quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je bedoeld escape en dan stats?
Ik gebruik wel een trainer.. maar die heeft niet de optie om de tijd stil te zeten
Heb je een crack?? gedaan zowel dan ligt het daaraanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:01 schreef ries het volgende:
Iedere keer als ik de flying school de missie loop the loop wil doen crasht gta. Geeft dan aan er is een fout opgetreden in gta-sa.exe. Waar kan dit aan liggen??? Nu kan ik niet meer verder ermee!!
ik heb het zelf ook eens iets vergelijkbaars gehadquote:
Gaaf ge-edit man!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:48 schreef Flaccid het volgende:
ik heb een stunt filmpje gemaakt, hier kan je m downloaden:
http://www.coelen.net/crazystunts.wmv
leuk gedaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:48 schreef Flaccid het volgende:
Geen woorden voorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:48 schreef Flaccid het volgende:
Kun jij die NRG-500 Challenge in SF voor me halen? Dan zit ik op 100% namelijkquote:
Yuuhh, mail maar, mits je savepoint wel bij de garage / driverschool is, ik heb geen zin om eerst 10 minuten te reizenquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kun jij die NRG-500 Challenge in SF voor me halen? Dan zit ik op 100% namelijk
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:05 schreef McFarmer het volgende:
[[url=http://img242.imageshack.us/img242/342/gallery1339lq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Groooote hummer h2
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:05 schreef coz het volgende:
ik hOu me in , Paar keer gezegd
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:31 schreef Seal_force het volgende:
Weet iemand een snelle manier om al die hoets over te nemen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
Rhino:quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:31 schreef Seal_force het volgende:
Weet iemand een snelle manier om al die hoets over te nemen?![]()
quote:hoets
Ik heb het 1 keer gehad. Daarna kon ik direct weer proberen en toen ging het wel goed. Je hebt meerdere van die dingen om te gooien als het goed is. En sta je echt op de goede plaats?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:50 schreef Toryu het volgende:
ja dat zag ijk ook...
ik heb het nu 3 keer geprobeerd...zonder succes. echt balen dit.
driehoekje Los santos, san fierro Las venturas in dezelfde auto, snel, en niet teveel botsen helpt heeeel veeelquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:58 schreef Toryu het volgende:
ik mag ook bijna weer gangwars gaan doen. Ik ben nu bij die missie dat ik het huis van madd dogg moet veroveren. In dat huis is het simpel alleen die achtervolging gaat een beetje stroef. Volgens mij heb ik meer driving skill nodig
Hoe krijg ik het makkelijkst driving skill? Gewoon een paar keer driving school doen ofzo?
maar ik bedoelde dat gewoon een stuk rijden goed is voor je skillsquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:48 schreef coz het volgende:
helaas wordt daar die roze nichtenbak waar je die missie mee moet doen niet beter van
14.gif , snapte ik, ff flauw doenquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
maar ik bedoelde dat gewoon een stuk rijden goed is voor je skills
er zitten zo veel leuke stukjes op de radioquote:Anyway, dat op radio los santos is zoooo mooi
dat dat kleine kindje ineens zegt: im gangstah bitches! radiooo los santhos
Of dat 19fucking99 geweldig
quote:I still have a sound bug with the new patch, when I accelerate the sound of the vehicle disappears but if I tap the accelerater the sound comes back.
Dé shelby is het jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:43 schreef coz het volgende:! onder het mom gone in 60 seconds is straks op tv ?
(ps de originele gone in 60 seconds is veel beter (achtervolging van heel dik half uur met tientallen politieautos die chrashen) en zeer de moeite waard om ff door die jaren 70 haardracht en kleding te bijten
)
eleanor![]()
wat zijn al die witte vlekjes ?
ik heb het niet meer opgestart sinds ik door de story line heenben (maargoed me ouders zijn weer terug van vakantie )
ik ben totaal geen autogek , maar een gt 500 herken ikquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:10 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Dé shelby is het jadie witte vlekjes is reflectie zeg maar, alleen op mijn broers pc ziet het er af en toe nogal raar uit
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |