Zo zo...de ambtenaren zijn op een curcus klantenservice gestuurt.....toemaar. Nu nog even bij de rest van dat soort klupjes...zoals het GVB en wellicht overweeg ik wel in Nederland te blijven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze bellen terug, verbinden snel door, zijn duidelijk, maken grapjes... ..echt verrassend haha
T is dat beide ouders bij t GVB werken en ik op GVB terrein woon..anders klaagde k vaag genoeg op die tering chaffeursquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zo zo...de ambtenaren zijn op een curcus klantenservice gestuurt.....toemaar. Nu nog even bij de rest van dat soort klupjes...zoals het GVB en wellicht overweeg ik wel in Nederland te blijven.
Ach...ben wel blij dat er bij de GVB van die enorme no-no's werken Hiermee bedoel ik uiteraard niet je ouders mee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T is dat beide ouders bij t GVB werken en ik op GVB terrein woon..anders klaagde k vaag genoeg op die tering chaffeurs
Neuhquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:57 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Leer jij eens even snel klokkijken! (Of op tijd uit je nest te komen!)![]()
Weer tot in de laatste uurtjes de bevolking van de darkroom geneukt?!quote:
Bij het kleine AH-tje?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:07 schreef Ang3l het volgende:
ieks ieks ieks ieks ieks ieks ieks ieks ieks ieks
strakjes optreden
zenuwachtig
Ooh... Nou. Ik verwacht bezoek, dus helaas kan ik er niet bij zijn op je als eenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Nee op Park HilariaKennedylaan
Vanavond, zondagavond en dinsdagavond
Voor E-Tv/E-Fm
Alleen maar van de darkroom?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weer tot in de laatste uurtjes de bevolking van de darkroom geneukt?!
Norton....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:01 schreef creno het volgende:
de virusscan begint, dus ik ga afwassenlaterz
Niet doorgegaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ooh... Nou. Ik verwacht bezoek, dus helaas kan ik er niet bij zijn op je als eentoe te juichen.
.
waaropquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:42 schreef Weemz het volgende:
Nog 17 min 57 sec en dan is de veiling op Ebay voorbijIk ben nu hoogste bieder
barbie's droomhuis?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:51 schreef Weemz het volgende:
Een spel voor de PS2... Kan hem echt ner-gens vinden, behalve dus op eBay
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:00 schreef Weemz het volgende:
%^$#@U%$^$^%^$%^%^#@Û^%^#!!!!! Een of andere $$#@%%@ heeft 10 seconden voordat het afliep overboden! De #!@%^$#%$#$%@!!!
ik hou nou eenmaal van PS 2 spelletjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:00 schreef Weemz het volgende:
%^$#@U%$^$^%^$%^%^#@Û^%^#!!!!! Een of andere $$#@%%@ heeft 10 seconden voordat het afliep overboden! De #!@%^$#%$#$%@!!!
Dat zeggen ze allemaal...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:03 schreef Ryan_R het volgende:
Het gat in mijn tand......in mijn tand!
Pisang Ambon.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:07 schreef Vlarp het volgende:
Hertog Jan of Grolsch, jullie mogen kiezen?
O ja.. en er staat ook nog 1,5 fles Fiero koud.
wat naief DM, als zijn gat was gevuld had ik dat hier allang lopen gillen, en bovendien hadden we dan toch al op Boe's lijstje moeten staanquote:
Hoe durf je.. My little pony-setje..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:09 schreef Waxxer het volgende:
Pffffffff ik was echt vet net op tijd op e-bay, voor het eerst van m'n leven!!Jezus, wat was dat spannend!!
Toch liever Marktplaats uiteindelijk hoor... Maaarrr dat het me is gelukt!!
Naja, mijn weekend kan niet meer stuk!!Hoest hier??
Wizje!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoe durf je.. My little pony-setje..
Wat hebben jullie DAN in Luxemburg gedaan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:10 schreef creno het volgende:
[..]
wat naief DM, als zijn gat was gevuld had ik dat hier allang lopen gillen, en bovendien hadden we dan toch al op Boe's lijstje moeten staan![]()
Ik ook niet... Ik heb slechts tranen en kraanwater Vlarp.... Tranen en kraanwater, dat is alles wat ik heb.....quote:
Welke game??quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:13 schreef Weemz het volgende:
Ja en nu dus hè, kan ik het spel nergens meer kopen!
Hoe kom je daar nou weer bij Waxje? Ik heb niet verteld om welk spel het ging...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:13 schreef Waxxer het volgende:
Wizje!*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*
Ohhhh was een PS2 game, iets met Jamie Oliver ofzo...
Die pony's van jouw heb ik al laaaanngggg in de vitrine staan.
*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*
Ik zou je graag een biertje sponsoren... maar ik ben niet in de buurt..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ook niet... Ik heb slechts tranen en kraanwater Vlarp.... Tranen en kraanwater, dat is alles wat ik heb.....![]()
Wipeout Fusionquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:17 schreef wizarddragon het volgende:
Welke game??
Nou, ik heb gisteren biertjes gehadquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zou je graag een biertje sponsoren... maar ik ben niet in de buurt..
Niet binnen 8 seconden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:22 schreef creno het volgende:
kun je dan niet overbieden ?
En dan zwaaien we niet meer?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:24 schreef wonderer het volgende:
Ik ga slapen, morgen om 8 uur op. Doei!
Boe?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:10 schreef creno het volgende:
wat naief DM, als zijn gat was gevuld had ik dat hier allang lopen gillen, en bovendien hadden we dan toch al op Boe's lijstje moeten staan![]()
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:35 schreef creno het volgende:
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 16 deze dus !
tech staat er ok tussen, en wiz en semisane![]()
"Goh.. sta ik er ook tussen"quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:35 schreef creno het volgende:
[..]
Hmm.. dat ik er niet tussen staquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:35 schreef creno het volgende:
[..]
Da's m'n ex.. maar die ken ik niet van fok.. die kende ik al voor ik fokte.. dus ik had het even niet doorquote:
Ow okayquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Da's m'n ex.. maar die ken ik niet van fok.. die kende ik al voor ik fokte.. dus ik had het even niet door
Wanneer dan wel?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:50 schreef Waxxer het volgende:
Och dat lijstje! Nee, ik sta er ook niet tussen nee.Nee, inderdaad, nee.
woops, das een spreuk, ik bedoelde die met die nick die erop lijkt...quote:
Hmm? Wat?quote:
ahura?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:54 schreef creno het volgende:
[..]
woops, das een spreuk, ik bedoelde die met die nick die erop lijkt...
Van Camoth???quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:54 schreef creno het volgende:
[..]
woops, das een spreuk, ik bedoelde die met die nick die erop lijkt...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hmm? Wat?
*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*
Maar ja, wanneer wel, wanneer wel.... Nostradamus he? Of Tita Tovenaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |