerapparaat kwijt. En die dingen zijn niet goedkoop nieuw.
Geen vrouwen met een roze scheermes in de buurt of is het al met een schaar te doen zeg maar?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:54 schreef George-Butters het volgende:
Ik heb mijn scheerapparaat van de doucheruimte naar m'n kamer genomen om op te laden en sindsdien is dat ding FOETSIE! Heb echt al mijn hele kamer meerdere keren omgedraaid. En die baard maar groeien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |