ja erg he, maar druk visite vanavond.. en wilde het toch af hebbenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:45 schreef Khalein het volgende:
[..]
Vooral dat laatste heb ik niet gelezen
Jij komt zomaar hier op Fok! jaquote:
'k Weet niet wat hiervan te denkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:46 schreef Angel-Eyez het volgende:
ja erg he, maar druk visite vanavond.. en wilde het toch af hebben
dus morgen kan ik een hele stapel naar het werk brengen![]()
ja ergens anders is het heeeeel rustigquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij komt zomaar hier op Fok! ja
Zelfs bij dat k*tprogramma? Msn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:48 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja ergens anders is het heeeeel rustig![]()
Gek he om deze tijdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:48 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja ergens anders is het heeeeel rustig![]()
ga er ook geen gewoonte van maken.. maar nu ben ik redelijk bij voordat ik na een week werken weer vertrek voor 2 weken .. vakantiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:47 schreef Khalein het volgende:
[..]
'k Weet niet wat hiervan te denkenNja, if it makes you happy
![]()
nee dat niet... maar ja als je nog niet wil gaan slapen.. dan ga je ergens anders heen hequote:
ja zelfs daar, kreeg vanavond nog wel een apart aanbod.. maar ben ik niet op ingegaanquote:
Ooh.... shit... ik haal prive en fok doorelkaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waarom mis ik altijd al the fun?
Niet van een bekende kaalkop dus?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:50 schreef Angel-Eyez het volgende:
ja zelfs daar, kreeg vanavond nog wel een apart aanbod.. maar ben ik niet op ingegaan![]()
Geeft niet... op et einde gaan we allemaal doodquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:47 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
tja kan er niets aan doen zo kijjk ik altijd![]()
Life's only certaintyquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Geeft niet... op et einde gaan we allemaal dood
Staat ie ergens in een pit te hossen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:51 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nee die vermaakt zich geheel ergens anders![]()
En zie, hier is nog levenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:50 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nee dat niet... maar ja als je nog niet wil gaan slapen.. dan ga je ergens anders heen he![]()
en ik dacht laat ik hier eens kijken
ik bedoel maar.. dus niet moeilijk doen dan jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Geeft niet... op et einde gaan we allemaal dood
hoe je ook kijkt
ik begrijp emquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:51 schreef Khalein het volgende:
[..]
Life's only certainty
Nja, fysiek dood dan
Jij doet virtueel neuken met je meisje en denkt dan dat het Fok! was die je een beurt gaf?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh.... shit... ik haal prive en fok doorelkaar
Dat bepaal ik zelf welquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:52 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik bedoel maar.. dus niet moeilijk doen dan ja![]()
en een pit??? denk in elk geval wel dat ie zich vermaaktquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:52 schreef Khalein het volgende:
[..]
Staat ie ergens in een pit te hossen?
wat jij wil, vind je het erg als ik me daar niet druk om maak?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |