Moeilijke vraag! Wat vond je zo leuk aan het boek?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:40 schreef Grachus het volgende:
Wat zijn eigenlijk nog meer lezerstips, als je dit boek ook leuk vind?
Ik vond het verhaal zelf wat langzaam op gang komen en vond vooral het middenstuk leuk, het moment dat Fransje zelf actief wordt in het verhaal. Herkenbaar hoe Fransjes vader hem aan het werk zet, wat later voor niets blijkt. Ook Joe zelf vind ik een interessant personage, zijn vastberadenheid en ook de manier waarop hij Fransje betrekt in zijn leven, ik herken in hem ook mensen die ik in het echt ken. Ik hoop dat je hier wat meer aan hebt, ik ben namelijk niet zo heel sterk in het beschrijven van waarom ik iets leuk vind.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Moeilijke vraag! Wat vond je zo leuk aan het boek?
Probeer De Regels van het Ciderhuis eens, van John Irvingquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:40 schreef Grachus het volgende:
Wat zijn eigenlijk nog meer lezerstips, als je dit boek ook leuk vind?
Lees Mishima, maar neem niet de Nederlandse vertaling, die zijn slecht, de engelse vertalingen zijn wel goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:20 schreef JAM het volgende:
Nou, graag, graag... Haruki Murakami is leuk, die man die schrijft leuke, goede boeken, niets mis mee, maar valt toch behoorlijk in het grote gapende nietsige niets bij andere Japanse auteurs (Osamu Dazai, bijv.) Het is wel een beetje popiejopieschrijvelarij, zogezegd.
Ja, dat heb ik wel gelezen. De volgende op het lijstje is Kawabata, vriendje van Mishima en óók al een zelfmoordenaar,quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lees Mishima, maar neem niet de Nederlandse vertaling, die zijn slecht, de engelse vertalingen zijn wel goed.
Ik denk dat dat wel meevalt, ik hoor wel meer van dat soort reacties in mijn omgeving.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:43 schreef droomkoningin het volgende:
ik ben denk ik een van de weinigen....
maar ik heb een poging gedaan dit boek te lezen.... en heb t na ongeveer 1/3 opgegeven... raar boek, kan me niet boeien
De Dag Dat De Keizer Hoffelijk Mijn Tranen Droogt van Kenzaburo Oe is ook heel mooi.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:56 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel gelezen. De volgende op het lijstje is Kawabata, vriendje van Mishima en óók al een zelfmoordenaar,.
Zijn je ballen trouwens al ingedaald pubertje?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:06 schreef JAM het volgende:
Oh, dat klinkt ook heel mooi. Dat klinkt een stuk interessanter dan Joe en z'n fucking Speedboot..
Waarom zou je dat ook eigenlijk willen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:38 schreef du_ke het volgende:
Het leest inderdaad heerlijk weg. Had er ook moeite mee het weg te leggen toen ik het las.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |