hoewel je natuurlijk ook CJ in zijn onderbroek kan laten lopen :')quote:What's okay in GTA (the series) for seventeen year olds:
Assault with a deadly weapon. | Battery | Murder | Assassination | Vehicular homicide/manslaughter | Grand theft auto (duh) | Sex with prostitutes (tastefully hidden!) | Racketeering | Drug trafficking
What's not okay in GTA (the series) for seventeen year olds:
Consentual softcore sex between two adults, one of which is fully clothed.
En ik mis een skateboard die je altijd bij je heb "als wapen zijnde zeg maar, zoiets als een parachute die je ook altijd aan kan hebben, maar wel uiteindelijk kwijt kan raken".quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:45 schreef Yildiz het volgende:
nee dat verkeer vind ik nu wel cool, alleen de AI van idd je eigen of vijandige gangs is vrij laag, en dat van de politie ook, ze kunnen hooguit heel hard rijden, (net zoals ander verkeer) maar echt goed met slippende banden achtervolgen kunnen ze niet
verkeer gaat wel als je er een beetje aan gewend bent, maar het is zo'n scripted gebeuren .. de meest onlogische uitwijkmanouvres die ze maken om jou te snijden en vervolgens ergens in knallen. of van baan wisselen terwijl op die baan net een ongeluk gebeurt , enzenzquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:45 schreef Yildiz het volgende:
nee dat verkeer vind ik nu wel cool, alleen de AI van idd je eigen of vijandige gangs is vrij laag, en dat van de politie ook, ze kunnen hooguit heel hard rijden, (net zoals ander verkeer) maar echt goed met slippende banden achtervolgen kunnen ze niet
als het goed is kan je die eerdere savegame gewoon nog gebruikenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:15 schreef Seal_force het volgende:
Vraagje..! Ik heb eerst gesaved en daarna..! heb ik cheats gebruikt.. En als ik nu weer na die savegame ga voordat ik die cheats had gebruikt dan staat het toch niet in de lijst ofzo? en kan je nog 100% halen?
En hoe kom ik aan die motor van rossi!
Oh ,was dat zo ? staat me niets van bijquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Er vallen me nog steeds een paar dingen op wat ik wel jammer vind.
1: Bij GTA 1 - 2, als je door rood reed dan kwam de politie al achter je aan. Dit is bij GTA 3 niet meer het geval.
nooit gedaan ookquote:2: Als je met 120 langs de politie langs rijd waar je maar 40 mag dan doen ze ook niks.
ja zou wel fijn zijn als die wegmisbruikers knipperlichten hebbenquote:3: knipperlichten L & R doen het niet, kortom die knipperlichten mochten ze er ook wel weg halen![]()
quote:Zo zullen er nog veel meer dingen zijn die ik wel mis.
Tevens een nuttige TVP
punt 3 ben ik helemaal met je eens, in vice city kon je aan de knipperlichten zien wat de AI ging doen, nu haal je een auto in, en knal je er opeens tegenop omdat ie opeens links afslaat. Echt vet irritantquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
1: Bij GTA 1 - 2, als je door rood reed dan kwam de politie al achter je aan. Dit is bij GTA 3 niet meer het geval.
2: Als je met 120 langs de politie langs rijd waar je maar 40 mag dan doen ze ook niks.
3: knipperlichten L & R doen het niet, kortom die knipperlichten mochten ze er ook wel weg halen![]()
Zo zullen er nog veel meer dingen zijn die ik wel mis.
Tevens een nuttige TVP
Die scholen vind ik sowieso vrij irritant.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:57 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben nu ook eindelijk bij die Airstrip, moet ik weer die verrotte vliegschool gaan halen.
Die had ik in 1x op brons (misschien geluk) maar toen ik hem later voor zilver wilde had ik echt 3000 pogingen nodig ofzo... Goud wil ik niet eens aan beginnen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:51 schreef PPL het volgende:
[..]
Die scholen vind ik sowieso vrij irritant.
Die vliegschool was nog wel te doen, om dat circelen van de airstrip na dan.
Wel moet ik eigenlijk nog steeds de laatste missie van driving-school doen.
(Binnen twee minuten naar de andere kant van San Fierro en weer terug)![]()
Ik denk dat je in de war bent met Driver , want in GTA is dat nooit geweestquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
2: Als je met 120 langs de politie langs rijd waar je maar 40 mag dan doen ze ook niks.
Meer dan 5 dagen non stop dat gedaan, en het punt is dat je geen schade mag rijden... Nog steeds niet gelukt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:51 schreef PPL het volgende:
[..]
Die scholen vind ik sowieso vrij irritant.
Die vliegschool was nog wel te doen, om dat circelen van de airstrip na dan.
Wel moet ik eigenlijk nog steeds de laatste missie van driving-school doen.
(Binnen twee minuten naar de andere kant van San Fierro en weer terug)![]()
ik ben er ook al 2 dagen mee bezigquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:57 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Meer dan 5 dagen non stop dat gedaan, en het punt is dat je geen schade mag rijden... Nog steeds niet gelukt.
Ik moet overigens zeggen dat die side-missions mij een beetje de keel beginnen uit te hangen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:07 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Die had ik in 1x op brons (misschien geluk) maar toen ik hem later voor zilver wilde had ik echt 3000 pogingen nodig ofzo... Goud wil ik niet eens aan beginnen...
Ja die flight school is idd de kutste, en je moet hem ook halen, ik ben daar ook behoorlijk lang mee bezig geweest. De boat school heb ik nog niet afgemaakt, vond ik niet boeiend, en ik vaar toch nooit. De drive school heb ik alles op zilver en een paar goud, en de bike school alles goud, maar das ook niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:04 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik moet overigens zeggen dat die side-missions mij een beetje de keel beginnen uit te hangen.
Kom op, geen keloel, door met het verhaal.
M'n skills zijn toch hoog genoeg momenteel (gewoon door het te doen ipv zo'n driving/bike/flying school).
Alleen die flying school MOET je halen om door te kunnen naar Las Venturas.
Dat circelen van de airstrip vond ik best lastig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:07 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ja die flight school is idd de kutste, en je moet hem ook halen, ik ben daar ook behoorlijk lang mee bezig geweest.
Sorry, kan ik je niet mee helpen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:16 schreef Averon het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met GTA en refresh rates. Heb hem tijden lang zonder problemen gespeeld, en nu opeens start alleen nog maar op in 60hx 1280x1024 modus.
je krijgt wel vette boot als je alles op goud hebt...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:07 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ja die flight school is idd de kutste, en je moet hem ook halen, ik ben daar ook behoorlijk lang mee bezig geweest. De boat school heb ik nog niet afgemaakt, vond ik niet boeiend, en ik vaar toch nooit. De drive school heb ik alles op zilver en een paar goud, en de bike school alles goud, maar das ook niet zo moeilijk.
Thanks!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar word je vanzelf naartoe gestuurd. Je moet een paar missies doen voor Toreno, die stuurt je op een gegeven moment naar een 'Abandoned Airstrip' in Las Venturas. Daar zit ook de vliegschool.
De eerste die je tegenkomt is de driving school in San Fierro.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:42 schreef diep-in-de-war het volgende:
waar heb je scholen zitten dan ik zit nu op zon 20% en ben nog niks tegen gekomen, behalve de sportschool dan
circle and land , ben ik ook een paar uur mee bezig geweesd om die op 100% te krijgenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:11 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat circelen van de airstrip vond ik best lastig.
Steeds door die corona's en als het niet in een keer goed was en je moest terugvliegen kon je het wel vergeten.
Wat ik ook best lastig vond was het vernietigen van die trucks en auto's met die heli.
Daarentegen was opstijgen, landen en parachute-springen natuurlijk een lachertje.
Geen probs met het vliegen hier....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:11 schreef Mikkie het volgende:
Mên, wat heb ik een hekel aan die kut-vliegmissies van Toreno. GTA is voor mij schieten en met snelle auto's rausen, beetje jumpen enzo. Geen gezeik met die achterlijke vliegtuigen die amper te besturen zijn
jup , ver voor het instappen muisje braaf aan de kant leggen scheelt de helft van de chrash n burnsquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Geen probs met het vliegen hier....
Is gewoon een kwestie van gevoel.
FF een tikje op de UP/DOWN pijltjes om te voorkomen dat je stalled of een duik neemt.
De muis is bij het viegen voor mij een BIG no no![]()
treinen rijden imho op het 'verkeerde spoor' .. links dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:42 schreef livEliveD het volgende:
Ik moest voor de laatste trucking missie naar LV rijden met 4 sterren. Ik denk, ik ga over het spoor naar LV, geen pliesie dan en och, ik heb de tijd. Een trein tegenkomen kan ik je afraden![]()
die met dat vliegtuig naar boerengat en terugquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb de muis bij vliegen niet eens geprobeerd
Het vliegen gaat op zich ook niet onaardig, maar ik vind het gewoon lang niet altijd leuk, en al die verplichte missies met vliegen staan me een beetje tegen.
Ah, je bent zeker bij die missie waar je op dat vierkantje staat, maar nog niks kan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Freefall (maar die komt nog, heb ik nog niet gehad), en sowieso, die hele flightschool al. Bah.
Zijn er trouwens al pics van die map van SA die je kan vinden in Area 69, bij die missie waarbij je voor Truth de Jetpack moet stelen?
die screenshot heb ik al gemaakt inderdaadquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Freefall (maar die komt nog, heb ik nog niet gehad), en sowieso, die hele flightschool al. Bah.
Zijn er trouwens al pics van die map van SA die je kan vinden in Area 69, bij die missie waarbij je voor Truth de Jetpack moet stelen?
Pittig, en zoals zoveel kutmissies, er zit een willekeur en dus geluksfactor in. Maar er zijn moeilijkere missiesquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:19 schreef diep-in-de-war het volgende:
is die rijles met die auto in 2 min terug wel te halen?
en een busje/auto na een kruispunt op het eerste rechte stuk die plots vanaf de linkerbaan over de parkeerplaats rechts draaitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:17 schreef livEliveD het volgende:
een willekeur
Name onequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Pittig, en zoals zoveel kutmissies, er zit een willekeur en dus geluksfactor in. Maar er zijn moeilijkere missies![]()
Zero's missie met dat bommen vliegtuigje in de stadquote:
Bij die races moet je gewoon gelijk uitstappen met je minigun en al die gasten in 1 keer neerknallen, vooral met die races in LSquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:32 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zero's missie met dat bommen vliegtuigje in de stad
Minstens 2 races in SF
Dat Freefall geval
Etc.![]()
Worden die dingen niet gewoon weer teruggezet? Nou ja, uiteindelijk heb ik ze allemaal gehaald. Ik had wel een keer 3 sterren bij een motorrace (die korte van 1:00 - 1:30 met die kutmotoren) waarbij die hele troep op een blokkade van de pliesie knaldequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:33 schreef Yildiz het volgende:
Bij die races moet je gewoon gelijk uitstappen met je minigun en al die gasten in 1 keer neerknallen, vooral met die races in LS
Vond ik allemaal makkelijker dan die laatste trial van de rijschool goud halen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:32 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zero's missie met dat bommen vliegtuigje in de stad
Minstens 2 races in SF
Dat Freefall geval
Etc.![]()
op het einde zie je iedereen met een tv lopen... bij Riot volgens mijquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
En wie heeft dit mee gemaakt?
Een vrouw die een TV jat
[afbeelding]
Ik zie die backpacker veel lopen op Verdant Bluffs, dat kereltje stelt niet zo veel voorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:40 schreef Yildiz het volgende:
Ik zoek trouwens nog steeds semi-actief naar die rugzaktoerist, ik heb em 1 keer gezien toevallig, en toen ik een screenshot wou maken liet ik de rem te vroeg los, en reed ik em over
Er staat vast wel iets op je rader, geef anders een screenshot waarop je rader te zien is?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:20 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik zit nu op 24,6 % en ik kan nergens meer missies doen. hoe kom ik nu verder?
ja precies, daar zag ik em toen ook, maar nu nooit meer..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zie die backpacker veel lopen op Verdant Bluffs, dat kereltje stelt niet zo veel voor
kan ik je mailen? ik heb geen webspace.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Er staat vast wel iets op je rader, geef anders een screenshot waarop je rader te zien is?
Zo kan ik wat beter zien wat er aan de hand is
www.tinypic.comquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:49 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
kan ik je mailen? ik heb geen webspace.
wandelgebied in de buurt van vliegveld santos, die berg zegmaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ja precies, daar zag ik em toen ook, maar nu nooit meer..
streak is niet regio(streek) maar uhm lijn (streek)quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:18 schreef Yildiz het volgende:
[afbeelding]
Brown streak railroad
bruine regio spoor
remspoor
need I say more?
oh is dat een draak , ik werd al never wijs uit dat logoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:30 schreef CittaR het volgende:
jah en die draak naast de Z ook... volgende keer toch wat beter kijken...
Die auto ( hotknife ) staat alleen zo bij de autoschool, als je alles op goud hebt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:01 schreef pieter_pontiac het volgende:
Waar kun je die Tribals krijgen?
En waarom kun je die autoshop links in SF niet in
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:34 schreef coz het volgende:
okay guys , hoe kom ik aan veel geld binnen korte tijd
ik heb nog niet gecheat en zit rond 70% .. en heb me voornamelijk bezig gehouden met storyline .. ben nu na 'los desperados' (verdere spoilers laat ik even weg) en ik heb de volgende assets die geld opleveren.. vliegveld ,zero , hotel, wankers
, hier ben ik alleen nog nooit langs geweesd en daar ligt dus nu in totaal 10k als ik geluk heb .. trucking missie moet ik nog, merendeel van de races nog
maargoed ik heb dus net flink veel guns en ammo gekocht (60k) , moest wel voor de missie .. maar je bent er zo snel doorheen , dus ik moet eigenlijk al weer ammo halen maar ik heb nu nog 4k![]()
hoe kom ik een beetje redelijk snel aan een ton ofzo ?
iemand leuke ideetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]TNXSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
z is volgs mij de eerste binnen, daarna buitenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:59 schreef diep-in-de-war het volgende:
bij de z kon ik niks vinden maar ik zal nog is beter kijken. waar kun je een spuitbusje krijgen? want bij een missie moest ik een brandblusser pakken en toen was me bussie weg
oh, dat heb ik wel eens gehad, nieuw busje bij CJ's huis gehaald, en na een tel verder spuiten ipv 3, had ie em overgespoten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:26 schreef coz het volgende:
[..]
z is volgs mij de eerste binnen, daarna buiten
je moet hem eerst kopen![]()
bussie ligt afaik alleen bij cj's mom
en ik heb ergens gelezen dat je het niet moet hebben dat je halverwege een logo spuiten je busje leeg is , als bugwarning![]()
Euh, je hoeft niet te leren te dansen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:02 schreef Seal_force het volgende:
Waar is die discotheek in Los Santos waar je je moves.. moet leren om te dansen![]()
Ow oke dan..! Alleen kan die discotheek waar je ook kan dansen niet meer vindenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:28 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Euh, je hoeft niet te leren te dansen?
Je hebt een missie dat je op het strand moet dansen, en dat je daar dan op n paar pijltjes moet rammen, verder moet je met het daten ook wel eens op het eind naar die discotheek ergens downtown.
Verder niet veel
Trouwens
[afbeelding]
Gefunden!
K heb em even opgezocht voor je, wat je ermee moet weet ik niet maargoedquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:48 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Ow oke dan..! Alleen kan die discotheek waar je ook kan dansen niet meer vindenWant een vriend van me komt niet verder met dansen..
![]()
thanksquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
K heb em even opgezocht voor je, wat je ermee moet weet ik niet maargoed
[afbeelding]
Oh, en deze vond ik wel stoer
[afbeelding]
Ja is wel handig..!quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:03 schreef Yildiz het volgende:
Nog n paar pics als je in het begin bent, das wel handig.
Als je een beetje zoekt rond CJ's huis ligt het echt bomvol met wapens, ruim genoeg om al je missies te doen in Los Santos,
Zoals ik eerder postte, is er vlakbij een garage met 2 NRG-500's, handgranaten en een uzi op het dak.
Maar nog een stuk dichterbij is er dit.
Pistool in n tuintje
[afbeelding]
Tec9 Op Sweet's huis.
Even zoeken, maar je kan erop komen via 1 van de huizen ernaast. En nog vele andere, je zal iig via een ander huis erop moeten komen.
[afbeelding]
Én, dat wat ik altijd bijkocht, armour, ligt gewoon om de hoek, ziehier.
(onder de brug daar)
[afbeelding]
Zo, veel geluk aan de beginners van het spel
doen het niet zo goed bij mij ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:03 schreef Yildiz het volgende:
http://tinypic.com/a3jdk2.jpg
http://tinypic.com/a3je3n.jpg
http://tinypic.com/a3jfiv.jpg
en in de achtertuin van Ryder ligt een schepquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:29 schreef coz het volgende:
Nieuw spel
Nog n paar pics als je in het begin bent, das wel handig.
Als je een beetje zoekt rond CJ's huis ligt het echt bomvol met wapens, ruim genoeg om al je missies te doen in Los Santos,
Zoals ik eerder postte, is er vlakbij een garage met 2 NRG-500's, handgranaten en een uzi op het dak.
At the beach near to CJ's house in los santos. There is a multi story car park and on the 1st and top floor there will be NRG-500
Maar nog een stuk dichterbij is er dit.
Pistool in n tuintje als je de deur uitloopt bij cj's mom in de rechterhoek achter het huis rechts schuin voor je.
Tec9 Op Sweet's huis. Even zoeken, maar je kan erop komen via 1 van de huizen ernaast. En nog vele andere, je zal iig via een ander huis erop moeten komen.
Armor Én, dat wat ik altijd bijkocht, armour, ligt gewoon om de hoek, ziehier.(onder de brug daar)
vuistijzer(?) Onder de brug ligt zo'n ding voor op je vuist
quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
en in de achtertuin van Ryder ligt een schep
Het is ""close to" of "near", mijn vriend, niet een combinatiequote:Op zondag 7 augustus 2005 17:43 schreef coz het volgende:
zie edit At the beach near to CJ's house in los santos. There is a multi story car park and on the 1st and top floor there will be NRG-500
Huh? Hoe bedoel je? Er staan écht 2 NRG-500's hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:57 schreef coz het volgende:
volgens mij is dat BS![]()
zal wel een fcr ( ofzo) zijn maar is ook snel
Moet je daar die mollen opgraven?quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
en in de achtertuin van Ryder ligt een schep
Of de drugs die ie ergens verstopt hadquote:
jep, ik had een tijdje geleden ook die missie, dat is die plek waar je iemands auto moest opblazenquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:52 schreef Klonk het volgende:
ja, GTA 3 toch ?
Vliegen is wennen en niet elke missie is makkelijk maar zeker wel te doen. Goud halen op elk onderdeel is een ander verhaalquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:20 schreef PICHT het volgende:
Is er misschien iemand die de flight school voor mij zou kunnen halen? Ik kom geen steek verder namelijk. Ik vind dat vliegen zo kut!
Het lukt me gewoon 1392087098237x niet. Ik word gek van het rondvliegen door die coronas en elke keer net teveel tijd gebruiken. Ik haal de 70% niet.quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vliegen is wennen en niet elke missie is makkelijk maar zeker wel te doen. Goud halen op elk onderdeel is een ander verhaal![]()
Die is opzich niet zo moeilijk. Elke keer als er een kerel aankomt die op rider gaat paffen stap jij uit je heftruck en paf je hem af. En ondertussen maar doosjes rijden. Zo gepiept.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Zeg, heeft er iemand tips voor de missie "Uncle Sam' met Rider? Hierbij moet je wapens jatten bij het leger met die weekendsoldaten..... is echt de enige missie tot nu toe die ik echt niet voor elkaar krijg, telkens gaat Rider dood
Uit je voertuig stappen.. mannetjes dood schieten..! en dan weer door gaan zo heb ik het gedaan.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Zeg, heeft er iemand tips voor de missie "Uncle Sam' met Rider? Hierbij moet je wapens jatten bij het leger met die weekendsoldaten..... is echt de enige missie tot nu toe die ik echt niet voor elkaar krijg, telkens gaat Rider dood
Schiet nog niet de knop bij het hek kapot ( laat het hek dus nog even dicht) Ga naar de loods en zet eerst alle dozen netjes klaar zodat je ze snel in de vrachtauto kunt zetten. als je dat gedaan hebt open je het hek en ga je ze inladen, als er een soldaat aankomt moet je wel uitstappen om Rider te helpen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo deed ik het ook ja.quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:51 schreef skiwi het volgende:
[..]
Schiet nog niet de knop bij het hek kapot ( laat het hek dus nog even dicht) Ga naar de loods en zet eerst alle dozen netjes klaar zodat je ze snel in de vrachtauto kunt zetten. als je dat gedaan hebt open je het hek en ga je ze inladen, als er een soldaat aankomt moet je wel uitstappen om Rider te helpen.
Suc6!!!
circle airport + circle and land .. (als je circle al niet luktquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:37 schreef PICHT het volgende:
[..]
Het lukt me gewoon 1392087098237x niet. Ik word gek van het rondvliegen door die coronas en elke keer net teveel tijd gebruiken. Ik haal de 70% niet.
Zou iemand het voor mij kunnen halen? Hier staat mijn savegame.
http://members.home.nl/dymlos/GTASAsf7.b
Geweldig, dank je!quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:47 schreef coz het volgende:
[..]
circle airport + circle and land .. (als je circle al niet lukt) maar er zijn nog een paar voordat je verder mag
, je hebt nu wel een pilot license en kan op elk vliegveld
http://rapidshare.de/files/3779001/GTASAsf7.b.PITCH.html
Gebruik je numpad. 4, 8 ,6 en 2. Voor up en down is het delete en end dacht ik. Probeer eens wat!quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:46 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
Het lukt niet.![]()
Ik ging er eigenlijk vanuit dat je op de pijltjes moest drukken, net zoals het dansen in die discotheek.
Wat doe ik fout.![]()
Numpad gebruiken als je de toetsen nog standaard hebt staanquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:46 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
Het lukt niet.![]()
Ik ging er eigenlijk vanuit dat je op de pijltjes moest drukken, net zoals het dansen in die discotheek.
Wat doe ik fout.![]()
ik quote mezelf nog even omdat ik er echt niks van kan vinden op internet!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:56 schreef Dulk het volgende:
hoe ver kan je het spel uit blijven vliegen, in dit geval heb ik een kwartier (echte 15minuten) richting het oosten gevlogen met een hydra maar er kwam geen eind aan of ontzichtbare muur oid terwijl het spel wel een "dak" heeft, en ik moest ook een kwartier terugvliegen om weer bij de kust uit te komen.![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:49 schreef Luutgaert het volgende:
Hoe kan je eigenlijk trucjes op je fiets doen?![]()
Ik gebruik degene waar je ook al die auto's mee af moet leveren (in SF)quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:58 schreef coz het volgende:
whehehe , welke kraan is daar goed voor?
Met een tank is het gelukkig goed te doen. Zat laatst op level 30 en toen had ik geen zin meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:57 schreef Mikkie het volgende:
Godver
Ik dacht van: ik begin ff aan die Vigilante missies in m'n tank... de eerste keer druk ik bij level 9 per ongeluk op '2' ipv de 'W', weg vigilante... doe ik 't nog een keer... blaas ik mezelf bij level acht, via een andere auto, en heel veel schieten, zo van de brug af
Straks na 't eten dus nog een poging
volgens mij heb ik het eens een kwartier geprobeert en toen vloog ik in 3 minuten terug ... je kan wel een eind, maar na een tijd kom je volgens mij een onzichtbare muur tegenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik meen ooit eens gelezen te hebben dat de zee oneindig is, je kunt constant rechtuit blijven vliegen. Maar pin me er niet op vast aub
In welke stad doe je het? En begin jij met 5 sterren eraan of parkeer je dat ding eerst in je garage zoals ik doe?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:00 schreef Mikkie het volgende:
Ik zat nu wéér bij level 9, stond door te enthousiast schieten wat fragiel, drie van die SWAT-busjes rammen me... wéér in de plomp geflikkerd
Lukt niet, die heli slopen. Ik deed daar meestal een tank slopen, dan de eerste brug maken, de rest van de tanks slopen en het pad voor de auto vrijmaken. Ondertussen wel wat tonnetjes opzijslepen, maar niet dat de auto in het bereik van tanks kwam. Jezelf opblazen samen met de tank ver weg is een snelle manier om terug in je basis te komen btwquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:51 schreef Ikook het volgende:
Ben nu ook in San Fierro aangekomen
En ik ben bezig met de laatste missie van die RC winkel of wat het dan ook is.
Dan moet je een helicopter besturen met een magneet eronder, jij moet een RC autootje veilig over een parcour loodsen. Ik heb al geprobeerd eerst alle tanks kapot te maken met bommen, maar eigenlijk wilde ik de helicopter van de tegenpartij (kan ff niet op z'n naam komen) kapot hebben.
Hoe doe ik dat? Ik kom iedere keer tijd tekort namelijk, meestal maar een halve minuut of zo.
Hoe hebben jullie deze missie gedaan?
Ik heb de eerste paar minuten alles tanks gesloopt, dan bruggen gelegd. (kost maar een paar minuten). Kwestie van obstakels wegtillen en die auto door laten rijden. Die helikopter van de tegenpartij heb ik gewoon genegeerd, is het niet waard om je mee bezig te houden. Meeste obstakels die ie neerlegt rijdt die auto omheen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:51 schreef Ikook het volgende:
Dan moet je een helicopter besturen met een magneet eronder, jij moet een RC autootje veilig over een parcour loodsen. Ik heb al geprobeerd eerst alle tanks kapot te maken met bommen, maar eigenlijk wilde ik de helicopter van de tegenpartij (kan ff niet op z'n naam komen) kapot hebben.
Hoe doe ik dat? Ik kom iedere keer tijd tekort namelijk, meestal maar een halve minuut of zo.
Kijk, dat zijn de berichtenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:14 schreef Mikkie het volgende:
Heb 't straks een drie keer in San Fierro geprobeerd, heb 't nu in Las Venturas gedaan, geen enkel probleem meer gehad. Met twee vingers in m'n neus level 40 gehaald, en toen toch maar gestopt omdat het saai werd en omdat ik weer food moest gaan halen omdat anders m'n health ging kelderen.
bovenstaande tips plus , de brug niet opnieuw halen maar die eerste pakkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:51 schreef Ikook het volgende:
Eindbeelden vond ik tegenvallen. Krijg sowieso af en toe een beetje een rush-job gevoel van het spelquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:44 schreef coz het volgende:
nou, dat was de story line
net de gehele credits bekeken![]()
zou je evt. die savegame willen hosten of mailen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:28 schreef coz het volgende:
[cryptische wil niet spoiler post]
zoooo .. genoeg veroverd en een leuk autotje (die blauwe uit end of the line) in me garage gezet
![]()
http://rapidshare.de/files/3840436/swatbakGTASAsf1.b.htmlquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
zou je evt. die savegame willen hosten of mailen?
Ik wil zomaar ineens met dat blauwe karretje rijden, ook al was het een brak klereding
Als je big smoke omgelegd hebt maar die achtervolging gaat fout moet je niet je oude save-game loaden maar gewoon weer terug gaan naar sweet. Dan hoef je big-smoke niet nog een keer om te leggenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:02 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Ahhh...ik word helemaal gek van die slotmissie![]()
![]()
![]()
Ik heb hem nou al 4 keer overnieuw moeten spelen, en elke keer moet je dat makkelijke maar enorme lange stuk bij Big Smoke doen. Is er nou echt geen manier om dat over te slaan?![]()
En dat terwijl ik die missie voor mijn broertje in een keer heb gehaald![]()
Ik heb echt zin om het spel nu doormidden te breken...ondertussen ook die kutrellen de hele tijd....
Waarom moet die Sweet dan ook zonodig eraan gaan hangen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door coz op 10-08-2005 18:17:09 ]Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
ff renamenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:01 schreef chris80 het volgende:
wil iemand please voor mij de free fall missie uitspelen.... na 2 weken proberen vind ik het niet echt leuk meer. Nou ja, 1 week dan. Afgelopen week niet gespeeld...... maar het begint toch weer te kriebelen...
http://rapidshare.de/files/3844735/GTASAsf2.b.html
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:03 schreef coz het volgende:
[..]
ff renamen
http://rapidshare.de/files/3846689/GTASAsf2.bFOK.html
tenpenny belde, verwacht je ergens in the middle of nowhere
unique jumps hoeft niet voor 100%quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:42 schreef coz het volgende:
dat is een leuke tip
die achtervolgingen vind ik altijd zo jammerlijk scripted aanvoelen.
dat ze dat ook zijn is tot daar aan toe, ach laat maar
ik denk dat die laatste 30% een stuk langer gaat duren bij mij dan die eerste 70%
alhoewel , ik vrees dat ik die spray tags, oysters , photo-ops en unique jumps toch ga opzoeken op een kaartje
GTA SA doet het aardig bij mij, al zijn autos nog wel steeds gekleurd als je ze helemaal aan gort schiet, maar ik ga geen patch downloaden om zo geen HOT coffee meer te kunnen installerenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:30 schreef -Mo- het volgende:
-patch-
quote:Op NoMoreHotCoffee.com kan je de patch van Rockstar Games downloaden.
quote:If you have already downloaded the "Hot Coffee" modification, please re-install Grand Theft Auto: San Andreas on your computer and then download the patch from this site to disable the "Hot Coffee" modification.
Bij mij hebben ze de helft van de keren het plaatwerk nog,en kan ik gewoon nog steeds LSPD aflezen, beetje jammer vind ik...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:39 schreef coz het volgende:
[..]
numpad 5 ... wat doet dat![]()
er stond me inderdaad ook iets bij dat auto's vies kunnen worden , maar eigenlijk is het me verder nog nergens opgevallen.. (wel dat als je een paar auto's deukt en doorloopt er soms auto's spawnen zonder motorkap enzenz) de rest van de bugs (inclusief dual monitor) geen last van
kapotte auto's zijn toch gewoon zwart , en dat hoort toch ook ? ..
nouja conclusie , deze patch is niet aan mij besteed
True truequote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:14 schreef coz het volgende:
[afbeelding]
realisme heet dat ... zou ik zeggen
ik verwacht niet dat die explosie (wat dan wel weer BS is) alle lettertjes er netjes afhaalt
quote:Rockstar Games is vandaag met een patch gekomen voor de PC versie van GTA San Andreas zodat je geen last meer hebt van vele bugs maar dat ook de Hot Coffee Mod niet meer werkt.
Foto!!!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:17 schreef jpzegthallo het volgende:
Mijn kereltje loopt rond in een boxer, een tank top en zo'n groene muts opMét roze horloge
Gaat het je om het principe of omdat je de mod wil gebruiken? Die is nogal heel erg kansloos namelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
TUUUUURLIJK is iedereen nu direkt begonnen om die patch te DLL...... NOT
Rockstar.... succes met je patch
Principe......quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Gaat het je om het principe of omdat je de mod wil gebruiken? Die is nogal heel erg kansloos namelijk
je hebt geluk dat de wiki het niet meer doetquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:22 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img160.imageshack.us/img160/7811/gta21or.th.jpg]afbeelding][/URL]
Lekker ontbijt."Start your day with a mouthful of Cok"
daarom , ben ook niet boos, boeiequote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:51 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, nieuwe dag, nieuwe n00bs, toch?
[[url=http://img357.imageshack.us/img357/8521/gta33pu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Son of a beach
Ik heb voor die missie ook al mijn controllers omgegooid , anders lukte het nooit , probeer eens de knoppen [ of ] of w of s .quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:59 schreef Sgele het volgende:
Hmmm heeft iemand een idee hoe je die helikopter van Zero moet besturen?? jezus wat een onding is dat zeg... heb ik net die red baron onder controle, krijg je dit weer :| Ik kan alleen maar rondjes draaien en zijwaarts vliegen, maar dan red je het nooit!
Doe ik ook altijd voor ik iets van vliegen moet doenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:08 schreef Xlarge het volgende:
Ik heb voor die missie ook al mijn controllers omgegooid , anders lukte het nooit , probeer eens de knoppen [ of ] of w of s .
En nog een tip , bombadeer eerst de tanks voordat je aan het bruggen leggen e.d begint
okok ik had dude achter groene kunnen zetten , maar leek me overbodigquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:06 schreef coz het volgende:
je krijgt er een melding van (niet pas bij full respect hoor![]()
)
mikken op zo'n groene en g drukken
G dusquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:53 schreef rodelinda het volgende:
Welke knop weet ik niet meer
gimp suit , gouden ketting , gouden horloge en een zonnebrilquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:17 schreef jpzegthallo het volgende:
Mijn kereltje loopt rond in een boxer, een tank top en zo'n groene muts opMét roze horloge
en dat had ik met mijn 6th sense moeten voelen ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:50 schreef Drumpie het volgende:
jah maar wel voor de ps2 gta versie he niet de pc
vertel maar of het werktquote:Upon entering this cheat to your game, you will be able to walk up to anyone, point your gun at them, hit up and they'll follow you with
Je kunt alles inzetten op iets dat veel winst oplevert maar een kleine kans heeft. Als het mislukt gewoon je save game herladen en opnieuw proberen. Ik heb dit twee keer succesvol gedaan bij het paarden wedden in LS en daardoor heb ik nu 7 miljoen op de bank. Erg makkelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:25 schreef Louterman het volgende:
Als ik me niet vergis heb ik iets gelezen over een manier om snel geld te verdienen in het casino, alleen kan ik dit nergens meer terug vinden. Wat was deze manier?
Het beste kun je even google gebruiken voor een map. Maar zoek ongeveer onder het grote snelwegen kruispunt in LS. En dan net richting het westen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:02 schreef Louterman het volgende:
Waar is het paarden wedden?
of je stuurt hem richting OPquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het beste kun je even google gebruiken voor een map. Maar zoek ongeveer onder het grote snelwegen kruispunt in LS. En dan net richting het westen.
http://www.gamespot.comquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:02 schreef Louterman het volgende:
Waar is het paarden wedden?
quote:Horse Racing
Locations: Under the Mulholland Intersection, Los Santos & in Blueberry
This is easy to learn, but relies mostly on luck to succeed, but not entirely.
You start off with two choices to make, how much money to bet and which horse
to bet on.
The horses with shorter odds (lower numbers i.e. 2/1) have a better
chance of winning.
If your horse comes in first, you win your bet back plus whatever it's odds were as a multiple of your original bet.
For example if you bet $1000 on a 5/1 horse and it wins, you win your $1000 back plus an extra
$5000, giving $6000 in total.
Anything other than a victory results in you losing your bet.
Note that it is possible to cheat using the ITB machines to gain lots of money
fast.
All you need to do is go to a machine just after loading a game, bet the
max on the horse with the longest odds, and if you lose, just reload again and
you don't lose your money.
This is not something I do, as I don't like cheating, but I know that some people out there want good money fast, and this is a good way of earning it.
Makkelijkste om te doen is bij Four Dragons, voor de deur is namenlijk een Safe-Point (geen Safe-Housequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zoals eerder beschreven, kun je gaan wedden op paarden. Een andere optie is om een casino in te gaan, daar ff goede gambling skills op te bouwen, zodat je kan gokken tot een maximum inzet van 1 miljoen. Dan ga je naar de blackjacktafel of de roulettetafel (ik kies meestal voor blackjack), degene met een inleg van 1.000.000, en moet je inzetten met een beetje beleid. Natuurlijk zul je zeker een aantal keer verliezen, maar als je dan doorspeelt en je doet het goed kom je uiteindelijk met winst het casino uit wandelen. Zo heb ik gisteren in tien minuten blackjacken 10 miljoen verdiend
de ander is iets vanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:04 schreef Mikkie het volgende:
Wat me trouwens net pas opviel, is de naam van de busmaatschappij in LV
[afbeelding]
Ik heb de controls dat je met w naar voren leunt, s naar achter links draaien, d rechts draaien, dat is heel relaxt, en je kan ook met stenen een tank kapot gooien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:22 schreef Sgele het volgende:
eerhmm hoe maak je screens terwijl je aan het spelen bent??
ik kom nog steeds niet verder met die Zero missie van die kuthelicopter
ik zou dat ding bijna vergeten jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik gebruik de methode van coz, maar je kunt eventueel ook met je fotocamera aan de slag gaan. Dat ding ligt op verschillende locaties in het spel, en als je daarmee een foto klikt van een willekeurig iets, komt die foto in je gallery te staan. Je kunt die pic later ook gewoon bekijken vanuit deze computer ofzo, hij wordt gewoon gesaved als een image-file.
jah ik weet dat zowel de girls als de jumps niet meetellen maar ik wil gewoon echt alles gedaan hebbenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:45 schreef coz het volgende:
tellen beiden niet mee voor de 100% , maar wel voor je gevoel hé![]()
afaik heb ik begrepen dat je dan inderdaad infinite ammo hebt (maar je hebt erzo weinig aan![]()
)
weet zelf alleen ff niet waar die dame is![]()
We zouden pas bij 20 delen zijn geweesd als mensen eens gewoon die OP lezenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:19 schreef Louterman het volgende:
Weet iemand waar ik een kaartje kan vinden van alle horse shoes?
hoewel je natuurlijk ook CJ in zijn onderbroek kan laten lopenquote:What's okay in GTA (the series) for seventeen year olds:
Assault with a deadly weapon. | Battery | Murder | Assassination | Vehicular homicide/manslaughter | Grand theft auto (duh) | Sex with prostitutes (tastefully hidden!) | Racketeering | Drug trafficking
What's not okay in GTA (the series) for seventeen year olds:
Consentual softcore sex between two adults, one of which is fully clothed.
zie opmerking hierboven .. maarquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:16 schreef hellbound het volgende:
even in angel pine wat screens geschoten, je ziet maar of er iets tussen zit voor de wiki
pciesquote:
quote:wie geregeld eens een pornotje kijkt
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:26 schreef qu63 het volgende:
enig idee hoe het kan komn dat mijn tijd gewoon stil blijft staan?
eerst bleef ie op 17.37 hangen, maar na een missie die ik voor 22.00 moest doen stond er 22.00 en nadat ik gesaved heb staat er 4.00 Voor de rest veranderd er niks
ff voor de kijkers thuis héquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:27 schreef Mikkie het volgende:
Ja okay, die uitleg snapte ik dan ook wel
Je bedoeld escape en dan stats?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:39 schreef coz het volgende:
[..]
das vaag
kijk eens in je stats of er niet spontaan cheats:1 staat
er zijn al meer mensen die klaagden over spontaan activerende cheats![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je bedoeld escape en dan stats?
Ik gebruik wel een trainer.. maar die heeft niet de optie om de tijd stil te zeten
Heb je een crack?? gedaan zowel dan ligt het daaraanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:01 schreef ries het volgende:
Iedere keer als ik de flying school de missie loop the loop wil doen crasht gta. Geeft dan aan er is een fout opgetreden in gta-sa.exe. Waar kan dit aan liggen??? Nu kan ik niet meer verder ermee!!
ik heb het zelf ook eens iets vergelijkbaars gehadquote:
Gaaf ge-edit man!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:48 schreef Flaccid het volgende:
ik heb een stunt filmpje gemaakt, hier kan je m downloaden:
http://www.coelen.net/crazystunts.wmv
leuk gedaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:48 schreef Flaccid het volgende:
Geen woorden voorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:48 schreef Flaccid het volgende:
Kun jij die NRG-500 Challenge in SF voor me halen? Dan zit ik op 100% namelijkquote:
Yuuhh, mail maar, mits je savepoint wel bij de garage / driverschool is, ik heb geen zin om eerst 10 minuten te reizenquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kun jij die NRG-500 Challenge in SF voor me halen? Dan zit ik op 100% namelijk
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:05 schreef McFarmer het volgende:
[[url=http://img242.imageshack.us/img242/342/gallery1339lq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Groooote hummer h2
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:05 schreef coz het volgende:
ik hOu me in , Paar keer gezegd
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:31 schreef Seal_force het volgende:
Weet iemand een snelle manier om al die hoets over te nemen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
Rhino:quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:31 schreef Seal_force het volgende:
Weet iemand een snelle manier om al die hoets over te nemen?![]()
quote:hoets
Ik heb het 1 keer gehad. Daarna kon ik direct weer proberen en toen ging het wel goed. Je hebt meerdere van die dingen om te gooien als het goed is. En sta je echt op de goede plaats?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:50 schreef Toryu het volgende:
ja dat zag ijk ook...
ik heb het nu 3 keer geprobeerd...zonder succes. echt balen dit.
driehoekje Los santos, san fierro Las venturas in dezelfde auto, snel, en niet teveel botsen helpt heeeel veeelquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:58 schreef Toryu het volgende:
ik mag ook bijna weer gangwars gaan doen. Ik ben nu bij die missie dat ik het huis van madd dogg moet veroveren. In dat huis is het simpel alleen die achtervolging gaat een beetje stroef. Volgens mij heb ik meer driving skill nodig
Hoe krijg ik het makkelijkst driving skill? Gewoon een paar keer driving school doen ofzo?
maar ik bedoelde dat gewoon een stuk rijden goed is voor je skillsquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:48 schreef coz het volgende:
helaas wordt daar die roze nichtenbak waar je die missie mee moet doen niet beter van
14.gif , snapte ik, ff flauw doenquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
maar ik bedoelde dat gewoon een stuk rijden goed is voor je skills
er zitten zo veel leuke stukjes op de radioquote:Anyway, dat op radio los santos is zoooo mooi
dat dat kleine kindje ineens zegt: im gangstah bitches! radiooo los santhos
Of dat 19fucking99 geweldig
quote:I still have a sound bug with the new patch, when I accelerate the sound of the vehicle disappears but if I tap the accelerater the sound comes back.
Dé shelby is het jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:43 schreef coz het volgende:! onder het mom gone in 60 seconds is straks op tv ?
(ps de originele gone in 60 seconds is veel beter (achtervolging van heel dik half uur met tientallen politieautos die chrashen) en zeer de moeite waard om ff door die jaren 70 haardracht en kleding te bijten
)
eleanor![]()
wat zijn al die witte vlekjes ?
ik heb het niet meer opgestart sinds ik door de story line heenben (maargoed me ouders zijn weer terug van vakantie )
ik ben totaal geen autogek , maar een gt 500 herken ikquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:10 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Dé shelby is het jadie witte vlekjes is reflectie zeg maar, alleen op mijn broers pc ziet het er af en toe nogal raar uit
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |