En dat zeg jijquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tering Cultheld je bent al irritant op het forum maar heb ook nog is de kop van de mensen die altijd irritant moeten op dance feesten. Maar jah dat was te verwachten
En nu maar hopen dat ze ook een toevoegende waarde hebben...quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
We hebben opeens veel talenten
en doorgroeien, er kan nog zoveel misgaan en gebeuren. We zullen wel zien.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:01 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze ook een toevoegende waarde hebben...
Ik hoop het ook.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:01 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze ook een toevoegende waarde hebben...
Coolquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:27 schreef rubbereend het volgende:
Gomes
Ooijer Alex Bouma Lee
Vayrynen Simons Cocu
Farfan Vennegoor Robert
maar wel met nadruk dat Bouma kan inschuiven want Simons heeft nu nogal de neiging terug te zakken.
en oja ff pimpen met mn nieuwe avatar![]()
Hmm, feyenoord, ajax, azquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb rood in mijn avatar dat is ook goed
k denk meteen aan die mooie rode shirts van '88quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Natuurlijk denk je dan direct aan PSV
*heeft geen problemen met avater Pire*quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:52 schreef PirE het volgende:
*heeft geen rood in avatar*
Die vond je mooi? Of alleen de herinnering eraan?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk meteen aan die mooie rode shirts van '88
k vind m heel mooiquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die vond je mooi? Of alleen de herinnering eraan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |