auzzzo kee, maar vvvedd ook kee jij en mij?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:59 schreef Camoth het volgende:
Vandaag auto opgehaald, rijdt als een zonnetje![]()
En langs beide scharrels geweest (aandacht verdelen weet je wel, anders gaan ze misschien huilen)
Was weer een leuke dag.
oja, en ik krijg ook nog eens een nieuw bed!![]()
Wat heb jij geslikt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
auzzzo kee, maar vvvedd ook kee jij en mij?
Vrouwen gaan altijd slapen als je eens een keertje spontaan eehhh...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:16 schreef Camoth het volgende:
Lama, volgens mij wil ik het niet weten.
truste!![]()
@Waxxer: vitamine C pilletjes nemen en suikerwater drinken.![]()
Spontaan wat? Neuken roept? Over het algemeen val ik daar niet van in slaap, van die term als die aan mij gericht is (mits lekker lichaam).quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vrouwen gaan altijd slapen als je eens een keertje spontaan eehhh...
Truste!!
Ah joh, je krjgt pas echt een goeie beurt als je eens flink aan de slag gaat met een heumeu, jij geen macho-gedoe en de heumeu flapjes ipv zo'n in de weg zittend ding!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:19 schreef Camoth het volgende:
[..]
Spontaan wat? Neuken roept? Over het algemeen val ik daar niet van in slaap, van die term als die aan mij gericht is (mits lekker lichaam).
Maarruh, three is a crowd weet je, en ik heb al moeite met het verdelen van mijn aandacht tussen twee scharrels. Ik zet je wel op de wachtlijst![]()
flapjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah joh, je krjgt pas echt een goeie beurt als je eens flink aan de slag gaat met een heumeu, jij geen macho-gedoe en de heumeu flapjes ipv zo'n in de weg zittend ding!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, een vagina is toch een soort van kiekeboe!-idee....
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:50 schreef Twoflower het volgende:Error, gefeliciteerd met je *kuch* 26e *kuch* verjaardag!
Hij werd 2 jaar geleden al 28, en ik dacht dat 'ie elk jaar een jaartje jonger werd...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 07:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bijna goed: 28e verjaardag.
Gefeliciteerd Error.
28 is een mooie leeftijd, daar kun je wat langer van genietenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 07:52 schreef Twoflower het volgende:
Hij werd 2 jaar geleden al 28, en ik dacht dat 'ie elk jaar een jaartje jonger werd...
Nog drie jaartjes voor jouquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:08 schreef Vlarp het volgende:
28 is een leeftijd dat je daarna gaat zeggen dat je niet ouder bent geworden
'morge![]()
owja, tropen-jaren tellen dubbelquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:21 schreef Great_Expectations het volgende:
Gefeliciteerd Error met je 54e verjaardag. Ik hoop dat je nog vele jaren mag genieten van je VUT en pensioen, op dat tropische eiland van je..
Lief doen! NU!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:27 schreef Great_Expectations het volgende:
108!Hij moet wel kei-oud zijn intussen.
*schop*quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Lief doen! NU!
wil iemand mij effe naar mijn werk schoppen...
Nope....wist nie dat het er was.....wel leuk...en wellicht wel handig.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
je hebt het world of warcraft toetsenbord besteld?
[afbeelding]
ik vond 'em juist erg goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:48 schreef Andyvie het volgende:
Gefeliciteerd Error met je ik-weet-niet-hoeveelste (positief bedoeld) verjaardag
Requiem for a dream is een erg vage film eigenlijk wel en ik vond het einde ook niet echt denderend, het was nog niet af of zo, vond ik. Maar het kan zijn dat ik al half in slaap gevallen wasUiteindelijk was 2.30 wel een mooie tijd om mijn lampje uit te doen
Ik vind het wel een goeie film, maar gewoon een beetje vaag op het laatst. Maar deze film zouden ze vroeger op de avond uit moeten zenden. Wie begint er nou een goeie film om 0.40quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik vond 'em juist erg goedmaar ik heb 'em op een wat christelijker tijdstip gekeken
![]()
Ah gossiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
goedemorgen.. gister ging de realm down toen we met 15 man in LBRS zatenwe waren net bij het laatste stuk na 2 uur..
![]()
Welkom-thuis-feestje gehad?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:27 schreef Markie-Mark het volgende:
bwuh
bier, blue curacao en tequila is niet goede combi
Hoezo? Daar hebben ze je een date aangeboden die wel gegarandeerd doorgaat ofzow?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat zijn ze aardig bij de TPG Post Klantenservice
Ze bellen terug, verbinden snel door, zijn duidelijk, maken grapjes... ..echt verrassend hahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hoezo? Daar hebben ze je een date aangeboden die wel gegarandeerd doorgaat ofzow?![]()
Ze gaan de date toe sturen met verzekerde verzendingquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hoezo? Daar hebben ze je een date aangeboden die wel gegarandeerd doorgaat ofzow?![]()
Zo zo...de ambtenaren zijn op een curcus klantenservice gestuurt.....toemaar. Nu nog even bij de rest van dat soort klupjes...zoals het GVB en wellicht overweeg ik wel in Nederland te blijven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze bellen terug, verbinden snel door, zijn duidelijk, maken grapjes... ..echt verrassend haha
T is dat beide ouders bij t GVB werken en ik op GVB terrein woon..anders klaagde k vaag genoeg op die tering chaffeursquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zo zo...de ambtenaren zijn op een curcus klantenservice gestuurt.....toemaar. Nu nog even bij de rest van dat soort klupjes...zoals het GVB en wellicht overweeg ik wel in Nederland te blijven.
Ach...ben wel blij dat er bij de GVB van die enorme no-no's werken Hiermee bedoel ik uiteraard niet je ouders mee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T is dat beide ouders bij t GVB werken en ik op GVB terrein woon..anders klaagde k vaag genoeg op die tering chaffeurs
Neuhquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:57 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Leer jij eens even snel klokkijken! (Of op tijd uit je nest te komen!)![]()
Weer tot in de laatste uurtjes de bevolking van de darkroom geneukt?!quote:
Bij het kleine AH-tje?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:07 schreef Ang3l het volgende:
ieks ieks ieks ieks ieks ieks ieks ieks ieks ieks
strakjes optreden
zenuwachtig
Ooh... Nou. Ik verwacht bezoek, dus helaas kan ik er niet bij zijn op je als eenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Nee op Park HilariaKennedylaan
Vanavond, zondagavond en dinsdagavond
Voor E-Tv/E-Fm
Alleen maar van de darkroom?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weer tot in de laatste uurtjes de bevolking van de darkroom geneukt?!
Norton....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:01 schreef creno het volgende:
de virusscan begint, dus ik ga afwassenlaterz
Niet doorgegaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ooh... Nou. Ik verwacht bezoek, dus helaas kan ik er niet bij zijn op je als eentoe te juichen.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |