Na deze post verwacht je nu natuurlijk dat je nu als 'kenner' wordt geaccepteerd en verder nog serieus genomen wordt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:49 schreef Edenoniphobic het volgende:
Daar zou serieus de doodstraf op moeten komen hier voor TD's en trainers, om dit proces spoedig mogelijk om te draaien.
Met zijn 11 afrikanen bij Beveren zat hij dan in ieder geval nog juist..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Na deze post verwacht je nu natuurlijk dat je nu als 'kenner' wordt geaccepteerd en verder nog serieus genomen wordt?![]()
Dan nog weet je niet of het echt hun eigen mening is of dat ze het van iemand anders krijgen ingefluisterd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:22 schreef Suijk het volgende:
Ik zou wel eens alle betrokkenen rechtstreeks willen horen, ipv al die tegenstrijdige berichten in de kranten en op websites.
Ik heb ook steeds gezegd, mocht het zover komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Vooralsnog 1 (in jouw ogen) smerig figuur: Westerhof.
PSV stuurt ook niet aan op een juridisch forcering van de impasse, Westerhof heeft een onnodige opmerking daarover gemaakt, als het tot een zaak komt heeft Kalou daarvoor gezorgd, niet PSV.
En mocht Kalou vertrekken uit Feyenoord dan is dat een aderlating uiteraard, dus enige frustratie/woede kan ik me uiteraard voorstellen, ik zou hetzelfde voelen, toch vind ik dat je dan niet je eigen club moet benadelen door geweld toe te gaan passen, je moet handelen naar verstand ipv emotie.
Persoonlijk ga ik ervanuit dat Kalou géén zaak aanspant en de zaak zit ook mij niet lekker, het is té ver gegaan en PSV moet daar lering uit trekken, de eerste stap zou kunnen zijn een persoonlijke boodschap naar Feyenoord waarin misverstanden uit de wereld worden geholpen en waarin gesteld wordt dat alleen Kalou de impasse zou kunnen doorbreken, maar dat men in Eindhoven e kaken op elkaar houdt en nergens actief aan meewerkt.
Wat zou jij trouwens een schijntje vinden? (Ik vind 10 miljoen en een meedeelpercentage geen schijntje eigenlijk).
Ik kan de woede heel goed begrijpen hoor, maar vind desalniettemin dat je dan maar creatief leuzen of spandoeken moet verzinnen.
Ik probeer de PSV-bril af te zetten zoals je hopelijk merkt.
AD.. Wtfquote:Achter de rug van Salomon Kalou om heeft Feyenoord de spits verkocht aan de investeringsmaatschappij Soccer Investments and Representations.
Dat bedrijf kocht voor negen miljoen euro de transferrechten van de 20-jarige Ivoriaan. De investeringsmaatschappij wil Kalou ter beschikking stellen aan de Portugese topclub Benfica, de club van trainer Ronald Koeman. Met de bedoeling hem na één of twee jaar voor een mega-bedrag door te verkopen aan een veel grotere club. In deze constructie betaalt Benfica, dat Kalou voor vijf jaar wil contracteren, het salaris van de spits en een 'lease-bedrag'.
Omdat de FIFA alleen een overeenkomst tussen clubs als rechtsgeldig ziet, moet er een deal worden gesloten tussen de Portugese topclub en Feyenoord. Dat kan alleen als Kalou zelf op het aanbod van Benfica in gaat. Gisteren en eergisteren was Benfica's technisch directeur Vega in Nederland, maar tot een ontmoeting met Kalou kwam het niet. De transfer staat derhalve nog steeds op losse schroeven.
De investeringsmaatschappij zal in dat geval Kalou aan een andere club verkopen. Feyenoord weigerde eerder in te gaan op een aanbieding van PSV dat Kalou wilde overnemen voor een soortgelijk bedrag. Technisch directeur Mark Wotte zei meerdere malen dat de spits bij Feyenoord zou blijven. Ook toen de overeenkomst met de investeringsgroep al rond was.
Mijn idee. Dat Kalou maar flink pissed wordt. Dit is echt van de gekke.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:40 schreef Dylan Dog het volgende:
En nu zou ik dus wel juridisch gaan touwtrekken, net zolang tot die deal van Feyenoord met die groep ongeldig blijkt en kalou voor een mp3-speler naar PSV komt
Met 'I will survive' van de Hermes House Band...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:42 schreef Suijk het volgende:
Met of zonder mp3's erop?
Wel fijn voor een speler als je werkgever zo met je omgaatquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:45 schreef heiden6 het volgende:
Mja, het lijkt me niet meer dan logisch dat Feyenoord nu geen enkele moeite meer steekt in de wens van Kalou om in Nederland te blijven spelen. Enige wat me verbaast is de lage prijs, maar er zit vast nog wel een percentage van het doorverkopen bij. En er is nooit gezegd dat Kalou bij Feyenoord zou blijven, sterker nog, er is keer op keer aangegeven dat hij bij een goed bod mag vertrekken.
Mja, dat laatste zijn we opzich wel gewend van Feyenoord.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:48 schreef Suijk het volgende:
Ik snap vooral het zinnetje 'buiten zijn rug om' niet. Als Kalou er met Benfica niet uitkomt, is er een behoorlijke impasse en zou het echt ontzettend dom handelen van feyenoord zijn.
Kalou is begonnen met het schofterig behandelen van zijn werkgever, wat verwacht je dan terug? Een bos bloemen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wel fijn voor een speler als je werkgever zo met je omgaat
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:53 schreef Jajong het volgende:
Wat zielig dat het tegenwoordig zo gaat met al die 'buitenstaanders'.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |