Zo zo...de ambtenaren zijn op een curcus klantenservice gestuurt.....toemaar. Nu nog even bij de rest van dat soort klupjes...zoals het GVB en wellicht overweeg ik wel in Nederland te blijven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze bellen terug, verbinden snel door, zijn duidelijk, maken grapjes... ..echt verrassend haha
T is dat beide ouders bij t GVB werken en ik op GVB terrein woon..anders klaagde k vaag genoeg op die tering chaffeursquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zo zo...de ambtenaren zijn op een curcus klantenservice gestuurt.....toemaar. Nu nog even bij de rest van dat soort klupjes...zoals het GVB en wellicht overweeg ik wel in Nederland te blijven.
Ach...ben wel blij dat er bij de GVB van die enorme no-no's werken Hiermee bedoel ik uiteraard niet je ouders mee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T is dat beide ouders bij t GVB werken en ik op GVB terrein woon..anders klaagde k vaag genoeg op die tering chaffeurs
Neuhquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:57 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Leer jij eens even snel klokkijken! (Of op tijd uit je nest te komen!)![]()
Weer tot in de laatste uurtjes de bevolking van de darkroom geneukt?!quote:
Bij het kleine AH-tje?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:07 schreef Ang3l het volgende:
ieks ieks ieks ieks ieks ieks ieks ieks ieks ieks
strakjes optreden
zenuwachtig
Ooh... Nou. Ik verwacht bezoek, dus helaas kan ik er niet bij zijn op je als eenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Nee op Park HilariaKennedylaan
Vanavond, zondagavond en dinsdagavond
Voor E-Tv/E-Fm
Alleen maar van de darkroom?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weer tot in de laatste uurtjes de bevolking van de darkroom geneukt?!
Norton....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:01 schreef creno het volgende:
de virusscan begint, dus ik ga afwassenlaterz
Niet doorgegaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ooh... Nou. Ik verwacht bezoek, dus helaas kan ik er niet bij zijn op je als eentoe te juichen.
.
waaropquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:42 schreef Weemz het volgende:
Nog 17 min 57 sec en dan is de veiling op Ebay voorbijIk ben nu hoogste bieder
barbie's droomhuis?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:51 schreef Weemz het volgende:
Een spel voor de PS2... Kan hem echt ner-gens vinden, behalve dus op eBay
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:00 schreef Weemz het volgende:
%^$#@U%$^$^%^$%^%^#@Û^%^#!!!!! Een of andere $$#@%%@ heeft 10 seconden voordat het afliep overboden! De #!@%^$#%$#$%@!!!
ik hou nou eenmaal van PS 2 spelletjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:00 schreef Weemz het volgende:
%^$#@U%$^$^%^$%^%^#@Û^%^#!!!!! Een of andere $$#@%%@ heeft 10 seconden voordat het afliep overboden! De #!@%^$#%$#$%@!!!
Dat zeggen ze allemaal...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:03 schreef Ryan_R het volgende:
Het gat in mijn tand......in mijn tand!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |