Zoiets denk ik....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij doet virtueel neuken met je meisje en denkt dan dat het Fok! was die je een beurt gaf?
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:54 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
wat jij wil, vind je het erg als ik me daar niet druk om maak?![]()
hihiquote:
* Denkt met je meequote:
* Denkt met je meequote:
Je nadert het niveau van een goudvis, PSquote:
Goh! je begrijpt mequote:
Week niet...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Denkt met je mee
En hoe doe jij tussen mijn MP doorposten?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:57 schreef Khalein het volgende:
[..]
Je nadert het niveau van een goudvis, PSVooral de herhaling doet 't 'm
Was niet echt weg hier, had ander bezighedenquote:
Week kan best lang zijnquote:
*Portable zuurstoftankje geven doetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
* Naar adem hapt
Kan je niet hebben he dat ik soms een MP heb
a dat had ik door.. gooi je haar los zou ik zeggenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Was niet echt weg hier, had ander bezigheden
Tssssssssssskquote:
Hallooooooooooo, mijn max is 21 posts in 1 keerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:01 schreef Khalein het volgende:
[..]
*Portable zuurstoftankje geven doet
Van die korte MP's zijn, like, zo juliNee, dan Bengel en D. die in 160 posts daadwerkelijk 5 keer een andere inhoud neerzetten
Hallooooooooooo, mijn max is 21 posts in 1 keerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:01 schreef Khalein het volgende:
[..]
*Portable zuurstoftankje geven doet
Van die korte MP's zijn, like, zo juliNee, dan Bengel en D. die in 160 posts daadwerkelijk 5 keer een andere inhoud neerzetten
Daarmee ben je inmiddels dus gedegradeerd tot de status van amateurquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hallooooooooooo, mijn max is 21 posts in 1 keer
* Doet wat AE zegtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:01 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
a dat had ik door.. gooi je haar los zou ik zeggen
Of degeen die de meeste dezelfde posts heeft geplaatst in 1 topicquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:04 schreef Khalein het volgende:
[..]
Daarmee ben je inmiddels dus gedegradeerd tot de status van amateur
die mooie bandana bedoel je.. he jammerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:05 schreef Khalein het volgende:
[..]
Da's de enige optieKrijg het elastiek er niet om
Mijn naam hier, wat doe je?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:05 schreef Angel-Eyez het volgende:
PS goes wild
* Afwachten doet....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:05 schreef Angel-Eyez het volgende:
PS goes wild
Wat dacht je van de meeste post voorbij het slotje, zonder blauw of rood te zijn hier?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of degeen die de meeste dezelfde posts heeft geplaatst in 1 topic
's Zomers gezind als ik ben, is de rieten rok altijd nog een feestelijke optiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:05 schreef Angel-Eyez het volgende:
die mooie bandana bedoel je.. he jammer![]()
ja.. ben ook benieuwd.. tot nu toe haalt het nog weinig uit dat losse haarquote:
die zal je echt beeldig staanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:07 schreef Khalein het volgende:
[..]
's Zomers gezind als ik ben, is de rieten rok altijd nog een feestelijke optie
Daar weet ik niks vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:07 schreef Khalein het volgende:
[..]
Wat dacht je van de meeste post voorbij het slotje, zonder blauw of rood te zijn hier?Hoever zaten ze er voorbij? 27 ofzo
Kansloos
En dan de muziek erbij die ik nu op heb staanquote:
ik hoor mijn muziek nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:09 schreef Khalein het volgende:
[..]
En dan de muziek erbij die ik nu op heb staanEcht geweldige latin swing-band muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |