Al zenuwachtig?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Middag...
neih,..eerder teleurgesteld dat morgennacht iedereen weer thuiskomt..quote:
Je had toch een date of zo?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
neih,..eerder teleurgesteld dat morgennacht iedereen weer thuiskomt..
Ja vanavond ofzoquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je had toch een date of zo?
En toch niet zenuwachtig? Twijfelend voor de kast staan, wat je aan gaat trekken en vloekend in de badkamer omdat je haar niet in de plooi wil?quote:
Neuhquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En toch niet zenuwachtig? Twijfelen voor de kast staan, wat je aan gaat trekken en vloekend in de badkamer omdat je haar niet in de plooi wil?
Nee, weet gewoon via telefoon. ,msn en sms dat t wel klikt vanavondquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan doe je het alleen maar voor de sex.
Klikken en chemie hebben zijn 2 verschillende dingen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, weet gewoon via telefoon. ,msn en sms dat t wel klikt vanavond![]()
Hetb je het ook opgegeten of ligt het nog in de lade van je bureau.quote:
Netjes mijn bordje leeggegeten hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hetb je het ook opgegeten of ligt het nog in de lade van je bureau.
Ik vrees dat ie niet zover komt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:08 schreef Semisane het volgende:
[..]
Netjes mijn bordje leeggegeten hoor.![]()
![]()
Zeg CDP wel foto's van de date he... zoals jij van alles foto's maakt.
Wordt dan een korte date Als je niet eens de tijd zal hebben je fotocamera uit je broekzak te halen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vrees dat ie niet zover komt.
Vertel mij niks over korte dates.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:16 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wordt dan een korte date Als je niet eens de tijd zal hebben je fotocamera uit je broekzak te halen.![]()
Tja plannen veranderen wel eens he....hup meenemen die hap.. j:+quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mn batterijen liggen op te laden, maar was niet van plan die camera mee te nemen
Welk park was dat ook alweer?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vertel mij niks over korte dates.
nee dan zeg je: "verdraaid!"quote:
ah gossie knulletje tochquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gaat nie door
Hopelijk volgende week, maar dan ben k nie meer alleen /...
je hebt het world of warcraft toetsenbord besteld?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:10 schreef Semisane het volgende:
ik ---> naar huis...met een detour lang het postkantoor.
Ach...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het zit je niet mee CDP.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
je hebt het world of warcraft toetsenbord besteld?
[afbeelding]
Wat heb je nu weer voor homo in je avatar?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Beter dat nu ontdekken dan later?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |